Producent
2008-08-19 16:16
[video] rumpish tuttish intelligent
hahahaha, så jävla rolig. tom kommentarerna :D
Hehe kniven i hjärtat ju! Så grymt!
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Fina bröst flickorna har. =))
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
vafan är det där för nått? hejja publicish servicish intelligent!
cry me a river! --> thcrew
Avsky räcker inte till för att beskriva vad jag tycker om det här programmet. Så jävla dåligt och pinsamt. Dom här rap-musikal-scenerna asso... jag blir generad för deras skull...
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
om man inte ser det som att det är dålig "hiphop" så är det faktiskt en ganska skön serie :)
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då
pinigt
ge mig din månadspeng
att ingen skrivit det än?dom är i alla fall bättre än alla på audioforumet höhöh därja
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
dom är i alla fall bättre än alla på audioforumet höhöh Nej?
Producent
2008-08-19 23:37
tycker den är skitrolig :D hahaha
danoninos (2 weeks ago) nget rim inget flow VÄRDELÖST :D
jag gillade kniven i hjärtat, kanske inte all rapp men serien var bra
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
aj fan va jobbig musik, det skar inte bara i mina öron utan i min hjärna också!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Toastare
2008-08-20 14:38
**Tråden rensad** Låt bli att skriva att tjejerna är "äckliga, skabbiga, knullbara" etc. Har ingenting med saken att göra. Gå och runka bort den frustrationen innan ni skriver i tråden.
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2008-08-20 14:48
och för att gå on topic så var ju serien helskön och såg man den så spelade de ju ingen roll att de inte var topp ess på att rappa, de flesta hade inte gjort det innan och inte skådespelat heller utan är vanliga ungdomar från GBG.
och för att gå on topic så var ju serien helskön och såg man den så spelade de ju ingen roll att de inte var topp ess på att rappa, de flesta hade inte gjort det innan och inte skådespelat heller utan är vanliga ungdomar från GBG. De har ju ändå ett flyt och gung i sina raps som de flesta på whoa saknar. Så dåligt är det inte, de är bara orutinerade
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Toastare
2008-08-20 15:39
psyjunta, ja herregud.. det håller jag med om.
Dom fråga ifall ja vill provspela till den, som han den "svenska" i gänget.. Vilken tur att jag tackade nej =P Dock tyckte jag serien va bra, men "musikal" scenerna hade dom ju kunnat skippa..
Mr. Lahey and Randy to the Fuck-off department and hurry the fuck up!!
BountyBoo F28 **Tråden rensad** Låt bli att skriva att tjejerna är "äckliga, skabbiga, knullbara" etc. Har ingenting med saken att göra. Det har väl i allra högsta grad med saken att göra, i och med att ingen frågeställning
eller dylikt gjordes i huvudinlägget? Allmänna spontana kommentarer är väl det som då
förväntas?
Om tråden inte har ett syfte kan du ju ta bort den, istället för att rensa
sånt som du personligen ogillar.
Vad "HAR med saken" att göra i en tråd
där första inlägget endast innnehåller en videolänk samt "haha vad rolig". ?
Bara snälla saker eller?
kan aldrig döda min argument alltså, bra grejer
Look with your own eyes - See with your own mind
underbar video kul rolig underbarroligkulbrarolig....................
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2008-08-20 17:21
Hellspawn1 , jag vägrar att tro att du är så naiv? Självklart är det mot whoas regler att skriva sånt över huvudtaget. Borde du väl veta? Och spontana korkade kommentarer är man välkommen att utropa högt för sig själv framför datorn. Utseende och prestation går inte hand i hand.
Toastare
2008-08-20 17:23
och hade jag personligen ogillat det (nu kan jag inte bry mig mindre om vad tonårskillar på nätet skriver) OCH det inte hade brutit på reglerna så hade jag självklart tagit en diskussion istället, om det nu hade rört mig.
BountyBoo F28 Man får alltså inte uttrycka sin åsikt att någon/några (desutom i något så offentligt som TV) ser skabbiga ut, eller kommentera deras kroppar om jag förstår din regeltolkning rätt? Jag har svårt att tänka mig att du skulle tillämpat samma regeltolkning där någon länkar till en rolig nyhetssändning och någon kommenterar om det manliga 61-åriga nyhetsankaret "vad skabbig han ser ut", eller "hans skägg ser ganska sexigt ut". Det som gör bitter-korrekt-feminism så bekvämt att att man kan tillämpa dess principer bara när det passar ens egen pryda och polerade agenda.
