I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Umeårc.se recension.

Övrigt - Webbsidor

   

2008-05-14 17:17

Umeårc.se recension.

Hej

Jag vill bara uppmana alla som är sugna på att köpa en radiostyrd bil eller liknande, att INTE köpa från denna sidan "Umeårc.se"

Jag gjorde själv en beställning där ifrån, och tycker man att det är segt att vänta på att butiken ska skicka sitt paket från att man har gjort sin beställning så ska man köpa från någon helt annan sida.
Jag valde förskottsbetalning i hopp om att pakete skulle skickas snabbt, men efter beställning var dom tvungna att skicka ett mail till mig med det exakta priset med frakt. jag fick mailet och en dag efter att jag betalat får jag ett mail där det står "Va bra då skickar vi så fort vi fått hem grejorna"... Det stog ingen stanns på sidan att dom inte fanns hemma, och dom sa inget i det första mailet där dom sa vad frakten blev. Illa skulle jag säga.
Sen hade dom "missförstått" min beställnig och bestället hem fel saker, och ville ersätta med andra produkter, och jag skrev okej skicka dom då, men sen gick det yttligare någon dag, sen hade dom i alla fall fått det som jag ville ha så då skulle dom skicka det i alla fall.... till slut har dom skicka mitt paket, men då har dom i alla fall inte fått med alla tillbehör som jag ska ha.

Slutsats: Är man sugen på att sitta och skriva mail fram och tillbaka, och vänta ett jävla tag så är det ju en skit bra sida att beställa ifrån!

Ha det

DuJa