"Den som klickar på länken blir rånad av dig. Du kommer motta pengar och ära genom detta" därför man fick börja med 0kr typ?=) aja va snäll å använde din länk iallafall =)
Get hit and Hit back // GoBo
Haha jo.. en sån där vanlig "värva fler så tjänar du en hacka på det"-luring. Fick du börja med 0 kr?! Jag fick börja med typ .. 200 eller nånting.. Tack! Vad tycker du om spelet än så länge? ;D
fantastiskt
näe va inte 0kr. kanske va 200, vet inte. kolla inte så noga =) Jadu, har ingen aning.. hur fan levlar man? göra sånna där anfall på banditbyn osv? eller finns de nå annat sätt med?
Man kan ibörjan bara jobba på Stallet , utföra uppdrag i Tavern & random-plundra på olika expeditioner i alla olika ställena (dimmiga bergen, bandit-grejs, sjumilaskogen(eller vafan den hette).. osv.. När du nått till level två kan du tydligen gå till Arenan och slåss mot andra, och genom det tjäna pengar, ära och erfarenhetspoäng!
fantastiskt
a men vilke ställe är bäst att börja på å köra expeditioner på.. körde ett anfall mot bandit byn som ja toghem. men andra så förlora ja, så satte igång å arbeta iställe =P... antar att bandit byn är lättast att klara av. eller har ja fel?
jag vet inte, men jag har testat alla - alla är lika svåra.dom slumpar fram motståndarna, så ibland får man en jättelätt, ibland en svår.. arbeta bara när du ändå inte kan göra nånting annat, ett tips :) typ innan man går å lägger sig så sätter man gubben på att arbeta, så gör man alltid lite nytta
fantastiskt
Saknar betongen :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Va det ett liknande spel eller?:)
fantastiskt
hur går det för er whoa! för er som vill gå med i nån typ av guild så har jag startat en som heter whoa. det är fnissigt!
fantastiskt
word testie, betongen var fo real.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Dekrim va ju ännu bättre!
neej aldrig
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Dekrim suger arsle. Sådeså.
fantastiskt
fyfan det suger det spelet, jag har en fet gubbe jag höll på med i typ 3 månader, nån som vill kan ju få den
Homojal P78 ursäkta?
fantastiskt
Producent
2008-07-29 21:22
finns ingen guild vid namn "whoa" :(
Travian är bäst!
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
travian är skit! och guilden heter "whoa.nu" tror jag :D sök på emanuel4ever annars och gå in på min guild därifrån
fantastiskt
Travian är roligt om man är bra på det ;)
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
skitsegt. man byggde allting skitbra, sen kom nån jävla klan(?) och anföll mig konstant i en vecka, trots att jag bad dom sluta via meddelande. kunde inte ens bygga upp skiten. skit i travian nu - gladiatus 4 life!
fantastiskt
Producent
2008-07-29 21:35
AH! justja! Haha.. det är server 2
fantastiskt
Producent
2008-07-29 21:35
det säger ju allt :) jag är på server 3.. hehe
hahaha.. fyfan va dåligt - 1337. :D men hoppa till tvåan då! det blir ju mega!
fantastiskt
Producent
2008-07-29 21:41
går det? för när jag ska logga in, kommer jag bara in på server 3 :/
nej du får starta om på nått alltså :)
fantastiskt
Jag ligger 29 på listan... Men det är på server 2
..!.._{-,..,-}_..!..
jag är också på server 3 :/ heter yde /yde
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Matttan kom med i whoa.nu-guilden då! alla hoppa över till tvåan! nu!:D
fantastiskt
går det att byta server då?
tut!
Njae, man måste skapa nytt konto på tvåan däremot.
fantastiskt
det går ju inte att välja vilken server man vill köra på så då får man ju sitta å skapa konto på konto tills det träffar rätt...ÅNGEST!!!!
tut!
Haha. Ja. Det är slitigt, men vad gör man inte för whoa? ;D
fantastiskt
Producent
2008-07-30 20:21
en whoa guild på server 3 fixad =) whoapunktnu heter den.
alltså:server 2 : WHOA.nu server 3 : whoapunktnu
fantastiskt
jag ansökte till whoapunktnu just!! :P
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
ansök till WHOA.NU ;(
fantastiskt
så hur går detta då? är det någon som spelar?
Producent
2008-08-10 00:47
eller hur. behövs mer spelare i whoapunktnu
Fattar inte detta spel!=)
No you!
Graffare
2008-08-11 01:29
Gå med i min guild på server 1! Riders_on_the_storm
Före att blir riktigt bra måste man ju paya för dom bästa grejjorna :(
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
btw e veteran så ja hänger på s3erver 1 hur byter man?
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Producent
2008-08-11 13:37
bara köpa sina grejer på auktionshuset :) du behöver inga juveler n shit.
har ansökt till guilden på server 3 nu:) pzz
FAU
Moderator
2008-10-12 13:55
vart fan ser man vilken server man är på
//TW
du vet ju vilken server du loggar in på. 1-2-3-4.
FAU