[Artikel & webbTV] Kvinna hölls fången i källare i 24 år av fadern
En 73-årig man har gripits i Österrike misstänkt för att hållit sin dotter fången i en källarhåla i 24 år och förgripit sig på henne sexuellt. Kvinnan ska ha fött sju barn under tiden. Se ett inslag om händelsen HÄR
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Räcker med att läsa det du skrivit för att inte vilja titta på inslaget. Dom borde ta ett finger för varje dag, sen en tå och sen långsamt jobba sig in mot kroppen på honom samtidigt som han piskas med ståltråd och får tabasco smörjt i såren.
Jag tycker jag känner igen upplägget på historien, liknande saker har väl förekommit tidigare fast där det inte har resulterat i så många barn?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
amfetaminpsykos X28 , joo det har det. Antar att det, tragiskt nog, är ganska vanligt.
teN Hur definerar du vanligt?
Ja fyfan läste det i metro imorse, hälften av kiden har ALDRIG varit utomhus, bla en 19åring.
HMOR
Det är intressant med barn som är uppväxta under en sådan isolering. Bad Boy Bubby?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hyenan , vanligt kanske var att ta i. :P Nej, men det jag menade var att det troligtvis händer mycket mer än man tror.
Vem var fadern till alla barnen? Pappan!?
Get Random!
ja, pappan var far till sin dotters barn. sällan jag blir så upprörd av nyheter, men det här är verkligen helt jävla...
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
FyyfaaaaN!! vad sjukt?!?!? ... 7 barn med sin pappa och ingen av de har sett ljus?? .. 19år????!... det är i sådana här lägen man önskar att det fanns dödsstraff i europa...
Get Random!
Tyckte filmen Seven statuerade ondska rätt bra, men som vanligt överträffar verkligheten film.
Han skulle ju komma undan för snällt om han fick dödstraff.....här ska det vara tortyr
// be the change you wanna see in the world
ja mer våld! eeh?
asså allt med det är ju så sjukt att det finns inte, som att morsan inte skulle hajjat liksom...
klart som fan morsan fattat. ofta man inte varit nere i källaren på 24 år i sitt egna hus. Barnen lär ju vara grymt fula
Vår shöööna stadsdel!
"Barnen lär ju vara grymt fula" Haha, vilket jävla svin du är!
HMOR
liksom...hud som aldrig fått se solljus. blekt o fult. förvisso kommer dem inte ha mycket rynkor iallfall då solljus påskyndar hudens åldrande.
Vår shöööna stadsdel!
CocainKillsPain P19 , den inavla delen spelar nog stor roll i deras utseende också.
fy fan säger jag bara. människornas liv är förstörda... lev inomhus i 19 år, ingen kontakt med omvärlden överhuvudtaget. hur mår den personen rent psykiskt? kan inte sätta mig in i detta...
frankieLamps - joo, absolut håller jag med om det
Vår shöööna stadsdel!
^
|
|
Snacka om "the Face of Evil"
Not a follower, so Twitter has never been an option.
Har de Tortyr straff där? det passar han.. typ sitta resten av sitt liv inlåst... och plågad en nål under nageln varje dag inget man dör av ... men det gör ont!
sätts han i fängelse lär han dö ändå... förhoppningsvis!
Get Random!
teambanan identisk med jim carreys roll som the grinch faktiskt....
vilket jävla as
SKU - SKU - SKULASON!
high5uck X0 shit yao du fick mig att skratta här ensam framför datorn, undrar om det var din mening...
Polisinspektören Leopold Etz var den första personen som träffade de två pojkarna.
– Att påstå att barnen talar är en överdrift. De kommunicerar sinsemellan med ljud som är en blandning av grymtningar och gurglingar. Om de vill säga något till utomstående måste de anstränga sig för att att göra sig förstådda, vilket tycks vara ansträngande, säger han till Daily Mail.
Etz berättar om pojkarnas första timmar utanför murarna.
– När vi kom ner i källaren såg de skräckslagna ut och var helt likbleka.
ett rimligt straff vore ju våldtäkt på gubben... i 24 år
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
Är det någon mer än jag som först och främst associerar till "The hills have eyes".(http://youtube.com/watch?v=PCksBenrpag)
Jag skulle kunna ge mycket för att få se hur familjemedlemarna ser ut i dagens läge, det är ju det som är nästa nu i nyhetsväg, eller?
Jag måste bara tillägga att det är det absolut sjukaste jag har läst om i tidningarna, men men människan är en påhittig varelse. Det är fan knappt att jag tror på det likt förbannat.
Jannica är glad när hon lämnar sin mormor och åker hem till en bekant. <br> Där tar hon en fix heroin inför mötet med kunden.
BonesJackson P24 varför vill du se barnen? Varför skulle det vara nästa i nyhetsväg? har de inte lidigt tillräckligt anser du? det kanske lever en liten Fritz inom dig me din pajas?