[Youtube] Roliga låtar som låter att det är Svenska
Inga credits till mej, en polare som gjorde. Tyckte bara den va grymt kul.
Den första har jag hört, Hahahahahahahha!
bla.
HAHAHAHAH såå sjukt bra!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ett annat fult missförstånd finns i Jimi Hendrixs purple haze där han sjunger; "Excuse me while I kiss the sky" Låter exakt som; "Excuse me while I kiss this guy"
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Vid fyrtiosjätte sekunden...
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
hahahah så bra. små negrer i sanden visste jag sen innan men dom andra var ju klockrena.man har inte tänkt på att det är så tydligt innan.
I refrängen till Pour Some Sugar on Me med Def Lepard låter det som att de sjunger: "Farsan suger av mig"
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
hahahahahaha de mobbade bosse va fan bäst asså
en död moderat är en bra moderat
Unreaalistic, hehe sjukt kul! :)
Den här har jag länge undrat över, kolla 1:52 fram.. då säger dylan Its a plain picture of..öh öh så att säga
det passar in, och jag fattar inte vad han skulle säga på engelska som lät så?
hahahaha "Kent-FF" hahahaha fan vikket roligt klipp xD sjukt bra
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
hahah så jävla bra !
As Bob said once "Yuh cyant kill God"
HAHA JAG ÄLSKAR "a plain picture of SÅ ATT SÄGA!!"
va
när den där brudrösten är på typ i refränen så låter det som hon säger "ganska reko".
vill veta vad hon egentligen säger.
utanatttveka: HAHA! den där är klassiker! Försök lyssna efter: "ett psyko" "värsta psykfall" "doktorn också" "jävla räkor" så blir det jätte rooligt :D
"ett psyko" "värsta psykfall" "doktorn också" "jävla räkor" Hahahahaha så jävla bra!
sasouri F19 hehe jo är ju så sjukt att det passar att säga, "så att säga" där också, fattar inte vad han säger om inte det :) hehe den där med: "ett psyko" "värsta psykfall" "doktorn också" "jävla räkor" var ju förjävla bra den också
kjello P23 Hör jag inte helt fel säger Dylan "lets say a" där.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
kjello P23 : fan va kul :D
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Hangaround
2008-06-10 15:09
Swerki är ju en klassiker annars.
purge, men hmm han säger det riktigt konstigt isf, men nått sånt måste det ju va såklart, men kul att hävda att han säger så att säga :)
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner
hahahahahahahaha
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
det bästa är ju att alllt låter som skånska. rage against the machine var ju klockren
http://www.kommandot.se/wp/
Skivsamlare
2008-06-14 15:48
0:29 Säger han: DESMABALI SKITER PÅ SIG .
SJUUUUKT KUL
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
0:29 Säger han: DESMABALI SKITER PÅ SIG . Hahhahaha
reffrängen går såhär:"Vi är herrarna som bara bara var där, ett stort gäng som bar bara drar en bärs, Nu måste vi bara ha ett glas o bara bara ha min cash, om du är sån fuling som oss så haru nått"
Första versen:Äru spinkig med nån kondomen på då äru sjuk mitt på natten men jag vill ha min plånbok skjuts till dagis idag i Oslo haru lite ishh kan du dö mot oss då om du måste till Kos med en lodig chaffis tar b-boy hit med ett roligt ass kom här kolla här min vän va min broder kan Jag kan rappa om mig se på kjolen len, shomoashoo när vi går ner till Svettis ställer mig i dushen o o glor på en väns pitt om du måste dra hit dra en kabel, va spännis vadåååå var den hon där bak hon är bränd hon är hora yo brush hon bling måste ta en tizz kläm en shone i baken o tiggi tanis han är svenne tor han är Ken o vill inte ett shit och Ariel tar inte ett shiii eh boy vi går
Vers två: steppa över hit då ey haru heat yo, lära dig om hiphop, nej jag har ett bis snopp, NOT, nej jag gerej mer sån låtar, stor som Schmidt säljer o bitches börjar gråta, Har min morsan båt till borren o sånt ser på gubben i går ser på Olle idag men troru det vi har det knetch vi låta hasch på vänner känna på tags, pistolas, vi är snåla fags men det är vi som bestämmer, mest batti, och fag, till golvet, svenne, komme rmed axlar o ticks o du borde sticka iväg min bong e full med hasch, horunge va villni se, va ni vill iditer det va vil ni, va ni viiil va ni viiii var är denna vet ni min boll? Vart tar vägen? I näsam män i näsan! vi måste ha en massa cash iväg i källaren.
Vers tre
Åååh nå stachen, vi går o dansar, där fick vi nära nått, nått puto ass ah, Och min morsa går till boden i kö, den kan man se hur skickliga vi är Rap rap diiig, ja om dig ja det handlar ej om shassit dig du är en ko, din tjej hon är hora ojag ser Tupac du måste skämt aom du troru stjäler o tar min holk va, en minuti o jag är nu tillbaka wadaap! slårej tils du ser hör en Hassan låt en AAAmen ta en colt, stor colt AAvisst a diss du serom du tänker tar vår stil vänner känner när vi slår o köro en shot känns skönt va..... Varsegood
För er som missade, Iransk hiphop i utländskt
jag borde ringa hem.. jag borde ringa hem.. jag borde ringa hem... JAG BORDE RINGA FUCKING HEM!!!!!
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
hiccory P22. Fattar inte din text, ska det vara översättningen av videon?
Bebakshid Jamshid!
Nej den är ju på skånska
hah..turk-hits det var ett tag sen
ansiktsburk
aslan mustafa
One chapter a day
hm..det var visst inte lika kul nu som för några år sen..
One chapter a day
hiccory P22 haha skånska? mannen du är efterbliven
Bebakshid Jamshid!
Don´t over do it... Om du verkligen inte nånstans kan fatta det jag postade så äre nog dig själv du pratar om i ditt senaste inlägg
hiccory P22. Du har skämt ut dig.
Bebakshid Jamshid!
verkligen... en tyst minut för hiccory
FÖRORT
Ja "livet är inte lätt"
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
Edna duschar balkan-style:D
Hahaha "se på lilla lennart"
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Kjello ah! älska dylan! jag tror han lärt sig det på svenska och därför säger han det :D haha, vill som tro det :P
kikk ass
hahahah nightwish!!!
(\_/)<br> (O.o) <br> (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
My heart lives in my vagina.
mollow, jo alltså han hade en god vän från stockholm, så ingenting är ju omöjligt :)
Mer nya låtar på svenska, den första linken är ju totalt bäst
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot