I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Film] Musikaliskt geni?

Övrigt - Webbsidor

2008-04-02 04:01

[Film] Musikaliskt geni?

Snubbe som spelar flera instrument samtidigt och det later helt overvaldigande bra. Riktigt javla kreativt

Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Rappare

2008-04-02 21:27
Att säga att det låter överväldigande bra är väl att ta i lite. Men han är skicklig, det är han!
Andra videon var bättre än den första.

2008-04-02 23:01
shit dedär var cool..
måste vara jobbigt att hålla reda på exakt var han ska trycka och vilka strängar han ska plinka på osv.

peace
Sleep is the cousin of death

2008-04-03 00:17
Omen22 : I mina oron later det helt overvaldigande, men det har ju oxo att gora med vad jag sjalv gillar.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2008-04-03 16:20
helt okej, visst han e duktig, men asså första klippen, på många ställen låter de som rent oljud asså, hör varken toner eller melodi på vissa ställen men aja... gillar man sånt  så visst men tycker det absolut inte va nått specielt musikaliskt sätt
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag)
WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP

2008-04-03 22:44
jag gillar päron
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-04 08:22
kan nog låta bra i en studio med riktiga grejer....nu lät det ju bara som jag vet inte vaaa...
tut!

2008-04-04 08:40
Jag orkade inte ens se klart. Hade ju varit bättre om han gjort riktigt bra musik så han kunde tjäna pengar på det, men det kanske han gör? Ne? Eller?

Producent

2008-04-04 09:30
Ahhhhhh... sänk.... reverb...

Men jo, klart imponerande.

2008-04-04 09:41
som ten, jag orkade heller inte se klart, tyckte det var sjukt tråkigt, visst imponerande, men tråkigt. Han borde spela något roligare.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.