Skivsamlare
2008-06-27 10:17
Jag är på tatuerarens sida all the way. Förresten är det ju en jävligt ful tatuering. Hon borde inte få ersättning för att ta bort hela tatueringen, när han "bara" hade stavat fel. Sedan att den inte har samma djup som teckningen kan ju inte han hjälpa. Suger man så suger man. Ersättningen borde isåfall gälla för att ta bort ordet GOD och skriva dit GOOD. Inte ta bort hela tatueringen.
My heart lives in my vagina.
Skivsamlare
2008-06-27 10:29
Haha, ja den var ju riktigt riktigt skabbig.
Fy fan asså de va en riktigt skit fuld och dåligt gjord tatuering, fattar inte varför folk aldrig kolalr upp vem som ska gadda dom. Nä den va så ful så hon får skylla sig själv.
"Jag är ingen levande ordbok"... Men svårt att stava till "good" x) Detta är humor på hög nivå. Clash of the Idiots.
Not a follower, so Twitter has never been an option.
Skivsamlare
2008-06-27 11:06
Aftonbladet - du skulle möjligtvis inte kunna maila en bild av dig själv som vi kan ha i intervjun? Paulina - Asså, vilken bild som helst på mig? Aftonbladet - eehm, ja Paulina - äääääälskling, kan du öppna photoshop och köra en ctrl+U på mina ögon, gör dom lila eller nått annat som ser sinnessjukt onaturligt ut
fair enough..
Sådana här händelser gör mig så alltid så skönt bubblig av den renaste skadeglädje <3 Men seriöst. Anus till skiss equals anus till tatt. Dessutom typiskt exempel på en förstagångare som inte inser hur pass stor skillnaden mellan skiss & slutresultat blir. Hon ska ha ersättning för det felstavade ordet, no doubt, men resten av historien låter mest som att hon fått kalla fötter i efterhand. Big lol på tatueraren i övrigt, djävla klåpare.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Kloak: Nu ska du inte vara avundsjuk för att hon är sådär coolt svår & alternativ.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Hangaround
2008-06-27 11:22
jag vill veta vem tatueraren är, tjejen är från samma håla som jag, och om hon har gaddat sig här också så måste jag genast springa och mobba snubben som har gjort den:D
Jag tycker du ska mobba tjejen istället Tech, tyder ju på något allvarligt fel om en människa går till en tatuerare och ber om att få en sån där ful tatuering på ryggen :S
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
__virre__ det där är en väldigt meningsfull tatuering. Jag menar, den betyder ju farligt avfall. OCH hennes stjärntecken finns mer. Blir det mer betydelsefullt? Skulle inte tro det. Fina tatueringen <3 Ska absolut gå och göra en likadan (fast jag inte är vädur) Nu kände jag inte att min ironi kom fram riktigt. Så för att förtydliga: Ironi.
My heart lives in my vagina.
Th1ef X18: Glöm inte den tydliga referensen till dualismen inom människan!
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Hangaround
2008-06-27 11:41
men t.o.m en ful tatuering kan ju bli bra gjord..men det blev inte den där..inte tjejens fel att hon har kass smak, men tatuerarens fel att han suger!
Rätt åt henne.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Tech Tatueringen e gjord på Magic lines i v-ås.
Hangaround
2008-06-27 12:44
w00t?!..satan, förväntade mig inte att det skulle vara där...visst, ser nu att det inte var bosse själv som gjorde den..det vad det jag trodde när jag bara läste vad du skrev..såg i artikeln att det var nån jonas osm gjort den. men ändå, astället som ska vara stans bästa har inte råd att göra en så där dålig gaddning.
Nä precis. Jag har bara hört gott om M.L annars men att släppa ut en kund med en så kass tatuering kör ju ner ryktet i skiten med en gång. Min nästa ska jag göra på wicked tattoo i mölndal iaf, carl kan sina grejjer!
Producent
2008-06-27 12:56
jag tycker att tatueraren ska betal att ta bort tatuering. Han gjorde ett kasst jobb som inte var likt skissen.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Tycker att tjejen ska bekosta lasern själv... Hon godkände i spegeln och är man så dum och inte tar en tatuering på allvar får man i högsta grad skylla sig själv. Sen att tatueringen är ful är en annan femma.
