I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Request] Svenskt forum för tecknare?

Övrigt - Webbsidor

2008-03-05 18:01

[Request] Svenskt forum för tecknare?

Brukar hänga en del på det danska forumet Tegnebordet.dk, tycker det är bra om man vill ha konstruktiv kritik. Tänkte kolla om det kanske finns någon svensk motsvarighet till denna sida?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2008-03-06 20:34
ville ba säga att det var en bra sida! jag vet inget svenskt tecknarforum dock. sa detta inlägget är rätt onödigt! i vilket fall är jag ända fortfarnade hemligt kär i dig!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2008-03-06 20:44
du är en underbar tjej <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-06 21:29
min klasskompis hänger alltid på skolan på ett sånt forum, dock är det på engelska.
kan inte namnet och vet inga svenska sidor, så detta inlägg är rätt onödigt.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!

2008-03-06 21:50
deviantART finns ju iofs, men det är ju så jävla stort. Finns liksom ingen samhörighet där.

2008-03-07 00:34
Närmaste jag kommer på i nuläget är olika mangarelaterade forum där folk ger bra feedback även på saker som ligger utanför mangagenren. Hängde i några för ett par år sedan lite löst så kommer inte ihåg namn o så. Däremot kika på http://www.anime.se/forum/ i avdelningen konstplanket. Du kan nog skapa en tråd där och kolla om du kan få hjälp.