Ja. Det lysande bordet är den fetaste riktigt smart uppfinning. Därför diggar jag den mest. Ang första videon så tycker jag det är sådär lagom vettigt att sätta upp en massa lysdioder på gatorna för att på något sätt.. "främja"(?) de fattiga.. Visst, trevligt och säkert jätteroligt att göra, en o annan uteliggare tycker säkert det är Trevligt. Men fan kostnaden för knappcellsbatterierna man använder till dessa sk Throwies är äckligt dyra. Åtminstone här i sverige, om man inte hittar en sämst tillverkare. Lysdioder är heller inte dom billigaste, men inte snordyra heller. Men i det stora hela så tycker jag att det helt klart finns vettigare saker att göra till förmån för de fattiga än att graffa upp några magiska fönster i gettot... Jo, säkert jättefint och så också. Men ändå, näe, något vettigare finns det att göra. Därför tycker jag att andra videon är bättre på det sättet att ligger lite mer vett/nytta i det. Dom där borden som gjorts sådär är snordyra att köpa, dock en bra affärsidé liksom. Finns mer att hämta i det. cckkctkkce
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.