I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[klipp] Lil Wayne - A milli (live)

Övrigt - Webbsidor

2008-08-11 17:52

[klipp] Lil Wayne - A milli (live)

För alla som rådiggar wayne som jag!

Länk till http://youtube.com/v/gCW4vACxc0A

you know your ballin when you finish a show and the second your done your already on a pimped out coach bus..thats dirty

work some magic

2008-08-11 18:29
skicka lil wayne till graven
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !

2008-08-11 18:30
haaterss! : )
work some magic

2008-08-11 19:00
:D
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2008-08-11 22:11
what the fuck?! hahaha vafan? kan man gilla sånt här?
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2008-08-12 10:44
det där citatet du hade??? Var det ens bra nånstans???????

Gillar två låtar med lil wayne, shoot me down och mr carter, shoot me down pga beatet och inget annat, vet inte ens vad wayne säger i låten.
Mr carter för jay z och beatet där också.
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2008-08-12 10:54
Denna låt är fet.. Inte live och inte textmässigt, men basen i denna låt är helt omänskligt fet.
Lil Weezy är grym, men jag kan inte säga att han är sådär super live.
Carter III är ett riktigt bra album, går om och om igen i bilen kan jag lova.
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second!
En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Poet

2008-08-12 11:46
Kan någon, moget och konstruktivt förklara vad som är så bra med den här spjuvern?
At the gates of Eternity...

2008-08-12 12:44
ja jag kan väl försöka BC99:
Det är något med hans flow och röst som gör det. Det är en hel del autotune i hans låtar dock. Som jag vanligtvis inte tycker om. Men i vissa lägen så är den hes och lite rasslig i vissa lägen, på vissa betoningar. Det är nog det som jag tycker är bra med honom. Vissa låtar är väl inte direkt hits och genialiska, men förbannat sköna.
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second!
En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!

2008-08-12 13:46
Detta album är det sämsta han gjort i sin karriär.

Finns många "Carter 3 album" men han blev aldrig nöjd så allt blev mixtape låtar osv osv..

Tycker att 1-3 låtar på albumet e ok dom andra ej.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.

2008-08-12 18:31
alltså han är ju så jävla sämst på alla sätt och vis?
Poet

2008-08-13 00:21
Peacerich: Ok, men det köper jag. Men ärligt, att han skulle vara en av de bästa (jag säger inte att du har sagt det) MC's ever?

Kommer ihåg strax innan Kanye skulle släppa "Graduation". där han sa den skivan kommer bräcka allt vad lyricism heter, och att ingen där ute, förutom Lil Wayne, kommer kunna "fuck with him" på det planet.

Really?
Poet

2008-08-13 00:21
Förövrigt är Kanye Wack en av de sämsta MC's därute också.

2008-08-13 01:56
Alltså .. Dom lägger inte ner nån tid alls på deras texter, säger bara.. Its all about the money & comercial
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-13 19:28
snubben är så sjukt jävla överskattad! kan heller inte riktigt släppa det sättet han går på, efterbliven mån tro?
BAHA!

2008-08-13 19:56
wayne e bäst, birdman likaså! cash moneeey!
work some magic