[video] Snubbe visar hur du röker coolt!
Han är vit! detta ska tydligen vara "coolt" tycker mer det är ganska jävla löjligt
hahaha fett kul :D men det roligare är ju hur du hittade den. du ville vara lite extra cool inför dina kompisar ikväll så du sökte på youtube "How to smoke a cigarett" eller hur? haaha :D
pinsamt
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
Haha nej =D
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
lära dig ta halsbloss Mr-j? :)
be the change
JackVegas- P21 haha sluta nu!
hahahaham skön ju.. tror ju inte killen är dödsseriös direkt.. :P
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Kanske inte, spelar ingen roll det är roligt hursomhelt men jag VILL att han ska vara seriös för då är det roligare
Hangaround
2008-06-14 01:53
Han är vit! dett... Haha, no shit!?
Jag måste testa den där hur man röker coolt i krogkön. Kanske får en massa brudaaar dåååååååÅ!
Lal, snubben glömde ju knacka ciggen innan han tände den. Vilken tönt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men för fan...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Han är vit! ???
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Inget illa med det! jag är också vit... menar bara att han är det liksom
Tönt
DONT CALL ME WHITE! DOOOONT CAAAALL ME WHITE!
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Skulle det undgå någon hans hudfärg?
Stora variga K.
tycker ju nästan synd om honom hur man kan va en sån tönt
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
hehe efter att ha sett den igen så tror jag att han måste ju fan skojja asså
cedric the entertainer gör det så mycket bättre på kings of comedy!
Ja'da!
Jag tycker att han var helt cool!
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
simba =D nofx!
cry me a river! --> thcrew
Jahmal P22 haha den var med kul
Ja, han var jävligt vit... och? Inte speciellt rolig video, eftersom han inte var seriöst själv.
i get more pussy then panty!
jävla beng huvud tror jag, hehe snöa in på siggen...
-Alla Mynt Har Två Sidor-
Graffare
2008-06-18 21:12
vadå coolt ser ju ut som han ska spy när han tar ett bloss, snubben måste ju ha lungor som en skalbagge
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
confidence, rökning är en av de saker vita inte gör lika coolt som svarta, faktum
vad är det för pinsamt med en snubbe som sitter och skämtar med sina polare.. han framstår inte ens som osympatiskt.. sjukt mycket mera pinsamt att vissa sitter och tror att han är seriös och tycker det är töntigt.. det är meningen att det ska vara töntigt.. och vad har vit med saken att göra?
bara jag som tänker testa hans tips eller....
det roligaste är ju dom som tror han är seriös :)