Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Eh lol. Jag har en tumregel, att om något finns på aftonbladets "tv"-del, så är det EJ att ta på allvar. Är väl en dvärg/indian/apa som jävlas med folket bara, eller så har dom hittat på alltihop själva.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
jag tror det är en dvärg (eller kortväxt person kanske är den politiskt korekta termen) som jävlas med dom. om det är en riktig liten tomte blir jag glad, skulle vara hur tufft som helst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har en tumregel, att om något finns på aftonbladets "tv"-del, så är det EJ att ta på allvar. jag har samma regel, fast för hela aftonbladets sida
Synd att bilderna inte var lite grynigare, hade på känn att både Elvis och Bigfoot gömde sig där nånstans i skuggorna.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
Hade varit jävligt grymt om det var sant, men skulle inte förvåna mig om de har gått in för skämtet som fan.
vadå ... ? Tomar har väl alltid existerat :|
Det var väl en galen dvärg eller nåt.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
kul är att de blev så otroligt rädda för en tomte
Vem hade inte blivit det? tänk dig att du är på väg hem gåendes själv en mörk kväll och sen smyger en sån där fram och börja steppa omkring. Man hade ju bajsat på sig!
jag hade blivit glad, tomtar är ju snälla det vet alla
nee jag hade gett han chips o klappat han!
säkert en dvärg som driver med folk
Tomtar är inte snälla. De gör allt för guld och bärs. De brukar tillfångata fagra damer att ha kul med i sänghalmen. Hade blivit skitskraj och låst orderntligt om mig om nätterna om tomtar fanns(finns?)
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
hahahahaa....en dvarg som e arg på livet bara
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
haha! vafan en tomte jävel är vell inget o bli rädd för. Den kan man ju bara sparka iväg om den skulle vara hotfull. Sen tror jag nog fan att det är en uttråkad dvärg
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Vafan ska man bli rädd för? Man ser ju klart att det är en människa av storleken mindre, knappast någon livsfarlig superalien. Gå fram och kolla om allt är bra/vad(vem) det är istället för att skrika som kärringar och lubba därifrån.
^ Smart sagt.
Jag har en tumregel, att om något finns på aftonbladets "tv"-del, så är det EJ att ta på allvar. jag har samma regel, fast för hela aftonbladets sida jag har samma regel, fast för hela aftonbladet som koncern
Jag har en tumregel, att om något finns på aftonbladets "tv"-del, så är det EJ att ta på allvar. jag har samma regel, fast för hela aftonbladets sida jag har samma regel, fast för hela aftonbladet som koncern jag har samma regel, fast för hela aftonbladet som koncern och dess läsare som tror på allt.
^ Smart sagt.
Jag har en tumregel, att om något finns på aftonbladets "tv"-del, så är det EJ att ta på allvar. jag har samma regel, fast för hela aftonbladets sida jag har samma regel, fast för hela aftonbladet som koncern jag har samma regel, fast för hela aftonbladet som koncern och dess läsare som tror på allt. Jag har samma regel, fast för alla kvällstidningen i hela världen + företagen som ligger bakom dom.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
snälla orka fan .. alltså allt detta händer alltid i sydamerika allt som är underligt verkar hända där haha.. Detta e nog garanterat en dvärg kanske utvecklingsstörd dvärg? som var ute på promenad eller liknande.. Jag skulle inte sprungit om jag såg den där då det inte ser ut att vara någon Alien liknande sak utan endast en dvärg som inte kan gå typ. haha
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Sen ska man kanske tillägga att Aftonbladet typ är den svenska tidning som är hårdast med att man måste ha trovärdiga källor och såvidare. på pappret iallafall;)
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
PrimusC P20 ja men dom kan väl fortfarande skriva typ "misstänker" och utforma sina rubriker som frågor exakt hur dom vill? typ "är det en livsfarlig alien!?"
Sen så ska dom alltid hypa allting så in i helvette, som t.ex. här om dagen då jag läste något i stil med "Marie Picassos VILDA SEXSHOW" och får se på AB-tv när som sätter sig på golvet med en hand på goilvet och alla kläder på och sjunger, bah WTF?
^ Smart sagt.
nog att de är en tomte men om ja va där så skulle ja nog kasta sten tillbax o knockat honom så ja hade lite äkta bevis så vi här på whoa ska slippa skratta åt de tragiska försöket att få oss o tro på sån här skit...
