I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[AB Video] Stekare mot FRA

Övrigt - Webbsidor

2008-07-04 05:49

2008-07-04 05:50
Hehe, kul att de inte bara tänker på att snorta kokain, åka båt och dricka bubbel, ^^

2008-07-04 08:07
Haha, det var ju kul ju. Roligt att se så många (ifrån olika grupper) som engagerar sig, hade jag bott närmare sthlm hade jag lätt åkt dit och varit med.
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2008-07-04 09:18
Ja, och nästa val så ser vi till att kasta ut packet från riksdagen. Centern och Kristdemokraterna ligger illa till, ett par procent så är de borta.

2008-07-04 09:37
GAIA P26

vi borde rösta upp ungdomspartierna i riksdagen istället. Känns som att det är där framtiden ligger, börjar bli dags för en "in med nya, ut med det gamla" tid nu..

FRA blev väl dödsstöten för alla som hoppades på en blå regering till 2010, även om det var S som sa fram förslaget först..
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2008-07-04 09:45
Pest eller Kolera, fega sossepartiet som får ekonomin att stagnera, har smutsiga partiledare, är direkt ansvariga för miljonprojektet och segregeringen och alltid smyger med tvivelaktiga remisser i kulisserna. Ja jag håller med dig, bort med hela skiten. Fram med ungt och hungrigt folk som lever i samtiden. Därför är det för övrigt jävligt bra om Obama vinner valet framför det konservativa fossilet McCain (som ändå anses liberal bland sina partivänner).

2008-07-04 14:32
Gå med i mitt part... :D VTV - Välkommen Till Verkligheten....
2GC - 2 Gram Cannabis
2MA - 2 Much Alcohol