Toastare
2008-08-20 19:18
hellspawn1, det är så fantastiskt roligt att du skapat dig en bild av mig som är helt tokig. Bitter-korrekt-feminism. Bara för att det handlar om tjejer, är du så fördomsfull? Det handlade om krokat skrivna saker. Så enkelt är det. Det var ingen som skrev att tjejerna var sexiga. Tillför inte kommetaren nått ska den bort. Gillar du inte våra regler så slipper du vara här. Kan med lätthet säga att alla admins står bakom mig att kommentarer som "fan vad skabbig hon är" eller liknande nedvärderande kommentarer ska bort.
Producent
2008-08-20 21:22
Det har väl i allra högsta grad med saken att göra, i och med att ingen frågeställning eller dylikt gjordes i huvudinlägget? hur gör du i stortsett ALLA andra trådar då? och är inte videon nog för att du ska veta vad som diskuteras i tråden?
Konstigt X20 Vad som ska diskuteras i tråden borde ju troligen vara innehållet i videon, med allt vad det innebär. Annars kunde du ju formulerat dig bättre(?)BountyBoo F28 Någon skrev nåt om bröst, det inlägget gick bort. Och att dom var skabbiga. Sen svarade du ju inte på min fråga - reglerna är alltså sådana att man inte får säga elaka saker om personer som medverkar i länkade videoklipp - bara snälla? Den som skapar tråden borde ju hinta vad tråden ska handla om lite mer än att bara droppa ett klipp - om man har krav på att det ska "tillföras" saker till tråden. Hade det btw. varit okej att skriva att dom var skabbiga om trådens topic varit "Hur tycker du dessa individer ser ut?" Jag vill seriöst veta, så att jag kan efterleva reglerna. Jag har läst dom, men hur dom tolkas kan ju bli en annan femma uppenbarligen.
bounty .. ja tror bilden inte är helt "tokig" trots allt..
Mr. Lahey and Randy to the Fuck-off department and hurry the fuck up!!
Toastare
2008-08-22 01:45
hellspawn1,Självklart är sånna ordalag helt onödiga. En trådskapare behöver väl inte skriva till dig exakt vad denne vill ha repsons på för att du ska låta bli att skriva onödiga och nedvärderande kommentarer. Så det du skriver är helt rätt och du har uppfattat det helt rätt. Så nu vet du till nästa gång. Tack.
BountyBoo F28 Ska vi kolla igenom andra trådar då och se hur många trådar som har elaka kommentarer om personen i filmen, så som fan vad ful hon/han är osv.. Lovar att vi hittar en hel del sånna inlägg som ni struntat i att ta bort.
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
rkellyone X2 Ska vi kolla igenom andra trådar då och se hur många trådar som har elaka kommentarer om personen i filmen, så som fan vad ful hon/han är osv.. Lovar att vi hittar en hel del sånna inlägg som ni struntat i att ta bort. Självklart hittar vi det. Kvinnor måste skyddas från att bli dissade i alla sammanhang. Det är det som kallas (o)jämlikhet! :O
Inte för att jag bryr mig men jag tyckte det såg lite over-the-top ut med trollkommentarer när jag gick in i den här tråden. Typ "fan vad jag hatar negern, men skulle ändå sätta henne" och "skabbiga jävla brudar" osv. Det enda jag minns nu. Inte heller för att jag är van vid att whoatrådar håller hög klass(speciellt webbsidor sektionen) men fick ändå intrycket av att det var som sagt lite väl överdrivet :)
Producent
2008-08-22 14:32
hellspawn, känns det inte lönlöst att tjafsa emot en admin? ska nog se att det ändå är du som har fel... och sluta skriv ot i tråden.
Toastare
2008-08-22 14:37
Ja nu räcker det med OT snack. Ni får gärna göra detektivarbete och så kan vi rensa de trådarna också. Därför vi har tipsforumet.
BountyBoo F28 Vi behöver knappast göra ett så komplicerat detektiv arbete, bara kolla på rubrikerna ås hittar man ganska snabbt en med texten: "Loser-idiot springer rakt in i en stor skylt" knappast en trevlig kommentar om vi nu ska vara sånna.
