I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[VIDEO] Lejon attackerar en man i bur

Övrigt - Webbsidor

2008-03-25 21:50
Ännu en gång har djuren farit illa pga en grupp människor ska leka Gud.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-26 13:01
iLLh P23

Lejon Kram - Björn Kram:  1 - 0

B-I-G P21

Han verkade ju iaf veta vad han sysslade med, lite Steve Erwin över gubben
There's nothing more powerful than to arrive at your womens house all ready on nut #2! you wont be bullshittin on nut #2!

-Katt Williams

2008-03-26 19:34
Äh befinner man sig i en bur med ett lejon (anledning spelar ingen som helst roll) så får man fan skylla sig själv. Ska du mata. ja släng in maten genom gallret? Är lejonet på en cirkus? ja synd då lejonet kanske inte har lust med det.

Som sagt ett lejon är alltid ett lejon och jaktinstinkter får man inte bort.
Jag har ingen forumsignatur.

2008-03-27 14:18
Jag håller med, snubben borde ha dött. Det borde också lallaren som sköt lejonet.
Alla ni som tycker att det är fel att man skyller på snubben för att han kanske hade familj och barn och borde inte ha blivit uppäten av ett lejon och yada yada, kan torka arslet md handen. Vaddå "han skulle mata lejonet " . Vad fan menar du med det Massive. Så, han är snälll och lejonet är ett jävla dumhuve som åt fel djur.

Kom ihåg alla lejon där ute.
Människa - inte äta, inte skada, snäll
Hund - ät, skada, tugga spotta upp och svälj igen.

Fan, till och med hunden fattade och gömde sig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-27 14:28
Och därför borde de andra två personerna dött? Niobe, vad jag läser av dig på whoa är det ingen skillnad på dig ibland och Dr. Mengele. Hur kan det vara en bättre situation om två människor och ett lejon dör än om bara ett lejon dör? Stör mig på dina rätt sjuka kommentarer då och då på whoa, snuddar till sociopatiskt ibland..

2008-03-27 18:02
Lejonet försvarade hunden thats it ( Kan vara sannt om lejonet har kännt sig bekväm med hunder , Har jag sett på djurprogram.. )
Jalla idiot systemet stänger snart!

2008-03-27 22:13
Jag tycker att det är skrämmande hur alla kan komma med
så tvärsäkra kommentarer och uttalanden om vem som har
rätt att leva och dö då ingen har annat än fragmentarisk kunskap
om vad det var som egentligen hände.

Att som teambanan säga att han får skylla sig själv för att han
jobbar med vilda djur är i min mening helt efterblivet. Alla poliser
som dör i tjänsten varje år kan lka gärna skylla sig själva, den
som sig  i leken ger... Absurdt resonerande.

Och att säga en sak som "vem vill jobba med lejon liksom...?"
Wtf? Väldigt få människor är så privilegierade att de fullt ut kan
välja vad de vill jobba med. Stick ut huvudet utanför bubblan och
försök sympatisera med människor som är i  en annan situation
än ni är.

Synd om mannen, synd om lejonet, Men mest synd om er som
skriver så nihila kommentarer, för ni saknar något som människor.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.

2008-03-27 22:24
Muhjmathil_Ahmd X19 WORD! tänkte precis skriva exakt dedära.....^^
Poet

2008-03-27 23:00
Muhjmathil: Poliser upprätthåller lagen, om de dör i tjänst, så dör de för något ärorikt. Så din jämförelse fungerar inte riktigt där. Jag förstår din poäng, and I agree. Jag värderar nästan alltid en människas liv mer än ett djurs. Men inte i situationer där man faktiskt får skylla sig själv. Samma sak med alla dessa jägare som går ut i skogen och lyckas bli ihjälstampade av en älg eller sönderbitna av en björn. Ska jag på allvar tycka synd om en människa som ger sig ut frivilligt för att jaga ner och döda ett djur?

It not's like he's hunting on an empty stomach.
At the gates of Eternity...

2008-03-27 23:46
BC99, det var inte en jämförelse mellan händelserna,  jag
försökte driva det in absurdum (förlåt, kommer inte på ngt
mindre pretto uttryck för saken) för att visa det felaktiga i 
argumentet i sig. Inte att det skulle vara samma sak. Hmm,
förstår du hur jag menar? 

