I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[video/ljudklipp] Dr Phil telefon-terroriserar

Övrigt - Webbsidor

2008-04-06 01:26

[video/ljudklipp] Dr Phil telefon-terroriserar

Ngra kids som busringer och anvander sig av inspelade Dr Phil-repliker

"I want you to start living as a gay woman."  hahahaha

Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2008-04-06 02:39
hahaha vilken stackare.
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!

2008-04-06 07:03
Talk to my husband!
Precis som snacka med min storebror om du törs!
Patetisk individ.

2008-04-06 09:33
haha seriöst...varför lägger hon inte bara på? :)
Twang System fi de werl

2008-04-06 09:51
Hahaha "Do you resent your children?"
"That's none of your business"

2008-04-06 14:38
Hey big guy say that to my husband! men någon make får man aldrig höra.
Åhh vilken tragisk individ, beter sig som en åtta åring.

2008-04-06 14:50
Jag kommer ihåg att jag vart tlfnterrad utav en mupp som jiddrade med mig, han var rentutav en psykopat, fast utav den ofarliga sorten då! då han var skit skrajsen irl. Allt börade med att jag inte ville köpa snus åt killen trots att vi båda var 14 bast, sedan började han ringa och fråga om vi skulle hänga osv, varpå jag alltid svarade nej
Han brukade ringa 10ggr per dag varpå jag lade undan tlfnen och drog in bonus minuter hos comviq. Hur som helst så var samtalen i stil med att han rinde upp och jiddrade lite medans han spelade cs, sedan sad han något istil med detta "Min gangster kusin e här ifrån usa, dom har kommit för att döda dig lyssna" så spelade han upp klippet "say helo to my little freind" och så spelade han cs samtidigt så man hörde ju "headshot" terrorist wins" lite då och då

2008-04-07 00:17
hahaha ja exakt, varfor inte bara lagga pa? tycker lite synd om henne dock nar hon borjar grina.. men sa javla roligt!
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2008-04-07 00:25
det är säkert fake!!!!!!!!!!!!

2008-04-07 12:39
varför skulle det vara fake?
RekFoto

2008-04-07 12:46
varför lägger hon inte på hahaha