I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[video] One world government!

Övrigt - Webbsidor

2008-06-16 12:35

[video] One world government!

Vet inte hur sant detta är, men jag kan tänka mig att mycket av det är sant!
Vad tror ni?
fritt fram för diskution!

(Inlägget ändrat av Mabande 2008-06-16 12:50:13)

If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2008-06-16 13:06
2012 e ändå allt borta! :P
Ja'da!

2008-06-16 13:07
2012 är allt borta? how come?
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2008-06-16 13:11
skämtosido tycker jag allt mycket utav vad som sägs i videon stämmer, gällande 2012, så ere an annan konspiration att en planet som heter niburu (planet x) ska passera jorden och förstöra allt liv. men den tycker jag e en massa humbug, men däremot "zeitgeist" filmen du har fått klippet från har mycket sanning i sig...
Ja'da!

2008-06-16 15:22
FRA-lagen på onsdag är väl ett bevis på var vi är på väg..

2008-06-16 15:32
zeitgeist finns gratis att ladda ner på filmens hemsida.

2008-06-16 15:51
Finns inte så mycket man kan göra åt saken dock. Även om detta nu är 100% sanning så kommer majoriteten av världens befolkning skratta en i ansiktet om man försöker sig på att få någon att förstå hur det ligger till.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2008-06-16 16:27
påve_one Jess!
Undra vf dom lägger FRA omröstningen just under fotbollsEM.

Vi närmar oss mer o mer denna orwellska sammhälle.
Men d e lättare att diskutera hur allt slutar o vart vi på väg än att diskutera lösningar o kampmetoder för att förhindra "slutet".
Vi kan ju fortfarande stoppa allt skit.

Crush New World Order!!!!!
From delusion lead me to truth
From darkness lead me to light
From death lead me to immortality

2008-06-16 16:30
så är det när man röstar ALLIANSEN.

skyll er själva
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag)
WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP

2008-06-16 16:37
Solid
Eteblerad Höger o Vänster e samma skit!!
From delusion lead me to truth
From darkness lead me to light
From death lead me to immortality

2008-06-16 16:47
Kapitalism kompis..... Rött ÄR folket. det går inte dölja, dem har inte samma mål änns.

Rött röstar INTE För fra-lagen exempel. det är blåas ide... hela alliansens (kapitalism) iden går ut på "en bank, en värld"....

aja,, jag vill inte discutera det jag har gjort såååå många gånger för. folk tror mig inte. vad ska jag göra lixom. finns vidion som denna som försöker banka in sanningen i folks huvud men det går bara inte....

jag har vetat det här lääääänge, sett det med egna ögon, men jag har gett upp för länge sen. folk garvar ju bara åt mig....

det är som jag säger JORDEN E RUND å alla garvar, hahaha JORDEN E PLATT KOMPIS..

FAAAN FAAAN!!! jag pallar inte asså. tro ni har rätt. gör de, tro gör man i krykan.
I know!

peace
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag)
WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP

2008-06-17 05:20
solid håller med, har också vetat det här länge.. FUCK THE GOVERMENT AND FUCK YOU ALL
peace
Panicc!

2008-06-17 07:03
Solid
Men är jorden platt och rund eller platt och någon annan form? De du!

2008-06-17 19:13
Rott, blatt... fortfarande samma pengar som styr. Just nu vill de ha storre overvakning... och sa kommer det bli oavsett vem som sitter i regeringen.
amen synthare då, fyra bögar och en dator

est. 1986