I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kritik [www.Juggeh.com]

Övrigt - Webbsidor

2008-06-26 22:21

Kritik [www.Juggeh.com]

Tjenare, skulle vilja ha lite konstruktiv kritik från er whoa-medlemma på min nya hemsida.

www.Juggeh.com

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-27 13:48
"more then just webdesign" i toploggan ser ut som skit bortsett från att det är felstavat.
Eller var det meningen att det ska stå "Mer sen bara webdesign"?

Sen tycker jag att en portfolio borde innehålla något.
Inte bara namn på klienter?
/P Strom
Producent och Allvetare.

2008-06-27 14:27
delsidorna såg bättre ut eftersom inte den svarta bannern var där överst och störde designen
ska texten på loggan va sådär pixlig? kör antialias på den, och fixa stavfelet :)
kanske skulle passa med nån annan bakgrund till sidan än bara vitt, bara vad jag tycker
i övrigt rätt cleant och snyggt faktiskt.. Guestbook bör väl ha samma typsnitt och storlek som de övriga länkarna?

mr incognito P51: antagligen ville han bara ha lite kritik på designen då inte hela sidan är fulländad ännu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-27 14:38
mr incognito
Ett tips till dig om du ska klanka på andras stavningar i framtiden är att:
1) Lära dig stava.
2) Lära dig språket som orden skrivs på.
3) När du lärt dig punkt två, se punkt ett. Gör om gör rätt.

2008-06-27 14:47

2008-06-27 15:09
Kaneida

Vad är ditt problem?
Killen ber om kritik och han får konstruktiv kritik av mig.
/P Strom
Producent och Allvetare.

2008-06-27 15:10
...Men du kanske tycker att det ger ett proffsigt intryck med stavfel på en sådan sak?
/P Strom
Producent och Allvetare.

2008-06-27 21:08
Bannern överst ger oflyt, lägg den längst ned på sidan ilstället? Och "contact us"-sidan flyter ut till höger om marginalen i högra sidan.

Annars tycker jag den var nice
http://felidae-music.com

2008-06-28 00:13
mr incognito
Du borde skriva i kritiken vad han gjort fel på, att han skrivit then när det borde stått than vilket inte framgår av din svenska översättning där du stavar fel på ett annat ord.
Engelska = webdesign
Svenska = webbdesign

Den engelska kopplingen för then är mer uppenbar än om det stått sen på svenska. Du har rätt angående det ordet, men var förstå vad du riktigt klagade på där.

My bad, jag ber om ursäkt då jag gick hårt ut åt dig när mitt eget uppfattningsförmåga inte räckte till.

Hamnar vi på samma krog så klappa till mig så bjuder jag på en bärs efteråt så begraver vi min dryga stridsyxa.

2008-06-28 16:30
^^ Låter som en god plan.
Iaf ölen yxor är alldelles för tunga att bära omkring på! :)
/P Strom
Producent och Allvetare.