I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[video]Knäckemacka + ett glas mjölk

Övrigt - Webbsidor

2008-09-02 01:03

[video]Knäckemacka + ett glas mjölk

Min kompis hade tråkigt och gjorde ett litet klipp. Första gången han ens provade på nåt sånt här. Skriv gärna vad han kan förbättra till nästa "film".

Länk till
http://youtube.com/v/clXr5q-Gp1s

Sleep is the cousin of death

2008-09-02 01:06

2008-09-02 15:15
den va väll rätt bra men lite dryg och att han öppnade kylskåpet ett antal gånger för mkt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-02 17:50
ta lite smör...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-02 18:34
hansomknarkar P19 hahaha jag tänkte också på de... typ hela paketet xD

2008-09-02 18:41
Vad heter beatet i låten?
BAHA!

2008-09-02 18:56
Massive_ P18
tack! han hade ju inte direkt en "manus" i handen när han filmade det där.. så allt blev som en freestyle liksom.

hansomknarkar P19
Det ska väl smaka smör? Annars äre väl ingen idé att ens ha det som pålägg.

IDIOT P22
Vet ej.
Producent

2008-09-02 19:01
får jag fråga, varför skriver du "tack" ?:) det var väl någon annan snubbe som hade gjort den ?;)

2008-09-02 19:06
Konstigt P20
jag tackar ju åt killen som gjort klippet.. var inte det rätt tydligt?
Producent

2008-09-02 19:19
du menar den bannade killen, som inte har rätt att få upp saker på sidan ?:) läs regler.

2008-09-02 19:39
Konstigt P20

jasså så du känner han på klippet?
well om han nu är "bannad" som du påstår vad har det med saken o göra?
jag hittar ett klipp på tuben och börjar snacka med snubben bakom det och slänger upp skiten här för jag diggade det.
han hade ingen aning att de låg på whoa förens han själv kollade runt i forumen och såg sin video här?
och då bad han mig skriva i tråden.

nån mer info du vill ha så kan du ju skriva i gb.
Producent

2008-09-02 19:43
nej jag kan passa på att ta det här..

Min kompis hade tråkigt och gjorde ett litet klipp. Första gången han ens provade på nåt sånt här. Skriv gärna vad han kan förbättra till nästa "film".

hur ska du ha det... nyss hade du råkat hitta klippet, och länkade för det var ballt:s

2008-09-02 19:48
som du läste i mitt inlägg tog jag kontakt med snubben när jag hittade klippet genom hans andra videos hittade jag hans hemsida och genom hemsidan hittade jag hans msn.
hänger du med?
vi snackade på nattkvisten och han berättade då för mig att de var första "film grejjen" han gjort och att han gjort den precis när han vaknat och hade tråkigt..

så efter han dragit och jag satt själv kvar så slängde jag upp klippet på whoa med tanken att ja tyckte han skulle få lite mer views och kommentarer om sitt projekt för jag gillade den.

sluta smutsa ner tråden nu om du inte har nått vettigt att säga.
Producent

2008-09-02 19:50
det du skriver håller inte ihop alls :) du har hans jättegamla whoa på din kontaktlista. haha.

aja, videon var enligt mig rätt små tråkig.

2008-09-02 20:00
jasså?
förövrigt känner jag ingen på min kontaktlista och tror iallafall att minst hälften av alla på whoa inte känner dom på sin kontaktlista.

tack för din kommentar.. lång tråkigt eller var det något speciellt som gjorde den tråkig?

2008-09-02 21:33
Tycker att den var både långtråkig och tråkig. Visst, ganska skön men ärligt, hur kul kan det bli att titta på när någon brer en macka och häller upp mjölk för att sedan äta det?

Förövrigt så var den bra gjord, fint redigerat(vad jag kan bedömma iaf) och skön musik.

Skaffa en bättre idé så skulle det bli nice, peace!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.

2008-09-03 07:03
Slätstruket "soundtrack", trummorna förstörde väldigt mycket. Tråkigt tema. Din vän ser obekväm ut framför kameran. Inte speciellt snyggt editerat.
 "Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."