/P Strom Producent och Allvetare.
Ja tatueringen är ju ruggigt jävla ful men skissen som hennes pojkvän gjorde var ju bedrövligt ful från början så det är ju inte så mycket tatuerarens fel tycker jag. Han gjorde väl ett "okej" jobb med att rita av skiten. Stavfelet är inte heller tatuerarens fel. Seriöst "– Jag sa vad jag ville det skulle stå och tittade snabbt i spegeln men såg inte exakt vad det stod.". Bitch please, kolla ordentligt.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
urk vilket skräpigt motiv.. ser ut som nån kräkts på ryggen fan skulle inte bli så mkt bättre utan stavfelet heller hajar inte grejen med att tatuera sånt där stort, om man nu ens bör tatuera sig alls, mest bara skabbigt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
antagligen så kunde väl inte hon heller stava till good, de va väl pojkvännen som påpekade det för henne när hon kom hem... kefft gjord tatuering dock, men groteskt fult motiv!
haha men om bruden nu kollade i spegeln och gav klartecken kan hon väl fan itne skylla på snubben (för ordet iaf)
Toastare
2008-06-27 16:48
Riktigt fult motiv och dessutom dåligt gjord... men som sagt, det är ens eget ansvar att se till att endast den bästa får gadda en och så godkände hon ordet. Min polare fick heart felstavat... haert istället. Fastän det stod på en lapp ;) Men tatueraren räddade den ändå så gott det gick, plus att de var polare.
Jag skyller allt på Emma!
Hon får väl skylla sig själv. Kollar hon i spegeln och säger att det är okej så är det hennes fel. Säger hon "Good, Evil" så är det inte så lätt att veta vilket han menar. Dessutom kan väl inte han göra något åt att han inte kan göra så bra skuggor och djup. Gå till en annan studio isåfall.. Bara tjejer..
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Toastare
2008-06-27 17:19
bara tjejer? lägg ner med det där jävla snacket på en gång pojkvasker annars kommer du inte få ligga mer i ditt liv.
KungenKrook Håller med till fullo.
BountyBoo Jodå, det är lugnt. Anenkefali Härligt, du är inte dum du.
Toastare
2008-06-27 17:52
en 17 åring och en 19 åring, pojkar pojkar... har ni vuxit upp utan kvinnor i er närhet? Gå ner nu till er mammas dukade middagsbord och låt henne läxa upp er!
BountyBoo Hur vet du min ålder? GAAAAH
Toastare
2008-06-27 18:37
Whoops, där fick jag ta bort __virres__ inlägg då han direktlänkat till en bild och eftersom sidan inte gillade det så blev det en SNUSKIG bild. usch. Anenkefali, för att jag vet allt.
Om man vill ha en schysst gaddning får man väl betala för det. Hon hade ju kunna kolla upp vad snubben gjort innan, om han var duktig eller inte. Alla kan ju inte vara bäst. Sen är ju felstavningen lite sådär att gå runt med, men hon hade en chans att dubbelkolla. Gör man ett så dumt antagande att alla kan stava, och dessutom till engelska ord. Jag är säker på att vi kan hitta någon pajas här på whoa som inte kan stava till god på svenska, än mindre engelska. Hennes fel, hennes huvudvärk.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
– Jag kan inte leva med den här på ryggen, säger Paulina Wahlqvist. Och skissen var bättre?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
BountyBoo F28: Förlåt, jag skyller allt på sidan. Eller på Emma! Angående felstavningen lär ju hon ha uttalat ordet fel från första början, och sagt GOD istället för GODD (typ), så tatuerarn uppfattade det som svenskans god, eller nåt sånt.
Bountybuuhu gråt lite mer.. Jodå, växt med både mamma, mormor, farmor, mina mostrar och tjejkompisar, har flickvän sen över 2 år tillbaka. Så du ska nog inte säga mycket om det. Läs tidningar så ska du se att det är mer tjejer än killar som gör och säger så korkade saker..
