I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[klipp] Danny rappar i så ska det låta! (bättre än 97% av whoa)

Övrigt - Webbsidor

2008-09-07 09:01
JahmalJr: Och för att det ska passa in i audio så måste hans polare också skaffa accounts och ge ryggdunkningar i tråden.
Still in the bridge

2008-09-07 09:12
haha killen har säkert kickat whoa innan han blev en idol
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2008-09-07 10:46
Hur kom du fram till siffran 97% ? Skickat ut enkäter och sen ställt upp ett diagram? Har du lyssnat på 100% av Whoa? Hur värderar man vad som är bra, är det inte bara subjektiva upplevelser? Jag kan sitta såhär hela dagen!

Hursomehelst, jag såg det här på TV när det hände och sen dess har jag tyckt om Dany lite mer, hans låtar är fortfarande en folkplåga men pojken i det blonda håret fick jag lite mer överseende med. Och när man är artist som han så tror jag inte att hålla takten är speciellt svårt, det är liksom det han har betalt för så ifall han inte skulle kunna få ut den där texten på de sätt han gjorde nu så hade det vart pinsamt däremot.

Jag tror då att det finns många på Whoa som skulle kunna lägga den där texten i vardera fall, men det är bara min tagning på det hela. Jag har ingen procentsats :D
facebook.com/idiomatisk - fan page

2008-09-07 11:38
Rainmaker P21: Hur kom du fram till siffran 97% ? Skickat ut enkäter och sen ställt upp ett diagram? Har du lyssnat på 100% av Whoa? Hur värderar man vad som är bra, är det inte bara subjektiva upplevelser? Jag kan sitta såhär hela dagen!.. Driver du eller?
BAHA!
Rappare

2008-09-07 12:47
Tyckte det stod sig ganska klart men eftersom du envisas med att fråga, Ja.
facebook.com/idiomatisk - fan page

2008-09-08 16:10
Herregud, d enda som va bra med denna tråd va supersci videon, TACK!
Det var inte jag, det var han som sprang!