[musikvideo] Tjena Tjena (årets solbränna)
Har jag missat denna eller? Har sett bag in da box, men är detta någon jävla sommarhit eller? Måste erkänna att jag tycker den är lite roligt, snubben har ju humor. Fast det låter fördjävligtLänk till http://youtube.com/v/qQGd5BhbYwU
fan vad jag är trött på den här typen av "humor"..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Haha men det är ju faktiskt lite roligt :)
är det?
Jag skulle vilja blästra hans face med en trimmad lövblås...
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
Verkar ha blivit väldigt populärt med folk som vill göra en basshunter. En "trance" låt dom kan säga "äsch det är bara på skoj" om, medans dom egentligen hoppas på att bli uppmärksammade och sjunga i sommarkrysset.
stigili dang dang didan
Producent
2008-08-05 00:26
Det läskigaste är ju att det finns folk som kommer dunka denna låt som om den vore riktigt jävla bra :/ I mina öron verkar han bara avundsjuk på basshunter, och det är ju inte så stabilt.
BöKCreW P66 ahahah det är ju typ så :D
ja, det är ju liksom en parodi på något som var ett skämt från början..
Konstigt X20 jag vet faktiskt folk som tycker den där "bag in da box" är bra 4 real
Bag in da box var bra 4 real. Det här är ju bara tragiskt.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Producent
2008-08-05 01:59
Säg inte att du tycker den är bra 4 real :D
det krossar mitt hjärta att folk faktist tycker att bag in da box är bra.
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
Kolla bruden med rosa kjol @ 1.05 kan hon vara allvarlig där?
detta var ju inte ens lite kul.. och vilken ful jävla frisyr han har.
Sleep is the cousin of death
Skivsamlare
2008-08-05 15:08
Alltså varför måste alla sånadär brudar dansa sådär? händerna över huvudet, dra sig lite i håret och vicka fram och tillbaka. Skoldisco-style. Förutom hon med kjolen, hon bryter alla traditionella konventioner. Jag har inget ljud här på jobbet, men att döma av videon kan jag säga att jag nog med största sannolikhet vet vad det är för musik!
killen har bitches... på 14 bast:)
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
"ja, det är ju liksom en parodi på något som var ett skämt från början.." Spiken i kistan! Blir lite som att skratta åt beskrivningen av skämtet.
- I'm from the place where hardcore is beautiful (G-Boro)
Nej, den var inte rolig, fyfan säger jag.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
BöKCreW P66 SÅÅÅ sant.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Ni säger ju att den är kul för att kunna visa upp för polare. "Kolla nya skitlåten, asrolig är den" så sitter ni och sjunger med i smyg medan era polare står och frågar vad fan som pågår. Nej, lag mot sånhär musik. Alla som sysslar med den, lyssnar på den eller dansar till den får matchstraff.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bag in da box är rolig och bra, punkt. Men det kanske bara är om man hört originalet där de sjunger bag in box och thailändska pojkar ist för radio versionen. Har man hört den är det så absurt och sjukt att det blir bra. Den här låten har inga sådana guldkorn att steka sig med, därav är den således sjukt kass och värdelös på samma gång, gånger 2.
jaquil P20 Fattar inte varför dom bytte ut "törstiga" pojkar till thailänska pojkar, samt vad är budskapet?
rent jävla skit!
There's nothing more powerful than to arrive at your womens house all ready on nut #2! you wont be bullshittin on nut #2! -Katt Williams
HAHAHAH DET SER UT SOM DASK
..
MR-J P19 Det kanske är lite tabu att tycka om thailändska pojkar ;) Nä men det får iaf mig att tänka på det västerländska fenomenet att vara över 40, åka till Thailand och ligga med små pojkar. Kanske full på bag in box.. Och det är kanske inte så radiovänligt?
jaquil P20 Jaha måste ha varit så!