[Video] Inte lätt att vara 12 år och bo i Sverige.
LÄNK! Om ni hittar den på youtube så länka gärna då det blir enklare att se. Funkar det inte att se på Mozilla så byt till IE, så var det för mig. (Inlägget ändrat av mellanöl 2008-05-26 12:44:51) Denna tråden har blivit utsedd till "veckans sticky" i webbsidor forumet. Vi mods kommer att välja en tråd varje vecka som vi tycker förtjänar lite extra uppmärksamhet. Det kan vara allt från ett roligt filmklipp till en intressant hemsida. Om vi inte hittar någon ny tråd som är värdig titeln så får den tidigare tråden vara kvar lite längre. /mellanöl, mod i webbsidor (Inlägget ändrat av mellanöl 2008-07-28 18:42:30)
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
hahah! fan va skön1!
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
HAHAHAHAHAHA! KOLLA CYKEL OUTFITEN! HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
AH, undra vad som hände sen!!!!!!!!!!
kikk ass
Hangaround
2008-05-24 02:40
jävla ungar! hoppas dom åker in bakom lås och bom
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bästa när lilltjejen hjälper upp fatty, hero!
Bevara oss från gatuvåldet!!
haha men vafan. det hade ju räckt att blåsa omkull honom så jävla känslig.
Såg inte alls det roliga i denna film måste jag säga. Kanske är jag för gammal.
/P Strom Producent och Allvetare.
hahahahaha! kaxiga fetton som börjar grina för ingenting är så jävla kul! jag är glad iaf.
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!
Har alla kids cyckelhjälm och cyckel outfit nu för tiden?
mvh: Enmetertre co.
:P dom där sparkarna vill man inte ta emot, jävla kraft bakom dom
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Toastare
2008-05-24 17:08
haha men vi vet alla att det är den lite knubbige killen i svart/gult som kommer bli mobbare och mördare sen..
Jag skyller allt på Emma!
rätt åt han, det var ju han som dryga så.
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
haahha älskar veka tjockisar
gimme youuuutuuuubeversion!
haahahhahaahahah
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
ÅÅÅÅÅ SÅ JÄVLA SNÄLL LILLTJEJ SOM HJÄLPER HONOM UPP!!!!! ååååå
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
gangsta!
Dont get high on Drugs, Get high on Hugs!
"Jag ska anmala dig javla bog!" hahahaha oh vad jag saknar gamla hederliga mellanstadie-slagsmalen :)
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
vada Weakest MAN alive forresten??
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
jag älskar hans roundhouse-kick
chuck norris boot-clack spark
ah, det är så den officiella termen lyder!
"du kommer dö imorron" hahaha
Haha, jag trodde tjockisen var blind först haha XD
HAHAHAH HUMOR :)
Sleep is the cousin of death
HAHAHAH, så söt unge :D
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
The motherfucker had it comin
"You probably told your man about us on his birthday"
sluta filma va ju ozå kul
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Åhh det där är ett sådant där bortskämt ensambarn (fettot) Han är skit kaxig och det är ju han som börjar det hela till och med. Jag lovar att han cyklade hem till sin mamma efteråt och så fort han klev innan för dörren så kom tårarna. Sedan fick han några toast och en skål med glass utav sin mamma, sedan ringde morsan upp till föräldrarna till de andra barnen och skällde ut dom, och berättade vad deras barn hade gjort mot deras son. Som fö ljög ihop värsta historien, men hennes son är ju perfekt och gör aldrig fel och när han väl gör det så är det inte hans fel. Har sett så jävla många sådana ungar.
cashu6 hahaha ditt inlägg var roligare än filmen :D
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
Denna fick bli veckans sticky. Så jävla bra och underhållande :)
huhu
BountyBoo F28 - har rätt.. döda dom direkt.. haha, det är de som är de framtida mördarna och mobbarna
..
I hate fat kids det mest störande angående klippet är det utspelar sig inom sveriges gränser, the best and brightest of their generation, framtiden ser mörk ut =/
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
HAHA! :D Tjejen som hjälper honom upp ftw! :D
Get Random!
fla vs fattyboy! pedalmaffian slår till igen
Fattar inte att han ramlar :S Det ser ut att bryta mot alla fysiska lagar liksom. Har han tyngdpunkten på hjässan?
Kärlek till tjejen... Man borde söka upp henne och ge henne blommor och choklad.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
cashu6 tack, nu slapp jag skriva det....det värsta är att jag skulle kunna satsa en hel del pengar påp att det är så också....
BAHA!
Fattar inte att han ramlar :S Det ser ut att bryta mot alla fysiska lagar liksom. Har han tyngdpunkten på hjässan? HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Det är ju såna här våldsfrossande skildringar och våldskultur-hyllningar som gör ungdomarna till psykopater!!!! Har ni inte läst snabba cash av Jens Lapidus?!! :O Detta och gangstarap blir civilisationens fall!
Vecka 22 var en lång vecka :P
kikk ass
De borde avskaffa Veckans Sticky. För det första är det bara skit, för det andra så är det ingen som bryr sig om att uppdatera den.
hahaha tjockisen gick i backen av den lilla klena putten. HAHAHAHAHA
Om tio år är har cyklarna motor o alla har väst... ;)
Producent
2008-06-28 16:12
var ett tag sen det var v22 nu :/
hur länge får denna va vekkans stikky?! ;S
((MAAD))