[Video] Djur attackerar människor
Kolla in denna.. kanske är gammal vad vet jag :D
my name is xelly smelly
whoa! tjuren va ju sjukast! o jävlar vad den där renen va ihärdig, gav sig aldrig för fan
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
Haha kan inte låta bli att skratta, e ganska hemskt men ser så sjukt roligt ut. Tycker den bästa var lilla pojken som fick armen typ avsliten av lejonet .. så sjukt rolig.. im evil :(
my name is xelly smelly
Redaktionschef
2008-07-15 00:40
Tjuren är ju grymmast. Har sett den i förr i nåt gammalt klipp. Så jävla rätt av den ... varför vara där nere liksom. Om man ska hårddra det så är det ju inte mer än rätt (när det kommer till tjurfäktning).
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Word Oracle, vill dom se på när tjuren blir dödad så är de inte mer än rätt att dom får smaka lite själva!
my name is xelly smelly
skoj skoj
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
tror det är tiger scenen men snubben med vita klänningen trampar på tigerns svans, därför tigern blir crazy
There's nothing more powerful than to arrive at your womens house all ready on nut #2! you wont be bullshittin on nut #2! -Katt Williams
Producent
2008-07-15 04:38
tiger? vit klänning? i det här klippet?
I den första.. Varför i Helvete vevar han ner rutan igen? Tjuren, den e klockren av samma anledning som alla andra säger att den är klockren
MANNEN!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
blev helt taggad
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Håller med Oracle om tjuren (och lägger till samma sak om renen) :) Späckhuggaren var helt jäkla oväntad oOMuzzka - Han vevar inte ner rutan, det är en reprisering av vad som precis hände. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Haha jävlar tjuren alltså.
Här är lite fler liknande klipp.
haha så går det bitches! rätt åt jägaren och tjurfäktningspubliken, blodtörstiga jävlar de förtjänar att dö.
Skall vi gå ut o hämnas. Typ skära pandor eller något!
asså får den hoppande tigern tag i indiern eller? Heeelt grymt!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
haha älskar kengurun^^
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Den kollar jag alltid på när jag behöver muntras upp.. även om lejonet dör så är det kul att se hur lite vi lärt oss även om vi har verktyg..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Ähh det var ju samma som jag postade fast i sämre kvalitet. :] Jag har hört att killen på elefanten förlorade handen/armen.
Här är ju en annan underbar "attack"
Jävla förbandade förband
HAHAHA! Det sista klippet, donkeyn sätter på gubben, hahaha. Tycker synd om lejonet som dör =/
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Jäklar...modigt. Undrar om det var en blandning av grym timing och självförtroende som skrämde lejonet från att käka upp honom eller om det var nånting med grejen snubben höll i handen.
kallemio P24 Ren?
SMÅLAND!
the_real_apa P19: nåt som luktar eller låter antagligen
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Jävlar vilket hopp tigern gör, så jävla fett, man ser verkligen vilket muskelpackat djur det är..
my name is xelly smelly
HASHHSHHAHAHHAHAHAHAHHA KÄNGURUN hahahahahahahaha
Random användare på youtube "Hasch är farligt ju.. det är typ vitt pulver man ser konstiga grejer av. Sen kan man få psykos ett år efter och dödar sina barn"
"Renen" är en hjort, för alla som är intresserade.