I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Request] Non som kan koda hemsida åt artist?

Övrigt - Webbsidor

2008-03-07 16:06

[Request] Non som kan koda hemsida åt artist?

Shooa alla där ute. Jag har precis köpt webbhotell och domän namn. Men har en egen desajn som ja har pillat med. Men har testat över 20 web program. Ingeting ja fattar. aj iallfall ja söker non som kan koda åt mig? Jag har en egen desajn ja skulle vilja ha:D Om non kan så adda min msn. [email protected]  Peace and love. Tack på för hand

|| Www.Dalish.Se | Www.Myspace.Com/Dalish655 ||
Studio 013

2008-03-07 16:26
med eller utan php-kodning?

2008-03-07 16:33
Se till att hitta nån som rättar stavfelen på sidan när du ändå är igång. Seriöst se till att stava ordentligt om du vill få mer seriös respons på din hemsida.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-07 21:30
Dulle16 - Vad kan du erbjuda för motprestation? Pengar eller varor? För om du är okänd rappare och vill ha kvalité så måste du nog betala.
Som Jeffi skrev så behöver du nog sitta lite längre med stavningen när du väl har sidan
fixad. F7 i word är en hjälp på vägen :)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-03-07 21:46
Men asså jag bad inte om att tjaffsa på forumet för då hade ja skrivit att ja ville ha jidder.

Aja till saken.

Kicken: jag vet inte fattar ingeting om det där :( Vill bara lägga upp min musik osv.

Jeffi & Mabande: Eyy skit i om ja stavar lite fel. Men allt ska man inte kunna. Det blir fel då., Eyy ja vill bah ha non som kan koda en hemsida åt mig. Och jag kan erbjuda varor och razzia. vad ni än vill ha. Men okänd rappare är ja väll inte så då:S Om jag nu har gjort låtar med de flesta rappare =) Vill bah ha hjälp:D Men hällst gratis det skulle jue alla vilja ha.

Aja peace
Studio 013

2008-03-07 21:53
Orsaken till kommentaren om stavningen är att med bra stavning så ser sidan proffsigare ut.
Det är mer biz med en professionell framtoning än med en sida som man knappt kan läsa : /

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-03-07 22:45

ge mig 1000 kr

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-07 23:00
kan fixa en åt digg om du ber snällt
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2008-03-07 23:06
Dig menade jag såklart
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2008-03-13 05:22
Jag kan göra en sida åt dig för.... fem hundra spänn? Det är vad jag fick för www.escomusic.tk, och det är ungefär den kvaliten jag kan tänka mig att
uppbåda för "nästan gratis".

2008-03-13 08:55
har redan fixat det där med hemsida :D Ta bort tråden admin :)
Studio 013