Producent
2008-04-08 17:08
it's called fuckin bullshit ai! ofta dom blir livrädda och knappt vågar gå ut för en halvmeters dude som glider runt sidles i skogen, näru.. aftonbladet är ett gäng skojare!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Jag har en tumregel, att om något finns på aftonbladets "tv"-del, så är det EJ att ta på allvar. jag har samma regel, fast för hela aftonbladets sida jag har samma regel, fast för hela aftonbladet som koncern jag har samma regel, fast för hela aftonbladet som koncern och dess läsare som tror på allt. Jag har samma regel, fast för alla kvällstidningen i hela världen + företagen som ligger bakom dom. Jag har samma regel, fast för all media, mediakoncerner, mediamoguler, mediaanställda, mediaanställdas assistenter som någonsin existerat, existerar och kommer existera i hela universum! ... i synnerhet Aftonbladet.
Intressepenisen hårdnar!
Vafan, finns skunkapes så finns nog fan tomtar
På Island har de ju lillfolk iaf.
Intressepenisen hårdnar!
ofta dom blir livrädda och knappt vågar gå ut för en halvmeters dude som glider runt sidles i skogen, för inte allt för längesen var folk i sverige rädda för tomtar & troll och knytt och grejer så helt onsannolikt är det kanske inte att de är rädda
Är man 5 stycken så kutar man ju ifatt, hadejag varit ensam hade jag skitit ner mig.
Intressepenisen hårdnar!
Jag gillar tomtar så denna får bli veckans sticky Inte varje dag en tråd som skapades i blandat blir veckans sticky i webbsidor ;)
Det är en full dvärg som klätt ut sig till lepricon och däckat i en buske, sen när han vakna så hade ena benet somnat på han så därför sidesteppar han över gatan..
If carrots got you drunk, rabbits would be fucked up.
Leprechauns har ju inte tomtehattar, dom har ju gröna, höga, platta hattar!
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Leprechauns = skönaste rösten me irlänsk accent! xD ngn som kan hitta ett klipp med en Leprechaun röst? vore snällt^^ och kulXD
Ofta man blir såå rädd om man är så många. Tror de att han ska skjuta besvärjelser mot dem?
Kul att den blev sticky! :-)
har sett en sån där förut, dock i peru.. det är ingen tomte, det är ett troll. jag vet
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Fem snubbar liksom, vad är tomten 76 cm? sparkat omkull honom elr .D?
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Ok, om man rent hypotetiskt ska anta att detta verkligen inträffade och att det inte är ett av aftonhorans små ding ding värld påhitt. Vilka jävla kycklingar. De är ju fem pers dessutom. Varför inte bara gå fram till han och fråga hur han mår, varför han är ute så sent och hur det kommer sig att han har tomtehatt på sig? Försöker tänka mig hur olika människor jag känner skulle reagerat i den situationen, och att gå fram och snacka med personen verkar mest logiskt. Det kanske är någon kulturell grej jag inte förstår mig på. Sydamerikanska länder är väl ganska religiösa och tror fortfarande på skrock och är rädda för saker de tror är övernaturliga. Nåt som vi i sekuläriserade sverige inte lider av i lika hög grad antar jag. Vidskepliga jävla nötter.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Jag har en tumregel, att om något finns på aftonbladets "tv"-del, så är det EJ att ta på allvar. jag har samma regel, fast för hela aftonbladets sida jag har samma regel, fast för hela aftonbladet som koncern jag har samma regel, fast för hela aftonbladet som koncern och dess läsare som tror på allt. Jag har samma regel, fast för alla kvällstidningen i hela världen + företagen som ligger bakom dom.Jag har samma regel, fast för all media, mediakoncerner, mediamoguler, mediaanställda, mediaanställdas assistenter som någonsin existerat, existerar och kommer existera i hela universum! ... i synnerhet Aftonbladet.
Jag har samma regel fast för allt. Jag vann. Jag är häftigast. För övrigt ser ni väl klart och tydligt att det är en sån där liten fiende i Halo?
första ja tänkte på va Leprechaun fast den har ju hatt men den likar den på formen
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
fullfjädrad när jag kickat en gås..
argentinian dwarfman ger inga hits på google, hur hittar jag fakta?!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
"Det är en dvärg som är arg på livet bara"
hahaha klock!
soundcloud.com/brormusk/sets
sok pa gnome
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
hahahaha! en leprechaun. då skulle man ju höra "aaaii where is me gold? ai ai ai! me gold!" eller något liknande i filmklippet.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
Hangaround
2008-04-15 03:48
jag tror det är Alvarez morfar som "gått ut för att hämta tidningen".
Det såg ju ut som en svartklädd KKK medlem med en unik gångstil, haha :D
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
Fascinerande att nån kan bli så rädd för en efterbliven dvärg. Fattar inte varför de inte kastade citroner på den, alla vet ju att dvärgar avskyr citroner.
413
Säger som vissa innan, 5 snubbar VS one leprechaun, bara ta en sten och klubba ihjäl varelsen ju! Eller åtminstone fånga in den, den rörde sig ju inte särskilt snabbt. Förmodligen en hemlös dvärg.
At the gates of Eternity...