I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Musikvideo] Eurovision 2008 Bulgariens bidrag - DJ, Take Me Away

Övrigt - Webbsidor

2008-05-09 13:56

[Musikvideo] Eurovision 2008 Bulgariens bidrag - DJ, Take Me Away

Faktiskt rätt skön låt och videon är mums med. Sen tänkte jag haka upp mig på ett par saker, men så såg jag tjejen i videon och hon klistrade på ett leende på mina läppar och mjuka upp mig. Så semester i Bulgarien och ett röst från min sida till deras bidrag så att de ska vinna Eurovision.

2008-05-09 13:58

2008-05-09 14:19
blev faktiskt positivt overraskad, lugnt det basta jag hort i Eurovision-sammanhang. Break beat-delarna var iaf feta
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2008-05-09 14:41
Riktigt cool ju, låter LITE amatör mässigt med scratchen, jag vet inte varför! Men absolut en favorit!
En del av Skåne Massiv.
http://www.myspace.com/skanemassiv
http://www.myspace.com/feffe

2008-05-09 15:21

Kaneida: voting with our dicks are we? ;)

Att låten är bättre än det genomsnittliga Eurovision song contest-bidraget säger inte så mycket. Kan inte alla sluta bry sig och strunta i att rösta så att de lägger ned hela skiten och världen blir en lite mer smakfull plats?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-09 15:33
Het brud, rätt bra låt.
Beat the odds like an abusive freak show owner

2008-05-09 17:16
Jävligt dåligt på alla sätt.
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra

2008-05-09 18:24
hahaha, aldrig vart så förvirrad i mitt liv...

börja me skratch hiphop med insal av drum and base,,, sen kommer reaggy helt plötsligt,,, med en pop sångerska,,, som sedan blir nått tekno "im a barbi girl" pop av de hela.....

asså aaaaa,,,, känner mig fett åksjuk asså.

*springer till toan*
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag)
WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Producent

2008-05-09 18:57
men uh, ännu ett bra exempel pa när folk använder hiphop för att vara coola.

tjejen var dessutom inte speciellt snygg, eller jo, men inte i ansiktet
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2008-05-09 19:33
Dom måste ju bara vinna.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2008-05-09 19:40
tror inte det kommer gå så bra för dem :D
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.

2008-05-09 23:39
JanieJones
Haha guilty as charged. Tyckte på något skumt vänster dock att låten faktiskt var helt okej, sen att de hade en tjej som gjorde ögat glad var ju inte sämre. Annars håller jag med dig om denna tävling, rätt meningslöst och inget jag kommer att se. Pengarna som läggs ner dit kunde man åtgärda både ett och annat riktigt seriöst problem här i världen med. Gör man det? Icke!

2008-05-10 11:35
hellre att folk röstar på den här en den svemska skit låten men hela euovision borde slopas, nån borde ta ett initiativ till o göra en riktigt fet musik tävling med artister från hela världen istället.

2008-05-11 11:22
man kan inte tävla i musik. men man kan tävla i schlager.
det säger väl allt.
Not a follower, so Twitter has never been an option.

2008-05-11 12:26
Riktigt jävla urkass.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-11 17:27
Nåt med både soundet och videon som känns väldigt läsk-reklam.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com

2008-05-11 17:36
haha wow. electro/house blandat med turntableism scratching, tuggummipop och en dos reggae

hade de klämt in lite fler genrer kunde detta om möjligt blivit mer smaklöst

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-05-12 14:13
HAHAH vafan är detta? :D öststater liksom..
grek

2008-05-12 14:27
troligtvis, nej... definitivt den mest ambivalenta låt jag nånsin ödslat min tid på.
We call them winerbrods.

2008-05-12 16:41
kass låt het tjej
jag har alltid rätt.