vad puttinuttigt...men det är FEL!!!!
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Foerplay P18 vad puttinuttigt...men det är FEL!!!!Hehe, där sattan :)
^ Smart sagt.
E det inte pedofil-varning över det hela? Även om hon ''älskar'' honom? Tycker sånt är konstigt...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Pedofil varning? Där är ju inte ens lagligt i Juridisk mening.. Fan va scab egentligen
high five gubbjävel alla i lärrarrummet kommer vara sååååååå avundsjuka nu
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
She is a D.I.L.F hunter !!!
They call me....BBQ Lou, i got a thing for BBQ ribs :D R.I.P. Whoa !
men liksom när hon är runt 40 så kommer han dö, de lär ju bli rätt kul...? men you go girl
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ofta man visste vad man ville fullt när man var 16. hon kommer säkert ångra sig när hon närmar sig 20
En man med andra ord..
Vi finns i varje hörn
Om hon ångrar sig är det ju bara att skilja sig. Alla ni haters är bara hjärntvättade av normerna, det är ni som går med i pöbeln och ska "bränna den där jävla pedofilen" som bor på gatan no questions asked, och det senare visar sig att hans brott bestod av att han var ihop med en 15åring när han själv var 18. Dessutom såg hon ju för fan ut som 32, britterna är inte vackra alltså. Ja jag tycker inte det är fräscht, men vad fan, hon är ju inte direkt en 5åring det hade varit sickt. Ni och andra kommer bara hata tills hon e 20 (4 år går snabbt) Sen kommer ingen reagera lika mkt. Klart man inte vill att ens unge ska ha nån med för stor ålderskillnad, av olika skäl, men ärligt, det är dumt att bara förutsätta att snubben är ett äckel och en dålig människa. Ok fet åldersskillnad, men stranger things have happened. Myten om mannen med sexuell rovdrift som enda motiv, och unga kvinnor som oskyldiga flickebarns-helgon kvarstår 2008. 16 är ungt, ok, men hon är för fan inget spädbarn. Sluta reagera med flippiga känslospel som ni blivit programmerade med.
är det olagligt för en 50 åring att vara tillsammans med en 16 åring i england?
i get more pussy then panty!
Pedofil? Nej. Hebefil? Troligtvis. * "Ni och andra kommer bara hata tills hon e 20 (4 år går snabbt) Sen kommer ingen reagera lika mkt. " - Ja, när hon är 20 så är hon vuxen. De fyra åren dit innehåller hyfsat mycket biologisk och mental utveckling. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
confidence - Byxmyndighetsåldern i England är 16, dock är det 18 om den äldre partern är en person "in a position of trust", typ lärare. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Mabande P31 Precis.. Finns stor chans att hon ser väldigt annorlunda på det om några år. Annars får man väl gratulera om hon hittat den stora kärleken
Ja, stora kärleken, med betoning på stor
vad skiljer detta och hugh hef åt?
I be around, just out of sight
Heff har flera snyggare och mer myndiga.... Sen har han en jvla snygg morron-rock
Hon ser ju ut att vara minst 35 själv så att...
till alla killar i tråden: Bör man inte se upp till han, att med en sån ålderskillnad och utan massa miljoner på banken lyckas haffa en brud mycket yngre än han själv?! Ingen av dem verkar ha alla chips i påsen eller är framtida modeller, men ändå, dem är snygga för varann, o han lyckas??
BigIssue P23 Lyckas ragga på småtjejer ja, jag tycker det är vidrigt
BigIssue - När jag var 15-16 var det en (hel) del tjejer i klassen som hade pojkvänner som var (minst) 18 och över mest för att de kunde köpa ut, så riktigt så svårt är det nog inte att lura på sig en småtjej oavsett ekonomi / utseende bara man är tillräckligt mycket av en ful gubbe... 10-4, over...
Toastare
2008-07-27 14:20
Det hände i Lund faktiskt när jag gick på gymnasiet. En tjej som var 17 gifte sig med sin lärare. Hans exfru (ja, han hade även barn äldre än hans nya fru) var vår svensklärare och hon hade ordentliga psykbryt (vilket man kan förstå) som i de andra diskussionerna angående detta så är det ju någonting som är fel. En normal 50-åring blir inte kär i en 17 åring och tvärtom. Det kan handla om avsaknad av en fadersgestalt, otrygg uppvuxt etc. ...eller gubbsjuka ;) Hon som gifte sig som jag vet om hade bott på fosterhem hela sin uppväxt. Var vidrigt att se lärare utnyttja situationen som en vuxen "trygghets-person"
Jag skyller allt på Emma!
ja men samtidigt så fick jag känslan av hennes kommentar i tidningen att hon har koll på läget och vad hon gör, hon verkar ha nån form av vettig intelligens, men jag finner det äckligt dock. lite väl stor ålderskillnad för att detta ens ska kännas acceptabelt.
Fan, stackars föräldrar.
Jag blir besviken på alla som tror att jag har blivit hjärntvättad. Jag är en individ med egen vilja. Det här är vad jag vill göra, säger hon till Daily Telegraph.
Han ser ju ut att vara ett riktigt kap..
My heart lives in my vagina.
När jag var 15-16 var det en (hel) del tjejer i klassen som hade pojkvänner som var (minst) 18 och över mest för att de kunde köpa ut Så är det än idag, min flickvän är 11... Nej förfan, hon är 1 år yngre än mig. Jag tycker om den
lilla åldersskillnaden.
Spoiler Jag har makt, hahah
bla.
fan vilket barnarov.. skabbigt värre :/