I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Artikel] Hatattack mot ”Blondinbella”

Övrigt - Webbsidor

2008-06-22 19:32
Robii_ är ju inte en riktig person så bli inte upprörda över hans (snarare snubben som tycker det är roligt med en pseudonym) svammel!
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>

2008-06-22 19:42
hahahaah! Robii du är det sorgligaste jag sett på länge (om du är seriös). Jag känner folk som har det jäävligt bra ställt och dom skulle säkerligen sitta och skratta åt dina kommentarer precis lika mkt som många andra här inne gör. Skottpengar var ordet :)

2008-06-22 22:09
korrekt uttryck för sånna som du är - HAHAHAHA.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-22 23:03
Jag tror bestämt att korrekt uttryck är "på", inte "för", din obildade jävla idiot. Ät gas sosse-as!

Självklart är han extremhöger också. Stereotyp-brat liksom.
Beat the odds like an abusive freak show owner

2008-07-01 12:48
Robii_ och sen själva grejen att du lyssnar på hip hop, alltså visst musik är till för alla, men du får inte lyssna på hip hop så som du tänker!

"Ät gas sosse-as"?? hahahahaah shit alltså,

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-01 13:56
låt ungen leva i sin bubbla ffs... han blir rånbögmördad en vacker dag han med..
mama said knock you out

2008-07-01 14:01
antwon p23
Alltså vem fan bryr sig om hon är överklass? Jag hade hatat henne var hon än kom ifrån. Det handlar ju om vad hon håller på att hjälpa till med att normalisera, vilket är en fruktansvärt ytlig och könsidealiserad syn på världen. En värld med total avsaknad av människosyn.

Jag är väl inte direkt för att kasta en glasflaska i huvudet på en sjuttonårig tjej, men välkommen till världen som någon tidigare nämnde. Livet är inte att stå på toaletter och snacka om att man kommit in på VIP där det bara hänger 27-åringar.

Blondinbella är ju rakt av en hjärntvättare för MUF, vilket i sig också är väldigt vidrigt. Det fina är att hon fortsätter att etablera den fördomsfulla synen jag har på MUF. Precis som deras fina rakade snubbe som gör en videoblogg där han åker och träffar politiker för att prata om hur de har inrett sina kontor.

WORD!
As Bob said once "Yuh cyant kill God"

2008-07-01 14:52
så går det när man vill ha uppmärksamhet... tillslut får man den. dumjävel, hoppas nästa flaska träffar
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2008-07-01 23:26
Bella vi ses på NK

2008-07-02 14:35
Haj-attack.
My heart lives in my vagina.

2008-07-03 08:34
shiet robii vilket legendariskt internet troll asså..

2008-07-03 11:21
Om jag möter någon på stan som jag aldrig har träffat förr eller känner till, om det så bara är ett ögonkast, så bildar jag mig ändå en uppfattning... Detta gör jag baserat på kläder, frisyr, ja utseende helt enkelt. Att folk gör så är ju vetenskapligt bevisat, ingenting som jag är ensam om med andra ord. Därmed inte sagt att jag dömer ut någon som jag inte känner, men man bör ju veta att man sänder ut vissa signaler genom sättet man klär sig på.

Jag tror att alla är rättså medvetna om att man sänder ut signaler. Grejen är att Robii_ P16's ytliga uppfattning om en inte är livsavgörande för alla (majoriteten skulle jag nog vilja hoppas på), tro det eller ej.

2008-07-03 11:25
Och angående den brutala hatattacken mot blondinbella... Det är en skam, men jag förstår den till fullo. Förutom hennes något högervridna åsikter så är jag kraftigt avundsjuk på vad hon har lyckats åstadkomma, och därför tycker jag ganska så illa om henne.

2008-07-03 16:16
Ska bli intressant att se henne i adam tenstas nya musik video .. haha.

Jag skulle lätt tro att hon var en person som sålde droger om jag såg henne på stureplan;)
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.

2008-07-03 17:45
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. tjacktjacktjacktjack
..

