I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[film]Jag sjunger Release me

Övrigt - Webbsidor

2008-07-27 04:41
lite sångpedagog och mer engelska lektioner så blir de nog bra ska du se!
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2008-07-27 17:01
på tal om release me, här är min polares barndomspolare i farten

"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon

2008-07-28 00:22
sista va ju sjukt grym
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Toastare

2008-07-28 01:03
Tycker det är skitgrymt, mycket bättre än det vanliga man brukar höra på en skolavslutning i 9an (okej nu var det 19 år sen jag var på en)
Jag skyller allt på Emma!

2008-07-28 10:15
Nicko:Shit vad hon darrade på rösten under de långa tonerna. Sjukt störande, i övrigt så var hon skillad.

Bounty...
Du var alltså 9 år när du gick i 9an? :P Djävlar du vad du måste varit ett underbarn i skolan.:D
Jag säljes: Allt från nes till dreamcast. Skicka pm om du är intresserad!<br> http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?f tgnr=229752
Toastare

2008-07-28 14:21
jone, haha nej men jag klarade Matte A genom en sommarkurs! ;) Menar såklart att det var 13 år sen, inget annat!
Jag skyller allt på Emma!

2008-07-28 20:14
Såklart. :D
Jag säljes: Allt från nes till dreamcast. Skicka pm om du är intresserad!<br> http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?f tgnr=229752

2008-07-28 20:23
rysningar på nickokicks polares polare

2008-07-31 19:16
Tyckte du var grym som satan nar du drog upp dom hoga tonerna, kan val gnalla pa Realeath me dock men va fan ar man nervos sa ar man.

Nu vill jag hora dig gora gnallig musik med bara en gitarr som bakgrund sa blir det <3
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-08-01 00:28
Shit, direkt när jag såg youtube-rutan så tänkte jag "Soffe, måste vara Sofiedal med flaggorna där vid ribbstolarna". Haha.. Gick in på din sida och såg "Valbo". Det är Sofiedal va? :) Och du var sjukt duktig! Är det Mick som presenterar dig förresten?

Whoakidsen här kan ju inte göra annat än spela tuffa mobbande hiphopthugs som antagligen själva låter som kraxande kråkor, så lyssna inte på deras gnäll om läspar-uttal eller falsksång. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-01 22:36
Du ser kissnödig ut.

Hahahahh :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.