Toastare
2008-06-28 01:43
KungenKrook, eller kanske du ska vid 19 års ålder lära dig att sålla det media matar dig med, speciellt inte de blaskorna du verkar läsa. Du kan hålla sånna tankar för dig själv och föra din egen statestik. Vi gillar inte sånna uttalanden på whoa. __virre__, det är lugnt.. fattade att det var sidan som inte gillade direktlänkning. Men det var en fin bild på en avsugning i alla fall. Skyll på emma! Alla vet (ja även kvinnor KungenKrook) att man skriver ner allt på papper som ska tatueras. Om man då inte som min KILLpolare gör det men tatueraren nog lider av dyslexi.
Jag tycker den var snygg och vafan gör det om det står "gud ond" han är väl ond? Det är ju krig här på jorden ju och om gud skulle finnas så skulle det inte finnas nå krig.... Jorden. En plats i helvetet.... :) VÄLKOMNA Haha
2GC - 2 Gram Cannabis 2MA - 2 Much Alcohol
Jag tycker den var snygg Vardå? Fulare tatt får man leta ett bra tag efter. Sedan tycker jag att bruden får skylla sig sjælv. Jag sætter att par kr på att hon uttalat ordet fel och inte heller kan stava.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Som sagt alla har olika smak............. PRUTT
2GC - 2 Gram Cannabis 2MA - 2 Much Alcohol
Toastare
2008-06-28 18:13
sibs, den är så sjukt dåligt gjord.. så den blir inte snygg... inte ens om motivet varit det.
Sätt ett likamedstecken(=) mellan orden istället så blir det plötsligt jävligt hardcore.
bara runda till d'et och lägga till ett d efter så är ju den biten ordnad.. ful gaddning och ful skiss annars..
Producent
2008-07-01 01:53
Skissen var bättre än tattueringen i alla fall.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
varför skrev hon inte in good evil på skissen då? idiot. får fan skylla sig själv
Jag ligger i soffan och dricker min vodka // Tills den är borta och spliffen har slocknat //
BountyBoo och Coke får grabben inte bestämma själv vad han tycker om den? Beauty is in the eye of the beholder eller vad jänkarna nu brukar säga
Varför inte bara göra om bokstaven "D" i ordet GOD till ett "O" och sedan kladda dit ett nytt "D" ? På så vis stavas det ju GOOD och allt är löst. Blir dock kanske inte det bästa resultatet, men det bör ju ändå vara det bästa alternativet hon har. AJA, fulaste tatuering jag sett någonsin tror jag... blä
Your best? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen!
Jag har svårt att avgöra om den är dåligt gjord eller inte.. tycker att, i stort sett, alla tatueringar är fula ju. Annars så vet man ju inte riktigt om man ska skratta eller gråta. Lite idioternas kamp över det här ju. "Jag mår dåligt och döljer ryggen så att ingen ska se tatueringen, säger Paulina" Nu har ju en del sett den... :) KungenKrook: "Läs tidningar så ska du se att det är mer tjejer än killar som gör och säger så korkade saker.." Du kanske ser det du vill se? Med tanke på hur stor övervikt av män det är som figurerar i tidningar så faller det ju dessutom på sin orimlighet att det skulle vara mer korkade kvinnor än män i tidningar... //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Hahaha! :D
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Tänker spara artikeln och visa upp den varje gång någon i Blandat-forumet frågar efter en billig tatuerare. That's what you get. Har själv gjort misstaget att inte kolla the facts och nu sitter jag här med en skitdålig tatuering som jag håller på att bleka såpass mycket att jag kan täcka över den. Dock lärde jag mig av mitt misstag och resten av mina tatueringar är välgjorda och dem kan jag vara nöjd med.
Still in the bridge
Toastare
2008-07-01 19:26
Det är ju ens kropp det handlar om. Det är som att tatuerar sig utomlands (turistorter då, kanske inte LA Ink...) man gör det bara inte. Jag väntar på att börja jobba så ska jag ta vid 7 år efter jag gjorde min första tatuering (som är sjukt bra gjord och som jag inte ångrat en sekund)