2008-07-03 23:28
Brats är ju grymt underhållande!

Vilka skulle man annars driva om och göra kariaktyr-imitationer av? :D
Inte andra folkslag eller sexualiteter iallafall, det förbjöds ju i början av 90-talet :D

Brats är ju humorkällan nummer 1 !

Den flottiga skärgårdsbraten med seglarbränna och
solbrillor som någon tidning sagt åt honom att köpa!

Den infiltrerande stekar-braten som hoppas att ingen
ska se att hans kläder är fejk eller icke-märkes, i
mörkret och fyllan på klubben som han genom ett mirakel
lyckats ta sig in på - under indiana-jones liknande omständigheter.

Kungs-braten, även känd som "äkta brat", en av de få som
egentligen har några reella connections med madde, och som
ofta är inblandad i den mytomspunna champagne-sprutar-ritualen
på Troppan.

...bara för att nämna några! :D <3 <3 <3

Är det bara jag, eller har vi upplägget för ett riktigt bra naturprogram här? Komplett med Bo Landins berättarröst och hänvisningar till kända zoologer som studerat och kanske t.o.m levt ihop med brats i deras naturliga habitat.
Producent

2008-07-04 02:18
Jag tänker bara på snubben från Snabba Cash när jag ser brats nu för tiden. alla dealar koks.

Ingen bild än...
Toastare

2008-07-04 02:25
Om ingen sagt det än så finns det ingen Robin Rosensvärd Andersson, ingen Robin Rosensvärd, ingen Rosensvärd som är 16 år. Den yngsta Rosensvärd i Sverige är en tjej född 1986.
Jag skyller allt på Emma!
Producent

2008-07-04 02:38
Men då så...

2008-07-04 02:40
hellspawn hahaha sjukt kul,gör du en kul naturfilm om dem så får du 200 spänn för ett ex

aldrig läst blondinbellas blogg men antar att hon inte vill ligga med mig så jag gillar inte henne alls!

2008-07-05 18:15
rätt många inlägg här, undra vad ni pratar om.. orkar inte läsa
Jag bara skämtade.<br><br>

2008-07-05 19:34
hellspawn hahaha jag sponsrar dig om du gör en sån naturfilm :P
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.

2008-07-06 23:54
hellspawn hahaha sjukt kul,gör du en kul naturfilm om dem så får du 200 spänn för ett ex

aldrig läst blondinbellas blogg men antar att hon inte vill ligga med mig så jag gillar inte henne alls!

Man måste äga minst 3 fastigheter och 1 segelbåt, samt vara av adlig börd minst 4 generationer tillbaka för att få ligga med Blondinbella !

hellspawn hahaha jag sponsrar dig om du gör en sån naturfilm :P

Svårt att genomföra projektet som oerfaren amatör!

Men:

Man kanske skulle kunna få Fredrik & Filip, eller Felix herngren att göra något lagom seriöst av nämnda upplägg?

Dom typ stalkar kända och okända brats

"vi har just fått rapport om att ROBIN ROSENSVÄRD befinner sig på café Larouche, och vi ska se om vi kan få en skymt av honom!" med skakig kamera á la blairwitch project

Senare kan dom göra en Steve Irwing och gå fram och provocera Daniel Westling, typ peta på honom med en käpp och kanske brottas med honom utanför hans gym.

2008-07-07 00:24
vem som helst utom dem 3 hahaha vi vill se dig !
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.

2008-07-28 16:02
Vad tyst Robii_ blev helt plötsligt.

Ät gas sosse-as? Kom igen nu, till och med jag kan komma på mer kreativa saker att kalla folk. Vad sägs om... Jävla Kosovo-somalier, stick hem till Ryssland?

Obildad? Min gode vän, jag utmanar dig till grammatisk battle vilken dag som helst i veckan. Utom tisdag, jag spöar brats på tisdagar.

Varför fortsätter jag mucka med en fiktiv snubbe? Jeez, måste ha slagit slint....
Ja jilar tjåka katter!