[YouTube klipp] Tom Green Owns Xzibit in Freestyle Battle
shimmy shimmy yo
Grym snubbe!
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
hahahha wtf?!? :D han måste rappat innan eller? .. sjukt bra var han ändå, men freestyle är det väl inte?:O måste vara förskrivet, annars är det ju ännu sjukare
Get Random!
haha hade lätt kunnat platsat i beastie boys haha, nån som vet om han har rappat innan? hade hade inte världens bästa flow men verkligen överasskande....
BAHA!
Tom Green har släppt ett hiphop album.. Kommer inte ihåg när det var bara :P
Rap career In the early 1990s, Tom Green had a short-lived career as a rapper in a group called Organized Rhyme. He came back in 2005 with his rap group, The Keeping it Real Crew, featuring DJ EZ Mike of the Dust Brothers. In late 2005, Tom released his first solo rap album, titled Prepare For Impact. He has received offers from such rap artists as Spice 1 and Bushwick Bill of the Geto Boys to appear on his raps. He has performed with Too Short, Flava Flav, Grand Buffet, Mickey Avalon, People Under the Stairs, Xzibit and other popular rap artists on his Tom Green Live show, as well as Jurassic 5 on his show and at the House of Blues in West Hollywood. In early 2008 a second solo rap album titled Basement Jams was released in download only format. Wiki.
De sinnessjukas historier är de enda värda att lyssna till
IDIOT Skulle precis säga det :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Han var ju fan askön! helt klart bättre än vad man hade förväntat sig!
Follow the dao, right about....NOW!
Redaktionschef
2008-07-22 15:09
Han har som sagt gjort liknande grejer med andra rappare. Den med Chali2na är en personlig favorit. Har dock för mig att dom flesta av raderna han har lagt har varit typ likadana som det han la i detta klipp, så mycket till freestyle är det ju inte. Underhållande dock :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
2GC - 2 Gram Cannabis 2MA - 2 Much Alcohol
När han har hela jurassic där är fett nice, typ 30 min långt, han är fan tung!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
han kan annan musik också
o rly?
Så jävla röd i ansiktet haha! Fast kanske inte alltför imponerande... Han ska hålla sig till komik
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?
Andra gäster som rapar tillsammans med honom på Tom Green Show:
Steve-O Blackalicious
/ Ergonomi är en viktig faktor
blackalicious hade skönt flow
shimmy shimmy yo
Mitt hiphopskalle nicka när blackalicious kicka ..V<(o.O)|... Härligt efterbliven dj'n är dock :)
xzibit var ju klart bättre dock men de var ju kanske väntat ;)
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
jag tar faan tillbaka de där tom var ju stört skön juh ;)
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
har sett innan och han är grym! haha
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
xzibit var ju klart bättre dock men de var ju kanske väntat ;) X freestyla inte ens, det är från en låt men glömt vilken.
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
nicolas> den där babyseal videon knäckte måste jag erkänna
shimmy shimmy yo
Inte så att Tom Green freestylade heller, men det var kul att se :)
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
alltså... är det en slump, eller har youtube tagit ner exakt alla videos som länkats på whoa? Jag kan fan inte se en enda..!
beastie boys lät han som! Men han var mycket bättre än x där iaf.. x borde freestylat lite(lät iaf som förskrivet) Men shit cooolt.. Litten eminem i honom ju!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
LAX är Xs rader iaf. Det var inte lite tydligt :)
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
Jazov X21 orka jämföra tom green med eminem? vad är likheten?
Hudfärgen såklart!
Producent
2008-07-26 03:52
haha fan vad skön han är tom green knullar ju alla i audioforumet. inte för att det säger så mycket, om ens nåt haha
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Producent
2008-07-26 04:16
Varför jämnförs alltid allt med audioforumet...?
Konstigt X20 för att det är roligt att klanka ner på audioforumet
Konstigt X20 för att dom flesta i audioforumet är riktigt dåliga
Producent
2008-07-26 16:37
Bikarbonat P21 Jaha, så då jämnför man dom med dom som är bra? ...eller
Konstigt X20 va. det är väl klart man gör. ska man jämföra med dom som är ännu sämre?
Konstigt X20 Ja. Dom flesta i audioforumet borde jämföra sig själva med bra artister också. Då kanske det blir lite mer utveckling bland alla rappare än att dom jämför sig med varandra på whoa och helt stannar upp i utvecklingen.. Klart man jämför bra med dåliga.