Det var mig en stor finne:S
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
aså detta var nog det äckligaste jag har sett i hela mitt liv... ASSÅ WTF?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nehe, ingen middag idag
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Klockrent att han operera sig själv! Det lär ju inte direkt ha blivit bättre.
han lar fa varsta jacket nu eller vad man ska saga pa kinden
Hatar när sådant där händer..
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
ser fett skönt ut att presas ut allt...
Panicc!
plötsligt blev jag sugen på majonäs
From delusion lead me to truth From darkness lead me to light From death lead me to immortality
han kommer ju inte alls få ett ärr där nu nej inte alls.
Sleep is the cousin of death
vore skönt med lite såsig fetish där, en snygg brud som kommer o suger ut allt.... yummy
Massive_ P18 du ar allt bra sjuk i huvet
MmmmmMmmMmmmmmMMm Jaaaaaaaaaaaaaaaa suuuuga ut allt MYYYYSIGT
2GC - 2 Gram Cannabis 2MA - 2 Much Alcohol
Racken P19 i have a problem :'(......
Det som är stördast är väl att han inte går till en läkare med detdär. eller han kanske pratat med en läkare vad vet jag.. men då skulle han nog inte gjort sådär
! P20 amerikanska sjuksystemet du vet..
haha jävlar. känns bra spindlarna här är lite snällare än så. fy fan alltså
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Skivsamlare
2008-07-28 09:46
Fascinerande, och hur äckligt som helst.
http://youtube.com/v/TdHGPKsWQ20 HAHAHAHA:D
HAHHAAH BÄSTA KOMMENTAREN "EN SÅSIG FETISCH" JAG GARVA SÖNDER HAHAHHAHAQHH!
Skivsamlare
2008-07-28 15:10
Efter att ha sett filmen exorcisten länkade är jag så glad att jag inte är bakfull just nu.
hahahaha "I think im gonna fucking puke" måttligt epic :D
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
sånt där är intressant, jag blir alltid lika fascinerad över vilka hål det kan bli i kroppen .
sök Sebaceous Cyst Exploding på youtube. den är sån där 18års gräns på.
stoppar läkarna snören i hålen eller va fan är det frågan om?
UtanAttTveka F20 Nej det där är maskar
varför går man inte till en läkare eller en vetrinär iaf?
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
det ser fan skönt ut att klämma ut... eller inte skönt utan roligt:)
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.
Denhär är ännu värre. eller den kanske är såndär man måste vara 18 för att se. aja sånt som märks
Känsliga tittare varnas
!: Känsliga tittare varnas Jag äcklas inte överdrivet mycket av sånt där, visst. filmerna ovan gav mig en äcklig "wtf-känsla", men den där senaste filmen spydde jag av. Har inte spytt på år och dar tills nu ...
bla.
localareagraffw0rk P1 sluta ljud! det är ett bett från en "brown recluse" en spindel vars gift dödar vävnaden under huden. om du komemr till läkaren ett tag efter så kommer dom fylla "hålrummet" med sånna där vita trådar för att hålla det rent undvika att få in skit, som ett invändigt bandage kan man säga.. På filmen så byter han antagligen ut det, eller tar ur det helt..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
hedde Jag varnade dig! Du borde nog fundera lite över din "äckeltröskel" till nästa gång=)
Misstänker att halva whoa hängde på ogrish när de var mindre. Finns ju bra mycket äckligare saker än nån biologisk var-slush-maskin.
A historian is a prophet in reverse
!, Det sprutar fan mer än blod i filmer .
bla.
Daniel-Blade P19 Ohhhhhhh tough guy
Simba X24 Nån måste ju alltid ha fel.
localareagraffw0rk P1 antar det.. täkna inte med att det är jag någongång bara.. :P
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.