I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[VIDEO] Flippad 7-åring har kört bil

Övrigt - Webbsidor

2008-05-08 19:32

[VIDEO] Flippad 7-åring har kört bil

"Keep it real - Don't fake the funk"

2008-05-08 19:40
Skönast!
Vad var det jag sa?

2008-05-08 19:43
ahha skön unge
Sleep is the cousin of death

2008-05-08 22:08

"I yanked the, i yanked it, i yanked the uhmm thing."

NICE!

2008-05-08 22:12
HAHAHAHAHAHA
"dont you think you should be punished"
"lalalala some week of non-videogame " hahahahaa
ungjäveln borde ha stryk.
"do you understand you could have killed somebody"
"yeah blablabla".
wtf!

2008-05-08 22:14

haha skön som fan

Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat

2008-05-08 22:35
skön unge?! är ni störda, eller? ungen behöver smaka på laserpiskan för i helvete.
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!

2008-05-08 22:42
ääh var la roligt! kunde ju gått illa dock, mindre roligt. han är 7 år och vet inte vad han gör inget att snacka om ju. roliga komentarer från han iallafall
 www.RekFoto.se

2008-05-08 23:09
"do you understand you could've killed somebody"
"yeah but I wanted to do hood-rat stuff with my friend"
wtf?!? haha

antar att "GANGSTA RAP MADE HIM DO IT"

2008-05-09 00:24
Tragiskt... riktigt tragiskt:
i took my grandmothers car because i got mad on my mom and then i had my friend come in and he smokes cigarettes
i want to do because it's fun, fun to do bad things driving into a car
do you realize someone could have been killed?
yes but i wanted to do hoodrat (???) stuff for my friend
just a little bit, no video game for a whole weekend

are you sorry?
yes
you understand that now your grandmother have to pay to get those cars fixed
yes
cus you hit those cars?

Ungen bor alltså med sin farmor/mormor, sur på sin mamma (som förmodligen är en dålig mamma), blir arg, tar med sin kompis som han tycker är "cool" och vill visa att "nu kan han göra något häftigt". Sju år. Japp, jag hade lugnt kunnat gjort samma sak i den åldern. Det stoppar dock inte där, utan nu ska han "in i systemet för att få hjälp".

Min teori lyder då att poliserna, uppfattar honom som kaxig/jävlig, samt att han är svart, och bedömmer honom som tänkbar "återfallsförbrytare". Möjligt, men de förbättrar ju inte direkt chanserna genom att slänga in honom "i systemet" från sju års ålder... Känner igen attityden från poliserna efter att ha sett många avsnitt Cops, det är en spelad gentlemannastil de anammar, men här blir det ju så fel. Ungen fattar inte vad han gjort fel, han behöver bara sin mamma.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-09 08:25
nilsL P21

Ja vad puttenuttigt, han behöver bara sin mamma...

Hans mormor har en fucking SUV. Så dåligt ställt har han det inte.
amen synthare då, fyra bögar och en dator

est. 1986

2008-05-09 08:36
och "systemet", kantat med social-psykologisk hjälp och resurser för att bearbeta killens saknad av sin mamma verkar vara en hemsk idé. dumma poliser...

hursomhelst, kaxig snorunge.
Hade det varit jag hade min mormor örfilat mig åt tjotahejti!

2008-05-09 08:52
stackars SUV'n!! Såg ni rimsen
work some magic

2008-05-09 10:35

vilken gangster

SKU - SKU - SKULASON!

2008-05-09 14:13
psyjunta i USA kan vem som helst som har någon slags inkomst låna till en SUV. Du behöver absolut inte vara rik för att äga en bil. Det är ett stort problem då alla lånar, studenter som sätter sig i skuld bara för att ha en SUV.

"Its fun doing bad things"
han är en helt vanlig 7åring. Varför ska det behöva sådant pådrag.
Om han varit vit hade dom gullat med honom. Att ens överväga någon anstalt när han är minderårig är helt absurt. För ett pojksträck dessutom...

2008-05-09 14:15
 *e

2008-05-09 14:22
som sagt. stryk.

2008-05-09 15:14
Skit i systemet, ge ungjäveln en örfil en redig sådan..
Fan själv hade man väl fått utegångsförbud tills man fyllt 29, utan tv, film och tvspel tills man fyllt 18 och en jävla massa stryk om man gjort något dylikt själv.
Jag tycker mormor borde ge honom en fet smäll.
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second!
En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!

2008-05-09 16:20
psyjunta,
vad spelar det för roll om han har det bra eller dåligt ställt? Åldern är relevant, men som redan påpekat lever han nog inte så fett... Och ja, han behöver sin mamma/pappa som ställer upp och ser efter honom, det behöver alla sjuåringar, i USA eller Sverige.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-09 16:21
smutsig_slampa,
på vilket sätt är det en socialpsykologisk åtgärd att registrera en sjuårings brottsliga aktivitet?

2008-05-09 17:44
Hahahaa, sjukt att han kunde ta sig så långt... :o

2008-05-09 20:01
Ted White var ju ändå bäst.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2008-05-09 20:08
Fly unge asså. fly.!
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt

2008-05-09 21:14
hahaha fett rolig! hemskt eftersom det har borde tyda pa att han kommer gora mycket "bad things" nar han blir aldre, but still.. sjukt kul haha
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2008-05-10 00:02
jag vill älska med den ungen