I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Hemsida] IMDB Top Voters?

Övrigt - Webbsidor

2008-08-04 20:06

[Hemsida] IMDB Top Voters?

Jag har använt IMDB i många år, och jag är mycket funtat över hur allt fungerar osv. Hittar runt mycket bra och finner sidan som en av de bästa på internet.

Jag har på senare tidtänkt på att det skulle vara kul med en toplista (listor och stats är alltid kul, tråkigt nog) över topvoters. Alltså de som voteat på flest titlar. Har letat runt som en tok, men det verkar inte finnas.
Finns det dolt någonstans, kanske på IMDB Pro?
Har någon Pro? Länka listan isf.

Och sen lite snabbt bara, för att hålla tråden vid liv, hur många titlar har du röstat på?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Användaren är inte inloggad Z 
Skivsamlare

2008-08-04 20:14
Fan vad kontraproduktivt det skulle vara. Eller? Ngn lär ju vilja "leda" och bara klicka på måfå?

2008-08-04 20:18
Javisst, det var därför jag lade till "tråkigt nog". Man vill ha en lista, men eftersom det inte skulle funka så mår man nog bättre utan ;P
Fast om man har den på Pro-delen så kanske det skulle funka, seriösa mofo's där.... kanske.
Eftersom det kostar pengar och sånt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-04 20:39
finns ju lite listor va? top 250 bottom 250 etc..

Har min lista på filmer ca 400 stycken.. Ganska lite med tanke på att jag har sett betydligt fler :P Men letar och kommer fler varje dag.. har väl röstat på 60% av dom.. vissa kommer jag inte riktigt ihåg så röstar inte då
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2008-08-04 20:58
Ja, men de listorna vet ju alla om. Jag vill ha Top Voters.
Själv har jag 750 titlar, och precis som dig, Caesar, så hittar jag nya titlar varje dag. Fast nu börjar det stanna upp tycker jag. Mitt mål var att få 1000 titlar innan 1/1-09, men jag har sett på tok för lite film i år :(

2008-08-04 21:06
hehe.. Hur kollar man varandras listor?
Jag försöker hela tiden gå in på olika skådespelare för att kolla igenom gamla filmer man missat etc.. är säker på att jag har iaf sett en 1000-2000 olika filmer iaf
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2008-08-05 05:57
Man kan länka sin egen lista där.
Men då måste man bocka i "make my list public" eller nått liknande.