[Video] Souljaboy ägd (?)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround
2008-07-14 05:09
when you first herd the song you was like, that's some bullshit!
Producent
2008-07-14 12:13
Han måste ju ha något fel i skallen alltså...
hahah vilken jävla pajas souija boy är! dock så var hans diss lite rolig :)
Fattar inta att den där souija är vid liv, har inte han "dissar" en massa och blivit hotat osv
haha fyfan vad jag vill lavettera upp honom
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.
Om man villl Skaoi..
soulja skämmer ut sig i den videon, fan snackar han om, jag skulle kunna betala mitt liv för o döda killen, så jävla trött på honom
fan va jag jag hatar soulja, men helt seriöst, han käkar ice t just nu. för ice t är en jävla nolla, vilken jävla clown! och det är fan soulja åxå! CLOWNER! hur fan kan man ens välja sida när båda är lika jävla hjälplösa stakkare, ta bort skiten! TA BORT! fy fan för er som väljer sida mellan dessa två horor, ni alla borde skämmas. TA BORT!
((MAAD))
skillnaden är ju dock att Ice-T är en fullvuxen man, och Soulja Boy är en liten grabb. Det finns fler youtube-klipp där de 'konverserar' med varandra, och jag tycker helt ärligt att Ice-T framstår som den största losern av de båda!
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
jag tycker Ice-T är ett skämt.. först och främst som "SouljaBoy" säger.. dissa en 17åring helt random .. sen att han är med på låter FUCK THE POLICE , ett sen spelar polis i filmer... that's just wack!!! .. sen är Ice-T årets hater och Soulja Boy årets fjant
Get Random!
DrKista P21 Håller med. Gillar ingen av dom men ice-t framstår helt klart som löjligast i detta. Säger till en sjuttonårig grabb som tagit sig från ghettot till rikedom att äta kuk, helt oprovocerat. Det är ju inget annat än ett publicitystunt/avundsjuka för att han själv är en avdankad gammal räv som spelar polis på tv. Vilka jävla clowner.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Men man får ju inte glömma att Ice T varit med skapat det Soulja gör till skit. Kan nog vara därifrån Ice T's ilska kom ifrån, min teori.
Fattar inte hur man kan orka bry sig så mycket och bli så mad
Ju mer man kollar runt så verkar han mer cp
MR-J P19 Haha kul..
fan va kul när snoop snackar om snubben han säger typ "Första gången du lyssnar på det tänker du vad fan är det här för skit" Sen driver han om "supaman" och säger "YOUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUH"
är detta nya sättet att dissa varandra i us eller.... fan va löjligt..
www.RekFoto.se
Lexicon P20 Tror snoop snackar i radio men dom andra är nog Youtube ja.
Ice-T kanske inte är rätt person att be folk ta ur flätorna? :)
10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Vettefan vem soulja boy är, kan nån uppdatera mig? Men han ägde ju sönder Ice T iaf. Han verkade ju skön dessutom
Smash the show, glas on the go, geezers like whoa! jewelheist.tumblr.com
har inte soulja boy gjort låt/ar med bow wow som blev signad utav snoop dog? eller har jag fel?
www.RekFoto.se
antonq - den låten känner du nog igen.
www.RekFoto.se
http://youtube.com/v/vum3qgoh0x4
www.RekFoto.se
Mabande P31 Han säger åt honom och ta ut Pärlorna ur flätorna.
HAHAHAHAHA OM JAG SKRATATA HAHHAAH
äh soulja boy kommer hur som helst vara bort glömd om nått år.. keff snubbe