[hemsida] Vit tiger med downs syndrom!
Länk Satt och googlade på bilder på ungar med downs syndrom att fnissa till med SlimJim så hitta jag den här..oslagbar! Mycket bättre än alla ungar
Follow the dao, right about....NOW!
hahahah snygg!
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Ok, nu ska vi se om whoa lyckas hålla sin standard o bli lika (eller förmodligen mer) efterblivna som kommentarerna (diskussionen?) under tigerbilderna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag hoppas verkligen det!
haha kan inte dom göra en ny serie då, "i en annan del av afrika"
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
HAHAHAHAHA!
hahaha
Jag bara skämtade.<br><br>
haha kan inte dom göra en ny serie då, "i en annan del av afrika" HAHAHA :D
www.RekFoto.se
Toastare
2008-08-11 21:50
Bilden har varit uppe innan och som sagt, djur kan inte ha downs syndrom och downs uppstår inte genom inavel heller. Men tigern är fulsöt ändå, downssyndrom eller ej.
Jag skyller allt på Emma!
jag tror mer på teorin att den som tagit bilderna bara lyckats med att fota i rätt stund när tigern ser störd ut. Men söt tycker jag den var.
mhm
Moderator
2008-08-12 01:46
Om man sitter och googlar efter bilder på barn med downssyndrom för att "fnissa" så kan man inte ha mycket till liv.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Squirtle F60 hahaha tkr också det låter lite småstört c(x
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
squirtle alla true heads vet att det är the shit att göra len
GZARZA P19 Vill inte vara årets besserwisser men det finns inga tigrar i Afrika.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
how dare you say that! children with downs are NOT INBRED! and the cause is genetic and has nothing to do with being inbred that is horibly offencsive to say that down synd children are amazing angels sent from above and i can tell you have never had the HONNOR to meet somone with DS nore should you be able to! Posted by: kristina on December 3rd, 2007 at 3:48 pm I used to be a person that would see people with Down syndrome in a shopping mall and cross to the other side of the aisle because I did not understand it. I was afraid of what I didn’t understand. Until my daughter was born with Down syndrome. She is an angel, and a pure joy. I can only hope that you are a misinformed young person without the benefit of life experience. If you are speaking as an adult, then I truly feel sorry for you. Posted by: Michael Lonergan on March 6th, 2008 at 10:07 am Being a retard doesn’t make someone an “angel,” jesus, I almost gagged on sickly sweet bs. Michael, you should stop sleeping with your sister and maybe you won’t have more retard-angels. Posted by: Kay on March 13th, 2008 at 1:11 pm Najs!
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Satt och googlade på bilder på ungar med downs syndrom att fnissa till Hoppas du får cancer.
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
Toastare
2008-08-12 15:07
Människor med DS är ju de mest livsglada i alla fall (även om de kan bli riktigt arga eller ledsna också..)
Jag skyller allt på Emma!
jag tycker man får skratta åt sånt här, barn lr tigrar spelar ingen roll va fan ska man gå å hålla masken för? nu finns de ju inte ens nån risk att dem ser de o kan ta illa upp.
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
down synd children are amazing angels sent from above and i can tell you have never had the HONNOR to meet somone with DS nore should you be able to! hahaha men herregud
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
får man skratta åt den eller är det lika överfasligt som att skratta åt en människa med downs?
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Om man sitter och googlar efter bilder på barn med downssyndrom för att "fnissa" så kan man inte ha mycket till liv. Alltid lika roligt när korrekta personer ska påpeka att folk som har humor utanför normerna "inte har något liv". Alla korrekt-nissar måste ju ha ett himla rikt liv som sitter och läxar upp folk i vett och etikett på nätet! :)
Btw. så kan ju djur precis som människor ha kromosomavvikelser som leder till defekter av olika slag, dock är downs-typen unik för människor och kan som nämnts här redan per definition inte förekomma hos djur. Men visst kan en defekt hos djur likna det som vi kallar downs på människor.
Funkenteller P23 Aaaah man! You killed the joke.. :( Men okej då, fan. Haha.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Just doin' my job...
Att trycka ner på andra har alltid varit ett bra sätt att få sig själv att känna sig bättre.. eller? Jag måste hålla med affeaffe
Min Tjej Är Piggelin - JävlaranammaMin tjej är alltid go och glad Hon trippar gatan fram Hon är piggelin Mullig och färggrann, go och glad Hun skuttar gatan fram Hon är piggelin Mina kompisar förundras "Tänk att ni två blev ett par Men säg oss vad är det som hon har Som inte andra tjejer har" Hon har det hon har Hon har det klingande skrattet Hon har det hon har Hon har den mulliga figuren Hon har inga pengar eller högskolediplom Men min tjej har en extra kromosom
SMÅLAND!