I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[REQ]Köpa kläder på internet

Övrigt - Webbsidor

2008-05-16 22:08

[REQ]Köpa kläder på internet

är det nån som varit i kontakt med http://www.mooseshirts.com ?

Jag är nämligen på jakt efter La Coka Nostra prylar, kan bara hitta denna sida som verkar seriös.

Nån som vet nån annan sida kanske ?

Usa:s tuffaste fängelse. Med över 9000 fångar är Maricopa ett av de största fängelsesystemen i Usa. De har också den tuffaste scheriffen, Joe Arpaio som för att förhindra klädstölder i fängelset tvingar fångarna att bära rosa kalsonger.

2008-05-17 01:22

2008-05-17 01:22
framsidan av den var jävligt nice!!!

2008-05-17 14:15
ja alla e najsa :)

men hur är det att handla av dom ????????????
Usa:s tuffaste fängelse. Med över 9000 fångar är Maricopa ett av de största fängelsesystemen i Usa. De har också den tuffaste scheriffen, Joe Arpaio som för att förhindra klädstölder i fängelset tvingar fångarna att bära rosa kalsonger.

2008-05-17 18:24
det är aldrig något problem att handla från seriösa sidor på internet.
däremot undrar jag vad frakten går på? fanns en del fint så blev lite sugen.

2008-05-17 20:32
Håller med, fanns mycket snyggt på sidan! Blev också rätt sugen.
Kollade upp det där med frakten, och den går på $9 för en tröja. Ökar väl sen efter varje plagg
My three year old son can do that, and I don't even have a son!

2008-05-17 20:55
men borde väll kunna få nån sorts mängd rabbat?
annars gör vi väll som så att jag beställer den 27e och sen lägger upp bilder p¨å hur fin jag e mina nya tee:s om inte Lebben lr nån vill va före?

2008-05-18 17:22
men mkt e ju slut står det. men kanske bara försäljningsknep

2008-05-18 20:13
fine malt lyrics, och en gangstarr hoodie hade inte varit fel heller..
fullfjädrad när jag kickat en gås..

2008-11-27 17:46
uppar.

Nån som beställt från Mooseshirts? Hur är storlekarna? Är medium som en medium eller måste man beställa en storlek större / mindre?

Noll koll!
Thx
My three year old son can do that, and I don't even have a son!