[Video] Best of Youtube - Maj
Posta alla de skönaste, sjukaste, äckligaste, fulaste och roligaste youtube klippen! Som ger oss här på whoa ett gott skratt :) Posta länken tillsammans med en kort beskrivning av filmen.
Gör ont? http://youtube.com/v/1QqUFopqVnU Vad är det här för whack snubbe? http://youtube.com/v/zOAzXf1LoXE Funkar inte att länka osv, ledsen för det
Skånsk porrdialog från 90-talet:
Sverige Pussas och Kramas (Parlamentet om kvinnor)
Busringning till två kina-restauranger på samma gång:
Max Koch härmar Tony Soprano och Chris Moltisanti: Max Koch härmar Steve-O:
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Beställningen på kinarestaurangen var klockren.... Hahaha skrattar fortfarande.
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Parlamentetklippet var kung ju. Hahaha, "men hon, Björn med läpparna och håret."
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fuck! tony soprano/chris moltisanti-imitationen var fan läskigt lik! lite spoiler om man inte sett sjätte säsongen iofs.
hahaha skön porrfilmsdialog =)
jag har alltid rätt.
jävlar vad bra sopranos grejen var.. porrfilms dialogen är sjukt rolig.. så jävla hemsk, haha!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker den här är bättre än det skånska klippet :D
en klassiker ^^
jag har alltid rätt.
Gaylord.
Konstig leksak?..
Sist men absolut inte minst, Retarded policeman (fler avsnitt finns)
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
jävlarrr vad bra sopranogrejen va.. helt stört!! och jävlarr vad sugen jag blev på o glo på sopranos nu igen.. dom svär ju så iiiin i helvete så sjukt bra.. haha!!!
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
haha garvade lite smått åt hunden eftersom min grannes hund heter gay :P brukar smågarva när man sitter på trappen å röker så står dom å ropar gaaaay :P
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då
HAHAHAH! så jävla spooky det blev med 28 theme till filmen med leksaken. .xD
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Yun_DI P18 Ahhhh..!! shit!.. Sopranos tolkat av Max Koch, fyfan sjukt likt.. speciellt nær han hærmar chrissy och sæger: "-Fucking Van Morrison, right!?" såå sjuukt likt!! nu ska jag træna så jag blir lika skillad på o imitera Chrissy!..
Hangaround
2008-05-30 04:29
Slagen i slowmotion
Weezer - Pork And Beans
En video som de gjort med en massa youtubekändisar i.
Före Jean Claude Van Dammes storhetstid.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Fan vad billig hon va.. 500 spänn för att vara med i en porrfilm, rena rean!
There's nothing more powerful than to arrive at your womens house all ready on nut #2! you wont be bullshittin on nut #2! -Katt Williams
GreenCap P22 det va visserligen för auditionen..
haha jag älskar italian spiderman! GOBLIN!!! musikvideon med youtube kändisarna va fet som fan med
jag har alltid rätt.
Grotesco klippet är så jävla kul!
tung jävla tråd
SKU - SKU - SKULASON!
"jag har själv en hästkuk, vill du se?" haha ska lätt börja köra den på krogen xD
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
ACTIONE!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
hahahahahaha italian spiderman är så jävla rolig! :D ^^
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit