I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Hemsida] Ny hemsida www.lukkish.se

Övrigt - Webbsidor

2008-07-28 18:05

[Hemsida] Ny hemsida www.lukkish.se

tja folket ny hemsida checka om ni känner för det o ge lite tips fred.

Länk till http://www.lukkish.se

(Inlägget ändrat av mellanöl 2008-07-28 18:45:28)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-28 18:11
Lukkish med Marta - Live valborg

Nu ska vi köra lite ÅLD SKOOL.... Ni kanske känner igen den (inte)
2GC - 2 Gram Cannabis
2MA - 2 Much Alcohol

2008-07-28 18:55
hahaha gammalt den låten är känd där ja bor..(nu känner du igen den)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-28 19:24
Hahaha nej....... Rök en spliff skriv lite schyssta texter sen börja rappa... PEACE BLESS IT UP MAN
2GC - 2 Gram Cannabis
2MA - 2 Much Alcohol

2008-07-28 20:21
haha du va en skön jävel..

2008-07-29 21:58
fler än sibs P21 som vill säga nått flummigt?
Producent

2008-07-29 23:15
nja, tror att sibs har tipset som gör dig till en stjärna. hemsidan såg dock rätt fräsch ut.

2008-07-30 00:24
de ja orkar säga är att ja tycker du borde börja alla ord i länkarna t ex "bilder" med stor bokstav med andra ord "Bilder" känns mer cleant då.
Sleep is the cousin of death
Hangaround

2008-07-30 00:48
Positivt: Hemsidan är enkel och har ett bra upplägg. Lättnavigerad och man ser kommande spelningar och nyheter till höger. Det är bra.

Negativt: Hela designen ser ut som ett taskigt photoshop-kollage. Idén med pappret hade kunnat bli så mycket bättre. Och eftersom du gjort så, så skall jag nämna lite som jag tycker skulle vara snyggare.
Färger är som sagt en smaksak. Men det olivgröna passade verkligen inte in här. Och att det ligger en gradient på det är ännu värre. Sedan kommer den mittersta delen av bakgrunden, den borde inte vara där. Och texturen är inget att hänga i julgranen.

Det kan låta tråkigt, men gör det inte krångligare än vad det behöver vara. Stilrent är oftast snyggast. Ta bort bakgrunden och lägg på bara vitt, och kanske lite skugga bakom pappret så att det blir mer levande. Eller så lägger du på svart och låter det vara så. Alternativt att du hittar ett mönster som syns lite svagt och har det som bakgrund, eller en snygg textur.

Sedan borde navigeringen ha samma typsnitt som texten. Och besökstatusen behöver inte vara där och ta utrymme, håll den för dig själv.

Som sagt. Upplägg och navigering är bra, designen behöver putsas på. Det är vad jag tycker. Annars så får du lycka till, och jag undrar vem den där röda kocken är i andra klippet haha?

2008-07-30 11:02
hehe tack som fan vi ska redan börja jobba på det du sa SpT P21

ok det ska ändras tinx B.N.B X1