[request] svenska + kinestecken = sant?
Någon vänlig själ som kan hjälpa mig hitta något liknande? .. Är ute efter att kunna ta ett bra ord/liknande, och se hur det kinesiska tecknet ser ut sen.. Har tänkt att tatuera mig alltså.... tack tack
be the change
Så orginellt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DUMbo.. ibland vill man slåss
Mr. Lahey and Randy to the Fuck-off department and hurry the fuck up!!
Hitta en kines du kan lita på. Seriöst det är många som vill ha typ tecknet för kärlek och istället får tecknet för fluga.
I Alpha dog har Timberlake ett kinesiskt tecken tatuerat på sig. Coolt tänkte han kanske. Tecknet betyder skridsko. Gangsta.
blir bara ???? när jag ska översätta.. fan.
be the change
Majkman Ubåt var ju fan 100 gånger coolare! ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jackvegas är kines :o
Haters gon' hate...
PeWi här på Whoa har en tatuering i nacken som han tror är ordet för ett djur men som egentligen betyder "Dum" om jag inte har helt fel för mig.
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net
Min källa är en Kines!
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net
man får inte vara 21 år och tatuera in ett kinatecken
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
...inte 22 heller för den delen
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
JackVegas- Anledningen till att du får "???" är att du inte har kinesika tecken på datorn. googla o ladda hem.
/ Ergonomi är en viktig faktor
DrKista P21: Får, får man väl. Sen är frågan om det inte är jävligt uttjatat och fucking ugly. Men det avgör ju inte du i slutändan, utan den som vill ha det tatuerat på sig. Jag tycker absolut att man skall göra som man själv vill. samtidigt som man kanske kan lyssna på andra och få råd och tips. Please don't do it.... Det är fan inte snyggt alltså, men det är bara vad jag tycker!
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Well, jag har nästan bestämt mig. Finns inget annat jag hittat som ser nice ut.. Tribaler kan ju dra åt skogen.. Allt annat som är "för mycket" kan det också... Jag har letat och letat, men hittar inget dope....
be the change
Hur menar du " för mycket" ? Man behöver ju inte göra nått jättestort. Själv ska jag göra min tredje v. 35, blir ett ankare på insidan armen. Lätt, klassiskt å enkelt!
Jadu. inget för blaffigt på kroppen.. Men får ändå synas väl... Tecken på underarmen, samt taggigtråd på överarmen ;D .. är mina funderingar iaf..
be the change
jackvegas.. du bor på landet va
men sköt dig själv sköt dig själv? och jackvegas vill bli nästa jackie chan .. ehm.. Sök på Japaneese Symbols eller Chinese Symbols Google? Ja hittat massor förfan , go for it ..
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Sluta klaga på mig .. Det är min kropp... Vill du prostituera dig så varsegod..
be the change
Varför vill man ha en taggtråd på överarmen? Kan man inte lika gärna INTE ha det? Eller blir man så övercool att alla bara: "Ey, kolla snubben, värsta taggtråden! Den ser precis likadan ut som snubbens därborta, men ändå. Jävla häftig kille" Gör något som ingen har.
gör en tribal, för det är vad du vill innerst inne, det vet alla på whoa nu....
SUCK SHAFT
Eller det kinesiska tecknet för tribal?
jag har alltid rätt.
Håll käften, jävla nolifers! ... Helvete....
be the change
Gör en tribal av kinesiska tecken! Classy
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
10 poäng till alla som har glömt bort att en tatuering är nåt man gör för ens egen skull. om ni nu tycker att man ska göra en tatuering för att det ska se fräckt ut för alla andra så kan ni kanske vara tysta istället? jag tycker helt klart att du ska göra det du känner för. det är på din kropp det ska sitta.
Opinions are like rap careers, everybody's got one.
Da_P_I_M_P P21 Hur mycket bicepsbyggarjimmy än tycker att hans taggtrådstribal på högra överarmen eller den som går från sidan av magen och upp på nacken är personliga och något han gjorde för sin egen skull så kommer jag tycka att det är otroligt fult, hemsk, fasansfullt, och avskyvärt. Helt värdelöst för alla parter helt enkelt. Men det är min åsikt. Samma gäller ungefär den här vågen av folk som gör t ex. kinatecken i svanken, blommor på handleden, stjärnor bakom örat osv osv osv...
Fuckin idioter ska vara såna pain in the ass, han vill ha hjälp med sidor inte era åsikter om vad fan han ska göra , vad som är fel och rätt... Iaf, som jag sa innan.. sök google på Chinese & Japaneese Symbols eller Signs så hittar du säkert något som jag inte hittat.. HOLLAA!
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
GhostfaceKillah Vilken nedrans tur att du inte innehar makten att stoppa folk från att dela med sig av sina åsikter kring saker då. HOLLAAA RIGHT BACK!
Ska tatuera in något om min avlidna far oxå. men min tatueringstråd blev borttagen....
be the change
kanske för att du ville göra en tribal av kinatecken
SUCK SHAFT