I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Forumtråd] Hormonstinnt forumtjaffs

Övrigt - Webbsidor

2008-04-11 08:36

[Forumtråd] Hormonstinnt forumtjaffs

Jag vet inte om det är för att de inblandade är gravida och nyblivna mammor som tråden är hysteriskt rolig, eller om det är för att det är en typisk "whoatråd" i ett absurt sammanhang ang. ett udda samtalsämne.

Det är en fyra sidor lång forumtråd från communityt; "minbebis.com"

MKT Nöje!

Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2008-04-11 08:40

haha, man kan fråga sig hur du kom in på en sida för gravida/föräldrar ;D

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-11 08:42
jag finkammar hela internet för ert nöje! =)

(tror jag hittade den på buzzlinks för nån månad sedan)

2008-04-11 09:02

Hehe den va riktigt rolig. 08 skenade lite grann, ungefär som alla dusskutioner härinne!

2008-04-11 09:45
fan vad man har att vänta sig... sambon e gravid!
Rock out with your cock out!

2008-04-11 11:40
"Jag ger mig.

Din Bugaboo är den finaste och bästa vagnen som någonsinn existerat på denna planet. Alla vi som valt andra vagnar gråter oss till sömn i längtan efter att, precis som du, kunna trycka ner de som inte delar vår exeptionellt unika smak och överfulla plånbok.

Jag ska nu gå och gråta en skvätt över mitt dåliga val av vagn och över att jag är en sån usel mamma att jag kör runt min son i en billig kopia. Tack för att du fått mig att inse det.

Med detta tackar jag för mig och önskar att du hittar livets lycka i din Bugaboo och i din fina förmåga att förolämpa folk."

Hahaha, vilken rolig tråd!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-11 11:49
Hon var ju... efterbliven... kort sagt. :)
Poet

2008-04-11 11:59
hahahahaha vilka jävla bäbisar :D
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop
http://arspedia.org/wiki/Babylon
http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb

2008-04-11 12:01
Hahahahahhaha "Grodan: Värderingar? Dåligt rykte? Vad snackar du om? Jag har väl inte nämnt ens att Stockholmare skulle vara bättre än nån annan. Tagga ner!!"
413

2008-04-11 14:16
hahahah vilken jobbig människa. tycker synd om hennes barn
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-04-11 15:15
jag tycker synd om hennes kille fan!

2008-04-11 15:39
Haha vilken jävla brud, väldigt underhållande.

2008-04-11 16:05
two_grand P26

hahaha... nå? blir det en bugaboo eller en annan random vagn som undvikligen är en kopia av bugaboo? stackars karl

2008-04-11 16:16
Jösses! :D
Fröken Nollåtta verkar vara sponsrad av BB :)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-04-11 17:06
Mabande P31, haha. Tänkte precis samma sak.

Fick mig en del goda skratt. Jobbiga kvinna, ett tag kändes det som jag hade lust att sparka henne i magen. Fy fan rätt ut sagt!

"Jag ger mig.

Din Bugaboo är den finaste och bästa vagnen som någonsinn existerat på denna planet. Alla vi som valt andra vagnar gråter oss till sömn i längtan efter att, precis som du, kunna trycka ner de som inte delar vår exeptionellt unika smak och överfulla plånbok.

Jag ska nu gå och gråta en skvätt över mitt dåliga val av vagn och över att jag är en sån usel mamma att jag kör runt min son i en billig kopia. Tack för att du fått mig att inse det.

Med detta tackar jag för mig och önskar att du hittar livets lycka i din Bugaboo och i din fina förmåga att förolämpa folk."

Absolut roligaste inlägget! :) Hade velat se svaret på det.
Gravida kvinnor alltså..

Toastare

2008-04-11 17:20
herregud ja... i den världen vill jag inte in, aldrig ett internetforum som kokar av hormoner (och sponsrade personer)

fattar inte att folk går på att lägga så mycket på en vagn.. jag är uppväxt i en manchester emmaljunga och i turned out just fine!

Härlig brud, undra om hon säger Bugaboo (så sjukt fult namn..låter ju som bountyboo) lika ofta i verkligheten också..
Jag skyller allt på Emma!

2008-04-11 17:29

Jesus.. Stackars Fröken Nollåttas unge - oavsett vilken vagn han/hon får!

Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2008-04-11 17:36
fan va sjukt asså...08 e 31år gammal å flippar ööööver. allt för en keff kid-trolly...+ att den bb va fett ful...lawd have mercy
one..!
Toastare

2008-04-11 17:41
det är sånna vagnar de fastnar med inne på fiken för att de är så sjukt breda..

2008-04-11 18:07
The object of desire!
BUGABOO CAMELEON - DENIM BASE 007

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-04-11 18:53
vad fan? är det där en barnvagn? :O
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2008-04-11 19:04
ser ut som en rullator/barnvagn blandras

2008-04-11 19:08

Sjukt liksom.. VEM FAN BRYR SIG OM EN JÄVLA BARNVAGN?! Haha..

Vad fan, back in the days när när man var shorty så funkade en simpel liten skraltig tygvagn perfekt. Såna old school varianter som man slaktade och byggde lådbilar av 7 år senare, ^^

Hata barnvagnsmafian som ska ta över alla fik och ska stoltsera med töntiga 15 000:- vagnar, fan dra til NY 2 veckor för den summan istället..

2008-04-11 19:36
"Hoppar din vagn mycket på kullersten? Smattrar sufletten likt en K-pist?"

HAHAHAHA typ det roligaste jag hört
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik

2008-04-11 21:18
Lolr0flwtf @ hormonsprut!!1

Nu kan man beefa hur mycket man vill härinne, nu då man har den trygga insikten att det alltid finns dem som är snäppet värre & än mer patetiska än en själv. Känns tryggt <3
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2008-04-11 21:33
Med citatet ocan i åtanke, så kan man ju tänka sig att det finns en barnvagnens Jeremy Clarksson. Och finns det inte så är det nog dags!
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2008-04-12 00:37
Vilken märkesfascist..

Hennes barn lär då inte springa runt i märkeskläder och slicka på en klubba.

2008-04-12 20:28
hahaha otroligt roligt!
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2008-04-13 13:26
är det bara jag som reagerar på att en av mammorna heter nåt så hälsosamt som MissGanja?
We call them winerbrods.
Toastare

2008-04-13 16:57
skunkafied, haha nej tänkte också på det...