haha. jag fastna på level 1. Det är inte fel
Bebakshid Jamshid!
De där va ju enkelt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
menart. simpelt
www.RekFoto.se
fett lätt yo!........ efter ett tag :)
No cake for the impurity!
Level 14 medans jag bajsade! IN YOUR FACE!
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net
Dendär är enkel om man har huvudet på skaft.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
var easy tills jag kom till 3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
eller okej, kom till 13.. där tog dt stopp
15 :S fattar inte hur man ska göra...
^^
fastna på 16.. kul spel men inte omöjligt
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
såååååatteh... hur löser man 16?
så lite så, you aint seen nothing yet..
näh level 23 sen blev jag helt dum i skallen... fixade fan inte den. får försöka när jag e piggare
mama said knock you out
Jag fastnade på 17 igår.. nu ska jag försöka igen. hur många levels är det?
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
30 levels
Jävla förbandade förband
Google is your freind. Får den som inte vill vara ärlig!
klarade det inatt någon gång, har för mig 16 och 21 va svårast
nej men det är så vettu
Bebakshid Jamshid!
fan vad svårt det är när man inte är hög
jag klarde hela på en gång, min hjärna fungerar bäst när jag är trött
Panicc!
Ja tvåan var lite svårare, och bra mycket gayigare... men jag kom till 21 igår iaf, tog en timme, sen kände jag mig nördig och stängde av.
Jag är på lv 21 nu men har spelat 1t, 25min nu, börjar gå trögt.
Jävla förbandade förband
Jag är på level 16 nu och har väl hållt på i kanske en kvart. : ) det var inte så svårt när man väl kom in i det. återkommer med hur långt jag kommer..
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
kom till 22 sen pallade jag inte mer, btw, som allt annat så är den gammal:)
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
tog mig igenom det, level 16 och 23 var knepigast.. allt efter 23 var rena räkmackan
mama said knock you out
bus enkelt, blev besviken när det var slut dock, ville ha mer
Intergalactic proton powered electrical tentacled advertising droids
okej.. vi alla verkar ha fastnat på 21an när det gäller 2an. när det gäller 3D Logic II, varför... ...är kubiken genomskinlig ...är bakgrunden fett WoW/tibia ...har dom inte infört en "sound off" funktion ?
Kom till 17.. nu är jag för trött!
tvåan var ju lite svårare men klarade det iaf, finns det kanske en trea??
Intergalactic proton powered electrical tentacled advertising droids
Klarade båda, jag känner mig nördig :(