[Video] våran skate trailer!
hejsan , Jag åker bräda och nu gjort en trailer på förra sommarn. ni kan juh säga vad ni tycker, det är viserligen inte dom svåraste tricken men det är juh en start. man får juh börja ngn stans. 1 gå in på sidan 2 Klicka här för att fortsätta 3 på menyn ser du fliken " Vår egna trailer " 4 spela trailen.WWW.Gruslager.blogspot.com länk till filmen Filmen (Inlägget ändrat av nilsL 2008-05-10 13:33:33) (Inlägget ändrat av nilsL 2008-05-10 13:34:00)
)TRO(The Rap Out)BTK(
Redigt dålig.. För det första; Felstaving på camra, det ska stå camera För det andra; Man, iallafall inte jag, vill se massa posters och framgooglade bilder. Jag vill så madskills på brädan! En teaser som gör att man verkligen vill se filmen. Musiken var helt okej, men den där "gammal-film" effekten var riktigt störande efter ett tag. Önskar er lycka till i vilket fall som helst!
Vila i frid, Andrés 'Grioa'.
Trailer? När kommer mästerverket då? :D Annars var den fet. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
PizAndLöv okey tack var bra sagt tycker jag :) det hjelper mig mkt :)
)TRO(The Rap Out)BTK(
För lite åkning. Var ju mest bara bilder.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Producent
2008-05-10 17:21
de borde vara lite högre hopp och lite grymmare trick och sånt i slowmo
ok ok detta var juh enså länge bara test :P jag är inte spic den bästa på göra film men tack för hjelpen iaf :)
)TRO(The Rap Out)BTK(
ni suger på bräda grabbar!
http://myspace.com/BomBooze !!!!!
Kör mer film, skippa massa för- och eftertexter samt bilder av olika slag. Ut och åk och spela in som galningar, det är då det blir kul att se på. Omtagningar i oändlighet tills allt verkligen sitter perfekt och schyssta miljöer!
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
Vem gör låten på trailen?
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Ja jag håller med om att ni borde skippa framgooglade bilder, ni har ju antagligen ingenting med element eller és att göra. fokusera på rullandet, klipp efter hur ni åker istället för vad som ser ballt ut. Det känns lite som att förgylla en bajskorv, ta er åkning i fokus gossar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
va e de för låt?
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Mummi X7 tack :P bra sagt allihopa jupp ska bli ;) tack så mkt :P :)
)TRO(The Rap Out)BTK(
ni kan ju inte ha bilder på es och element etc, om ni inte har spons av dessa...
Jag hade gärna velat se lite skate också:)
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Skippa sånna där effekter, ser bara jättekasst ut, sen mer skate, mindre bilder. annars var den väl hyffsat, kvalitén var ju redigt låg.
bla.
okey tackar :) glad för ni hjelper mig på ett snällt sät och inte bara spottar på mig liksom :) ty u
)TRO(The Rap Out)BTK(
LÅTEN!?
Mr. Lahey and Randy to the Fuck-off department and hurry the fuck up!!
släng in en session också, typ där en kille iaf nått flip trick, en grind, sen ett gap eller nått, behöver inte vara stora grejjer, men hade bättrat, sen gick det lite mycket fram och tillbaka! annars rätt ball!!!!
jaooooooooooooooooo
tackar
)TRO(The Rap Out)BTK(
vill också veta vad det e för låt
mhm
kommer inte ihåg vad det är för låt men miketyson Heter låter för dom som vill ha den.
)TRO(The Rap Out)BTK(
mer skate mindre efekter lr va man ska säga....
ok ok tack så mkt. vad ska man säga säg det du verkligen tycker och inte ngt som andra har skrivit i tråden det vore juh en bra start för mig och dig :)
)TRO(The Rap Out)BTK(
så jävla dålig, fan vad arg jag blev, ge mig fem minuter och jag gör en dubbelt så bättre -.- fan asså se ni inte själva att det sög innan ni la upp den o skämde ut er.. seriöst väx upp, whoa är inte som förr
Fifan jag kan inte komma på vad gruppen heter heller men de har gjort en annan låt som heter rifle association också.. störande
Its darkest before dawn