I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] "LED" lampor.

Övrigt - Webbsidor

2008-03-02 18:36

[Video] "LED" lampor.

Tyckte den va riktigt frän och andra borde få se detta "projekt".

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-02 18:40
Typiskt att dom rika ungarna lägger ner tid på detta när dom antagligen kunde gjort något bättre för människorna på "skid row" .

Men vafan, let there be light !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-02 18:40

Denna var ju ännu ballare.

2008-03-02 18:45
Haha sant Tjödda tyckte det bara va ballt det där och att man säkert kan göra balla saker med själva ideen :P

2008-03-02 18:49
Ja.

Det lysande bordet är den fetaste riktigt smart uppfinning. Därför diggar jag den mest.

Ang första videon så tycker jag det är sådär lagom vettigt att sätta upp en massa lysdioder på gatorna för att på något sätt.. "främja"(?) de fattiga.. Visst, trevligt och säkert jätteroligt att göra, en o annan uteliggare tycker säkert det är Trevligt.

Men fan kostnaden för knappcellsbatterierna man använder till dessa sk Throwies är äckligt dyra. Åtminstone här i sverige, om man inte hittar en sämst tillverkare. Lysdioder är heller inte dom billigaste, men inte snordyra heller. Men i det stora hela så tycker jag att det helt klart finns vettigare saker att göra till förmån för de fattiga än att graffa upp några magiska fönster i gettot... Jo, säkert jättefint och så också. Men ändå, näe, något vettigare finns det att göra.

Därför tycker jag att andra videon är bättre på det sättet att ligger lite mer vett/nytta i det.
Dom där borden som gjorts sådär är snordyra att köpa, dock en bra affärsidé liksom. Finns mer att hämta i det.

cckkctkkce

2008-03-02 18:54
Yeah precis, så jag menade det. Att man kan utveckla, men men. ^^

2008-03-02 18:59
när vi är inne på de grejjerna så gillar jag det här bordet...som en tredje part i ett samtal!

tabletalk:
http://youtube.com/watch?v=jEGwsfpHevU
Det är inte hur viktig man är utan hur viktig man verkar

2008-03-02 19:00
ja fan länkande hit o dit o få in videos direkt i inläggen ja hajjaaaar inte haha
Det är inte hur viktig man är utan hur viktig man verkar

Kool ashoshla
Toastare

Sorry, flyttade tråden och då blir det en bugg så filmen försvinner. Posta gärna första filmen igen!
Jag skyller allt på Emma!

2008-03-02 19:03
Erhm, vafan, nu äre nå fel. :S

2008-03-02 19:06
Haha nu tappa ja den, va i !
Toastare

2008-03-02 19:16
förlåååt.. jag glömde att det var så annars brukar jag kopiera länken.
Jag skyller allt på Emma!

2008-03-02 19:23

Sådär, orginal videon. Hihi

Sånt här menade jag med utveckla, ja man kan göra mycket med dem. Ballt ju.

2008-03-02 20:04
ahoshlaboshlo F22 Sant , det var riktigt fräckt!