I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[req] Bästa pokersajten?

Övrigt - Webbsidor

2008-05-22 19:08

[req] Bästa pokersajten?

Såg en tråd om nån pokerblåsning och fick idén att starta en tråd om bästa pokersajten...jag spelar poker varje dag på Betsson. Vilken sajt har flest bonusar, störst freerolls, flest vartioner på olika turneringar och så vidare? Vilken sida spelar ni på? Ge gärna motivering till varför just den pokersidan är bäst. Jag går i skolan så har bara 1050 kr i månaden så det behöver inte vara en pokersida med dyrast turneringar och cashgames :P

(Inlägget ändrat av Mabande 2008-05-22 19:09:48)

Jag ligger i soffan och dricker min vodka
tills den är borta och spliffen har slocknat

2008-05-22 19:12
Först av allt, vad din inkomst i månaden är borde inte vara något problem, om så är, kanske du ska lägga ner med pokern :).

Jag spelar på fulltiltpoker, kan inte direkt motivera varför jag tycker sidan är bäst, men de har väl helt ok bonusar, ok rakebackdeal, mycket tuneringar, mycket billiga sateliter. Man kan även spela i ganska många schyssta turneringar med sina fulltiltpoker-poäng.

Det finns även ganska mycket fisk vid de lägre borden, men även väldigt mycket duktiga spelare vid de högre cash-games'n.

2008-05-22 19:17
Man ska väl inte behöva tänka på vad man drar in i månaden utanför pokern? Låter som du bara spelar bort pengarna :)

Jag spelar på fulltiltpoker och har bara spelar där och på svenskaspel (Som suger hästballe), men om man vill spela riggat så ska man väl välja det, antar jag.

Fulltiltpoker.
Schyssta bonusar
OK rakebackdeal
Mycket bra tuneringar
Mycket fisk vid låga cashgames
Man kan spela värdefulla tuneringar med sina fulltiltpoker-poäng.
Mycket billiga sateliter, (Som oftast är 180 deltagare)

Freerolls har jag aldrig spelat, men jag tror dem har en 4-5 stycken om dagen, dock väääldigt fattiga vinster, brukar ligga runt 15-30$, så knappt värt besväret.

2008-05-22 20:34
Stars eller fulltilt.
Svenska spel är väl egentligen ännu bättre för nybörjare som vill lira cash game, MTT & SNG suger på SvS.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16

2008-05-22 20:38
Tipsar väl som vanligt om NoIqPoker

Cashgame - ojoj, där har pengarna rullat in. Spela stabilt och håva in pengarna mot fiskarna..

Sit N Go's - vanliga, turbo, och superturbo i de flesta nivåer från 0,20$ köp in till 100$+

MTT - lite knakigt med dessa, men kör nån skön per timme

Supporten - Riktigt riktigt bra support, minsta lilla och man får bästa hjälp.

Rakeback - får schysst rakeback dock vet jag inte %

Sen har nog NoIqPoker de bästa freerollsen där ute, varje dag har de en freeroll som startar klockan 20:00, MAX 500 pers och MINST 250$ prizepool.
Måndag = 300$ (har vunnit denna en gång)
Tisdag = 250$
ONSDAG = 1,000$ freeroll (1000pers, reg start 16, tourny start 19)
Torsdag = 250$
Fredag = 250$
Lördag = 250$-300$
SÖNDAG = 500$ (500 spelare)

Sen kör det en freeroll varje timme dock mellan 20-50$..

Ligger ca. 15-20,000 kr plus på sidan och ja jag lever på studiebidrag i övriga fall också.
^ Smart sagt.

2008-05-23 08:35
Tack som fan boys ska kika in dom sidorna =)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat

2008-05-26 00:11
upp :)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat

2008-05-26 00:18
Sjalv tycker jag Pokerstars ar bast...(ar i costa rica o ar med i LAPT tour som jag kvalificerade mig genom satelit pa pokerstars...)
Inga bonusar tyvarr, men jaavligt behandig o spela pa...gjort mest pengar dar an alla andra sajter ja e me pa (ca 10 st)

sen pa andra plats kommer Partypoker, bara for att dom har riktigt riktigt manga och bra bonusar..Manga reloadbonusar ocksa! E medlem dar bara for att utnyttja bonusarna...

Palla lita pa dom mindre sajterna, sa sjuuuukt riggat!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-26 00:18
Vad du an gor, hall dig borta fran svenska sajter, for da payar du ca 30%skatt..e de utomlands e de ingen skatt...Men det visste du la antagligen hoppas jag?:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.