Din jämförelse haltar väl en aning också, han gick väl
inte in för att döda lejonet utan mata det?

Nåjo, jag ska gå och lägga mig nu. Fem timmar härlig
sömn innan åtta timmars arbete insvept i en slöja av
håglöshet, missmod och pessimism. Nighty night!
Poet

2008-03-28 00:18
Muhjamathil: Nej det stämmer visserligen att han inte skulle in för att ta livet av djuret. Men vad gör djuret på en circus i första taget till att börja med?

2008-03-28 18:06
Ingen aning, men jag tror inte att han är skyldig till det iaf.
Känns som om båda oförtjänt kom i kläm. Han försökte bara
göra sitt jobb för att ha råd att uppfostra terroristerna där hemma,
och lejonet... var bara ett lejon.
Poet

2008-03-28 20:14
"Han försökte bara göra sitt jobb för att ha råd att uppfostra terroristerna där hemma"

Haha!

2008-03-30 13:45
Gaia: Ingen skillnad på mig och doktor mengele? Hmm, än sålänge har jag inte börjat sy ihop judar rygg i rygg för att se om de läker ihop permanent.

(Du är typ jude eller hur?)

2008-03-30 14:05
lol.. nej jag är inte jude på ngt sätt, har israeler i släkten dock vad det nu har med saken att göra.. Du snackar mkt på whoa i många trådar, tror inte du är så häftig i verkliga världen.

2008-03-30 14:13
Jag är inte häftig, jag är en arg liten neger. Men jag förstår inte vad mina arga åsikter om en galen iranier som ska mata ett lejon (ETT LEJON HALLÅ?) har att göra med hur jag är i "verkligheten"?

2008-03-30 14:16
Du skriver många gånger, jag har sett dig, saker som typ är rätt så hårda, typ hur folk borde dö, hur svaga människor är och nån annan grej om att folk är patetiska mm. Får bara en bild av dig att du har en rå människosyn. Det får du dock ha om du vill, tråkigt isf säger jag bara..

//Pz

2008-03-30 14:30
Dina exempel är tagna ur sammanhang. Du väljer att basera din synpunkt på att jag är en sociopatisk Dr Mengele wannabe på random kommentarer i olika forum.
Du bara bekräftar och matar mig med bränsle genom att kommentera mina synpunkter med påhopp när du inte känner mig.

Får bara en bild av dig att du har en rå människosyn
.. Geeee, I wonder why?!?

2008-03-30 14:34
Niobe

Vi får väl se, ^^

Nästa gång jag ser dig skriva ngt liknande i en tråd så ska jag säga till, okej?

Fast du kanske menade att du är en person på internet och en annan i verkligheten?

2008-03-30 15:04
Vadå vi får se??

Nej nej, jag är mycket roligare i verkligheten.

2008-03-30 17:09
Niobe är rolig ju. whoakaraktär

ungefär som hon rap_queen eller vad hon hette som härjade här för längesen
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-03-30 17:26
Hahaha folk tycker seriöst att killen ska dö för at han matade ett lejon. Ska jag dö nästa gång jag matar min hund? Visst förtjänade Steve Irwin att bli dödad av stingrockan? Visst förtjänar alla som jobbar med djur att dö? Ni är ju nästan värre än Hitler förfan.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2008-03-30 17:49
svårt att slänga in maten i buren då ist för att gå in o leka cool. dom kunde väl skjutit honom med sömnpilar från först början.
RekFoto

2008-04-01 12:38
Rapsodisk: Hm, mata ett lejon vs mata din hund?
Vad har du för hund mannen?

2008-04-01 23:53
I den situationen som uppstod kanske det var det enda rätta att skjuta lejonet för att försöka rädda snubben, men i det stora hela kan man absolut diskutera hurvida man ska ha vilda djur i pyttesmå burar och mata dem ur matskålar överhuvudtaget. Det om något är ju helt absurdt.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2008-04-02 00:30
Fan va alla anmärker på att människan var i buren. Har ingen här tillräckligt med hjärnceller för att se felet med att lejonet var i buren?