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
Toastare
2008-08-22 16:41
rkellyone, helt ärligt lägg ner. Det är skitball att leta fel i diktaturen whoa, jag vet det. Men så korkade är inte du, eller hur? Den personen kallas korkad för att den gör en dum företelse som att springa rakt in i en skylt. Vad har tjejerna gjort i video för att kallas "neger", "ful", "skabbig".. jag vet att även du kan se skillnaden där om du vill. lägg bara ner.
muuh fina tuttar och asses, flera av flickorna skulle jag kunna bli drill instructor till :)
Konstigt X20 Du ska inte snacka om Offtopic (som väl för övrigt förkortas samma som ontopic?) som droppar en video utan vidare instruktioner och sen klagar på att det är "ot" när man snackar om sånt som rör videon, bara för att kommentarerna inte passar dig och får dig och admin att börja lipa i kors. Kräv att du bara vill ha positiva kommentarer om personerna i nästa klipp du postar, så ingen missbehagar dig och andra gudrun schyman-posörer.ONTOPIC nu då: Hur kom dom på att dom skulle göra en blatte-musikal ? Var det på SVT den gick? Jag hoppas dom gör en miniserie om brats med sång och dans!! :D
Jag vet inte riktigt om det var en musikal. Vad jag minns så var det som en vanlig serie fast med mestadels amatörer som skådisar och ibland rappade dom osv rappandet och skådespeleriet var ju inte direkt det bästa men serien var väääldigt underhållande :)
Underhållningen bestod väl i att det var så B och pinsamt?! Variant på lyteskomik ungefär :D fast det fanns säkert en oroväckande stor skara fjortisar som på fullt allvar diggade det :O
Ja, exakt så faktiskt :) Fast det var mer underhållande om man var gbgare antar jag. Man kände igen ställen/folk/random grejer de snackade om osv visar de skiten i repris kommer jag sitta bänkad framför tvn! no doubt
underbart varje gång vuxna människor ska göra en film/serie om hur ungdomar lever, repliker med ord som "fet-haja" och "rocka fett". Väntar ivrigt på den dagen en 14åring skriver ett manus om hur Agda 82 lever livet och festar loss på ålderdomshemmet. rumpish, tuttish, inkontinents!
Toastare
2008-08-22 20:32
Den är ju skriven av Peter Birro och det var nog fler än fjortisar som uppskattade den. Om man inte har sett hela serien, 4 avsnitt, så är det ju svårt att uttala sig. Kändes ju som en fortsättning på "Den förste zigenaren i rymden" som var riktigt bra och utan musik. Visst musikinslagen kunde man klarat sig utan, men som sagt den utspelade sig i Bergsjön med ungdomar från bland annat bergsjön och andra som aldrig skådespelat tidigare. Grymt för de att göra nått annat än hänga på torget, de som gjorde sånt från början då. hellspawn1, varför inte lyfta ditt dataarsle och göra en bratverision om rumpa, skumpa, fastighetsskatt... kommer bli skitgrymt.
Toastare
2008-08-22 20:33
och hellspawn1, ingen lipar i kors.. ta inte åt dig så mycket. Följ bara reglerna och sluta whina. Det kan du göra till dina kompisar som orkar lyssna på dig eller gör en tråd i allmänt.
Serien är fet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
BountyBoo F28 och hellspawn1, ingen lipar i kors.. ta inte åt dig så mycket. Följ bara reglerna och sluta whina. Det kan du göra till dina kompisar som orkar lyssna på dig eller gör en tråd i allmänt haha right back at you ;D
men ONtopic igen:
Mitt stenhårda löpar-arsle skulle gärna scripta ihop en brat-version, brats är ju nästan det mest "älskar att hata / hatar att älska" fenomenet just nu! Men jag har en rad andra projekt som prioriteras före, men en brat-version vore helt klart goldmine så vem vet i framtiden....
Toastare
2008-08-23 15:46
Hellspawn1, brats... så 2005, tycker du inte?
BountyBoo F28 Dom utvecklas som alla andra. Dom bär inte Canada Goose längre, men dom är en kraft att räkna med!
Toastare
2008-08-23 17:33
nej inte CG på sommaren hoppas jag (men det finns ju de som är lite efter och de har CG och går gärna med dem långt in i maj!)
Toastare
2008-08-23 17:33
och jag väntar med spänning.