I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] rambo-mannen?

Övrigt - Webbsidor

2008-06-10 10:35

[Video] rambo-mannen?

Rambo-mannen

Helt ärligt. Vad är grejen med såna människor? Jag kan erkänna att jag hade liknande intressen och tyckte det var lika häftigt när jag var sju bast. Men finns det verkligen människor som aldrig växer ur det där? Vissa människor borde inte få göra lumpen..

(Inlägget ändrat av nilsL 2008-06-11 05:49:13)

fantastiskt

2008-06-10 10:39
Haha, att tillägga ser han ju mongo ut!
It's nice to be important. But it's more important to be nice.

2008-06-10 10:41
Jag måste bara :D

2008-06-10 10:52
äh, hans utséende kvittar.
Hittills bästa dagen i ditt liv: Det var när vi hade stridsövning i maj och jag lyckades skjuta ner många plåtfigurer, som symboliserade soldater. Jag lyckades så bra att jag fick beröm av mitt befäl.

herregud...
fantastiskt

2008-06-10 10:58
Inte så rolig tjänst heller.
Finns ju en tendens att de med mindre betydande tjänster oftast önskar att de var så mycket mer, och då runkar till SoldF och inte snackar om annat än om vilka vapen de fått skjuta samt har penismätning gällande vem som gjort det värsta i "lumpen!".

Hela lumpengrejen är i sig ganska tramsig, säkert jättebra för screwups som kan få lite ordning på sitt liv, men ändå tramsig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-10 11:23
Det låter som en kille som kan bli farligt hjärntvättad över en lunchrast..
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2008-06-10 11:29
hahaha vilken kille....
riktigt skrämmande att han tycker att hans bästa skills i livet är att skjuta med AK5 och kamsport
En kvinna är aldrig mer allvarlig än när hon talar om för en miljonär att hon älskar honom.

2008-06-10 11:30
Lyssnar helst på: Techno, trance och dance.

Vad skulle du göra om du vann 1 miljon: Jag skulle köpa en villa i närheten av Västerås och dessutom resa till Japan.

Det är ju synd om grabben...

2008-06-10 11:43
Problemet är ju att han verkligen har lyckats undgå allt det roliga i livet. Han skulle kunna vara en av dom få 20-åringarna som aldrig kan ha haft kul.
fantastiskt

2008-06-10 11:44
Äh, han stormtrivs säkert i sin lilla värld.
Frågan är vad som händer när lumpen tar slut, finns väl inga närskyddare som blir antagna som yrkesmilitärer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-10 11:49
ja. det är det som är problemet. sverige borde upprätta någon myndighet som faktiskt kan ta emot hjärntvättade ungdomar. 500kr på att killen lirat cs sen det kom ut.
fantastiskt

2008-06-10 11:50
Jag hade mer än gärna haft min egna lilla värld att stormtrivas i.

Äsch, jag förstår inte grejen bara. Lugna ner er 25 öre ffs.
Göteborg på låtsas.

2008-06-10 12:08
hur ska man kunna lugna ner sig, det är såna som han som hamnar på förstasidan i kvällspressen om tio år efter att ha massakerat 30 pers på ett torg utklädd till rambo med en AK5'a i handen och med "Instruktionsboken Soldat i fält" i andra handen.
fantastiskt

2008-06-10 12:43
Hmm.. skickat länken till två polare nyss som inte ens verkade tycka att det var konstiga svar. helt ärligt, finns det många sånahär människor?!
fantastiskt

2008-06-10 13:05
Dani. Vilka menar du med "sånahär"? Människor med andra intressen än att supa på helgerna? Eller att han tycker det är kul och spännande med vapen och lumpen? På båda blir nog svaret ja. Alla som gör lumpen blir inte Mattias Flink, även om de gillar vapen, och jag tror inte du behöver oroa dig för varken din egen eller rikets säkerhet i det här fallet.
Göteborg på låtsas.

2008-06-10 13:14
nej, folk som är allmänt missanpassade. jag har inget emot folk som skiter i att festa, eller som skiter i att dricka. och visst får man tycka att vapen och lumpen är skoj. men du tycker alltså inte att han har lite fööör insnöade lumpen-svar? och säg vad du vill, men jag blir inte förvånad om tio år.
fantastiskt

2008-06-10 13:41
Dani. Hehe, de allmänt missanpassade är en skön kategori av människor. Jag har inget större problem med dem och jag är egentligen mer rädd för de personer som inte kan ta att folk har udda (läs: andra?) intressen (än en själv).
Göteborg på låtsas.

2008-06-10 13:52
så du är mer rädd för mig än för en snubbe som blivit hjärntvättad i lumpen?
fantastiskt

2008-06-10 13:59
Faktiskt.
Göteborg på låtsas.

2008-06-10 15:14
Vad vill du säga till läsarna: Var nöjda med det ni har.

(sitter och röker en spliff)
2GC - 2 Gram Cannabis
2MA - 2 Much Alcohol

2008-06-10 17:22
Fors X61

HAHAHAHAHA

2008-06-10 19:11
Fors X61 HAHAHA det finns då jävla mkt man kan säga om det där klippet.

Han hittar och har på sig jääätte mkt ammo till sin bazooka!

När han slår brädorna i början så ser man honom vifta sina armar i luften bara!

Hoppar igenom "galler" gjort av trä så är det inga problem dom bara ramlar ihop vid kontakt!

Skådespeleriet i dödsscenerna är underbart bra!

det finns för mkt för att orka fortsätta men se den!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2008-06-10 21:58
Hittills bästa dagen i ditt liv: Det var när vi hade stridsövning i maj och jag lyckades skjuta ner många plåtfigurer, som symboliserade soldater. Jag lyckades så bra att jag fick beröm av mitt befäl.

Väldigt, väldigt skevt.

2008-06-11 00:21
min kompis sa en bra grej idag. "ge honom en öl så blir han som folk". jag måste tyvärr instämma.
fantastiskt

2008-06-11 14:36
Jag tror faktiskt aldrig att han har druckit, trots sitt svar.
Folk som inte lever efter ideal är ju oftast vad man kallar "udda", denna killen är ju nästan lite äcklig. Lite smått efter om man kollar på svaren, kanske har att göra med det enorma intresset?

2008-06-11 15:24
tror bara det är artikeln som får honom att verka dum, skribenterna gillar skriva och hitta på egna saker som man inte sagt i intervju
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.

2008-06-12 14:20
Fors...

HAHAhahahAHAhH..... vilken raket som inte äns gör hål i trappor å liknande. sen vid varje klipp så har han heltplötsligt en ny raket, hahahahaha,,,,,

sjukaste jag sätt asså. måste va komedi det där
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag)
WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP

2008-06-12 14:56
Tycker synd om killen?

2008-06-12 16:22
alltså. kolla inte på youtube-filmen, utan läs artikeln. verkar ha blivit någonting knasigt när moderator ändrade.
fantastiskt