[video] I will always love you (balkan version)
Vänta på refrängen. Helt hysteriskt rolig. Andra refrängen är nästan ännu roligare. Jeez.
My heart lives in my vagina.
Låter som ett jävla får!
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
hon har ju bra röst, men faaaaan att hon whalear för mkt:S I hoOoOoOOOooOoOoope
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Jag tycker att musiken är cool i refrängen men sättet hon wailar på är otroligt irriterande!
Du är ett lat stycke mat!
Håller med magnolia, musiken är ju jäkligt schysst. Skum jävla sång dock, låter som hon är super duper nervös men så är nog inte fallet. Påminner lite om när man hör sån arabisk sång (vad heter det?), fast på engelska. Annars var hennes engelskauttal ganska komiskt tycker jag.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
de e väl folkmusik inspirerat kan ja tänka mig. när hon väl får till de så tycker ja de e helt klart bra måste ja säga, imponerad över hennes vibrato, men de går till överdrift :/
Twelve Tribes of Israel
Kan väl också nämna att hon vann Idol i Bulgarien.
My heart lives in my vagina.
Producent
2008-04-08 14:56
fyfan vad kareokeoff hon ligger tonerna ibland. och sättet hon wailar pa later ju som när man säger aaaaa och slar sig pa halsen typ. fast ända allmänt cool version!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
låter lite som någon har använt autotune och blundat och tryckt bara, eller ah, utan själva autotuneeffekten, bara själva yououououououououou.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
nej det låter som när man spelar upp väldigt gamla kasettband.. fett som fan!
Idol goes gypsy! :D Fick plötsligt en väldig lust att se svart katt, vit katt.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Hörde någonstans att det var uppdrag på idol att de skulle "skoja" / tramsa till eller något, den låten de skulle sjunga. Därför movsen, orkestern och den jävla röstförvrängningen ...
*snaark*
HGAHAHHAHAHAHHAHAAAHHAHAHAHHAHAHAHAH! sämst
haha, ja vråldiggar låten nu efter många lyssningar!
Twelve Tribes of Israel
Här är hennes audition. Sista sången får jag gåshud av. Hur jävla grym röst som helst.
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
fan va nice hone seriöst
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.
hahahaha hjärndöda!!! inte bra nånstans:/
dom använder en annan tonskala som för oss uppfattas som falskt eller dåligt.
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
HAHA Balkan style! jävlar vad konstigt hon ska sjunga då. Domarna var ju hårda, korsförhör henne och säger att hon inte kommer klara av att sjunga innan dom har hört henne.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Producent
2008-04-11 23:08
kallemio P23 jepp, så sant.
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
ALLVARLIGT!?!?!?! andra videon, i början!! eeEEeeEEEeEEEEeEEeeEeeEEEeeeeeEEeeEeEeE
Toastare
2008-04-12 00:34
balkan style... första sången var inte så bra.. men audition gör hon med glans. gillar att det vill att hon ska sjung nån folk-poplåt och tanten ser så jävla nöjd och lyrisk ut. typiskt ;)
Jag skyller allt på Emma!
hahahaha, asså jag kan inte ta sånt här seriöst. Av nån anledning så är allt balkan/slaviskt otroligt komiskt för mig.. hennes uttal, bokstäverna på golvet, Mr Evil's blick i juryn.. herregud..
dr evil* så klart.. den snubben borde i alla fall ha en minime med sig vart han än går
hon är nice riktigt vacker. jag var i bulgarien för två sommrar sen, vaknade upp 5 på kvällen varje dag av att en kvinna som alltid sjöng på restaurangen precis vid min balkgong sjön sin bulgarien balkan style på olika sånger, likt detta och det var riiiktigt nice upplevelse... bulgarisk kvinna sjunga vackert, solnedgång , in i dushen , fixa sig, sen dra in till clubbarna och veta om att du har semester och lever looppan... fyfan va underbart...
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.
tycer det var hur bra som heslt ,vekta romani!
Toastare
2008-04-14 22:04
SkaOi, är du nån reseförsäljare som försöker sälja resor till smutsiga sunny beach ;)
Jag skyller allt på Emma!
bountyBoo.haha knappast men om jag ska göra reklam så gör jag det isåfall för Golden Sands ;) riktigt nice .