I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Filmklipp] Roliga killar

Övrigt - Webbsidor

2008-02-24 16:41

[Filmklipp] Roliga killar

Ganska skoj om man skrattar åt sånt här, annars kan det tyckas konstigt och barnsligt. Jag skrattade iaf.

Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*

2008-02-24 16:41
oj haha länken också.

KINESER
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*

2008-02-24 16:47

vardagsmat för somliga, om den är bland med ett x antal substanser, men tyvär jag fann detta klipp ytterst tråkigt..

men däremot så skrattade jag så hårt när jag såg detta klipp att jag hoppade ur finbrallorna och dreglade som en bulldogg i en tvättmaskin

http://www.break.com/index/what_are_you_gonna_do_to_the_monster.html

While im whatching the leaves dance in the wind at dawn<br> the feeling is creeping down the spine like a chill and now youre gone<br>

2008-02-24 16:51
tyckte kineserna var roligare...

2008-02-24 16:54

hahahaha, verkar vara ett par schööna schnubbar

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sångare

2008-02-24 18:20
Kände ju en otrolig irritation mot föraren som skrek hela jävla tiden.

2008-02-24 23:25
i had a dog once... and his name was BINGO
While im whatching the leaves dance in the wind at dawn<br> the feeling is creeping down the spine like a chill and now youre gone<br>

2008-02-26 14:05
haha kul snubbar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.