[Video/Serie] Ny independent tv-show som jag producerat. Avsnitt 1 är nu släppt!
Avsnitten kommer inte att vara på svenska, vill hellre ha chansen att nå ut till fler människor om det vilar ett allvar i det jag vill ha sagt. Här är första avsnittet: (Inlägget ändrat av mellanöl 2008-07-17 19:24:42)
www.alexanderadiels.com www.soundcloud.com/alexanderadiels
Öh... Ah eh.... Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha "jätte" bra..... Ja nån kanske gillar de du gör..... Men..... Ja du, jag finner inga ord.... Hade du tråkigt när du gjorde den här filmen?
2GC - 2 Gram Cannabis 2MA - 2 Much Alcohol
HAHAHAHHAHHAHAHAHH FAN VAD BALL HAHAHHHHHAHA :D!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack
haha klockrent
jag har alltid rätt.
Beatprodd, Egen Talkshow, Raggea artist och Målar akryl mm. Killen med fritid och ambition eller!?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag är artist/dansare/kompositör/skrivare/sångare/spelar in sånger/dansare/artist/skådespelare o.s.v.
Alex-Adiels P23 (Y)
Y o Y
Vad fan, vart jag än klickar så är det du och din webkamera.
My heart lives in my vagina.
Hur det kan komma?
WHAAAATT DAAA FUCK!??!?!? :D kan vara föra tt dett är seeent på natten men det var sjuukt roligt! :D
Get Random!
haha fyfan roligskit, iaf när man är tröööötter
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
öhm. måste bara fråga då det där inte är normalt. men hade du intagit någon slags hallucinogen eller nånting? för det var bara bränt snack.
riktiga män väger över 70 och röker blunts på toan.
Vart är intro-låten ifrån? Känner igen den ifrån en gammal tecknad serie som utspelade sig i rymden.
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Räknade med att någon skulle fråga mig om jag vart en usel knarkare. Din pappa heter jante och din mamma heter lagén. Jag kommer firra bättre ljudkvalité till nästa avsnitt. Kanske skriva lite manus innan och träna innan.
Ja det stämmer, Starzinger is best Starzinger is the best!
hahaha den va sjukt bra faktiskt!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Producent
2008-07-17 04:46
roligt i typ 1 minut sedan blev det långtråkigt, iallafall för mig! men jag är tjej så vad vet jag
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
fyra F25 Schhhh han kanske hör ;o
USA USA USA USA USA . Amerikanerna lär ju tro att du är ju helt bränd när du sitter med en Sweden tröjja och säger USA USA
Avsnitten kommer inte att vara på svenska, vill hellre ha chansen att nå ut till fler människor om det vilar ett allvar i det jag vill ha sagt. "ett allvar"? Hahahaha. Jag älskade det.. hoppas vi får se dig på TV snart!
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Jag tackar alla som tittat, jag har iofs fått en hel del gliringar och kommentarer under bältet. Det får man väl dock räkna med, det är bara på med ståljackan när man bor i Jante Lagéns trappuppgång. Han hittar alltid fram när man försöker ta över världen, oavsett om det är nyhetsprogram eller vanlig underhållning. Mitt program ligger under "education" på youtube för jag kommer mestadels nudda vid allvarligare teman som jag nämnde tidigare.
Alex: Jag tror jag missade när du "nuddade vid allvarligare teman" i denna. Kan du säga en speciellt sekund eller något jag ska titta efter?
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Alex: kan finnas substans i det du gör, men den här satiren kommer dock inte hålla som pilot om du tänkt så allvarligt. Jag tror dock inte att du är allvarlig. Du vill inte bli kändis på riktigt. Du föraktar idoldyrkan och kamerahoror. Hoppas jag har rätt, annars är du fett freaky.
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
Askhim P21 Jag vill inte kasta det i ansiktet på dig men jag gör ändå tecknet för unity. (Unity = vi är alla lika värda ungefär).Wermin_Roackes P26 Ja fast å andra sidan hade jag varit en vandrande kontradiktion om jag enbart ville påvisa att kändisskap är prostitution, så jag är väl kanske lite fräknig i så fall antar jag.
helt fantastiskt
fantastiskt
helt fantastiskt
fantastiskt
tack Dani-021 X4 tack Dani-021 X4
Hangaround
2008-07-17 23:57
en fråga. brukar du knarka?
http://matildaberggrens.blogg.se
Du kan knarka, flicksnärta.
Redo för nästa avsnitt, när kommer det?!?!?!?! :D
Nästa avsnitt kan den heta high on acid
Kan du inte låta som i sphongle låtarna..... AaAAAaAAAAAAAaAAAaaciiiiiIiIiIiiiiIiiiD wing wong wang............
Haha, den var skön!
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Kändes meningslöst. Har du nån tanke bakom detta?
sibs P21 Kan du inte låta som i sphongle låtarna..... AaAAAaAAAAAAAaAAAaaciiiiiIiIiIiiiiIiiiD wing wong wang............ Hahah, vart fick du det ifrån eller? Det var en till som skrev om det, hahah, sånt som mange smitt ni menar eller? Hehe =).
halsont F18 Jag är fem år äldre än dig, tids nog.
Till dom som kan ses lite som mina "fans" kan jag meddela att avsnitt nr. 2 spelas in nu på söndag.
Hehe nej men jag kom bara på att tänka på det.... :P Visade tjejen din film och då tyckte jag att det lät lite som sphongle...... :D
sibs P21 Hehehe okej då förstår jag :P!
Jäkligt känsloladdat program. Peace & prosperity
Tackar, jag tackar. Spelar in nytt avsnitt imorgon.
Hyper! Är redo för nästa avsnitt.
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Kommer idag då? :O
Get Random!
eller hur ;o du måste ha löjliga random ( ? ) gäster också!!!
Hade en klasskamrat som sysslade med nåt liknande ett tag.. Han sitter tvångsomhändertagen nu, inte alla pållar i stallet tydligen. Missade humorn i denna, om det nu var det som var på tapeten?.. Allmänt förvirrande och segdraget
mama said knock you out
Alex-Adiels P23 Haha? Jag är inte 18 år. Och bara för att du tycker att det du gör är speciellt och självklart för dig själv betyder inte det att alla andra kommer uppskatta och förstå det. Vad är det för svar på min kritik? Skylla på min ålder, geez.
Haha skummaste jag sett nånsin, det här är humor!
Planet 80!
HalsontF18 Jag älskar mig och jag älskar hjälmfrisyr. Fast jag vågar som inte skriva så mycket, det är så lätt att folk tycker illa om en. Men det är trevligt att den har tittats lite på.DegenereraD P27 Okej, skall tänka på det i fortsättningen! Kopierade kritiken och sparar den i en textfil sen så kan jag titta innan jag gör programmen vad jag bör tänka på o.s.v för att det ska bli mindre dåligt eller irriterande. Som nu t.ex. ha lite mer tempo i det som du skrev.