[FILMKLIPP] Classic från Ghettoblaster filmen!
Haha, satt och glutta runt lite på youtube som man bara kan göra en onsdagnatt.. Var sjukt sugen på just denna scenen som kan vara något av det roligaste skiten jag sett i en film haha....
Fucka ur!
Du menar väl ändå "Don't Be A Menace To Society While Drinking Your Juice In The Hood" ?
Du menar väl ändå "Don't Be A Menace To Society While Drinking Your Juice In The Hood" ? hahahaha har aldrig sett en så töntig besserwissser kommentar....!! sjukt kul
haha Hazn_ Den kallas även för Ghettoblaster i en kortare version..
Fucka ur!
Min favort replik någonsin i hela filmhistorien!!
Wearing my Rolex
det finns ju 100 scener i filmen som är extremt mycket roligare än denna iofs...
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
det där är typ den sämsta scenen :/ de kunde ju ha drivit med menace to society lite bättre
"Hully up and buy!!!" är roligare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker det är mycket roligare i Menace to Society, då skjuter han ju t o m killen.
Roligast är ändå. Do.... We...... Have....A.....Problem....?
Shooo bree
Det roligaste är när negern går in i affären och dörr-plingen säger neeeger.
jag har alltid rätt.
alltså den kinesiska affären. Först kommer en vit in så säger dörren typ pling - plong. Sen kommer det en till vit in så säger dörren pling - plong. Sen kommer en neger in så säger dörren niiiig - geeer =)
jag har alltid rätt.
YOU BREAK YOU BUY!
jag har alltid rätt.
den dar scenen e ju bara lite fnitter-faktor, finns ju sjukt mycket roligare grejer. det finns ju iof en till "I'll suck your dick maaan"-scen da han sager det till Loc Dog, som far varsta arga blicken och man tror han tanker skjuta snubben....... haha fran 0.38
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
MESSAGE! Jag har den här filmen, den är inte så bra. Bara lite kul ibland! PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
Fan hittar inte när man ser en snubbe snor en gammal tants sån rullator eller va det är, och går iväg så skit roligt! fyfan va jag skrattar när jag ser det på filmen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag sag den har nar den kom, da jag gick i 4an eller 5an, och da vare det roligaste jag sett haha. alskar san har nakna pistolen-humor
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
"MESSAGE!" är ju lätt det roligaste i filmen. och "hully up and buy" såklart. vänta, kanske kyrkscenen också då...
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
Du menar väl ändå "Don't Be A Menace To Society While Drinking Your Juice In The Hood" ? Du menar väl ändå "Dont be a menace to SOUTH CENTRAL while drinkin your juice in the hood" ??
haha jag tror någon vid namn hazn_ som skulle spela highwon vart grymt busted!
Fucka ur!
Någon som vet vilken låt som liras när hans mormor röker på där hemma?
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Måste rätta till igen.. Det e inte Wu Tang - Winter Warz utan Luniz - We got more
Okej, fett tack :) riktigt go melodi!
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Här har du
Ghetto Blaster .
Va nån dum svensk på VIASAT eller liknande som gav niggerfilmen det namnet.
+ att det är roligt att leka överlägsen :)
Det där säger mej ingenting.. men jag känner även så här.. Vem fan bryr sej egentligen? Känner inte en käft som kallar filmen för något annat en Ghetto Blaster
Fucka ur!
alltså ghettoblaster är den svenska titeln... hyrde den säkert 10 gånger back in the days...
Trodde att den hette Ghetto Blaster enda tills för någon månad sen då jag märkte att jag hade den på datorn med orginal titeln.. haha underbar film :D
remember my name<br>you'll be screaming it later!
För att fortsätta på besserwisser-temat så kan man väl klargöra att Winter Warz är Ghostface Killah feat. U-God & Capadonna, visst de är ju wu-medlemmar men rätt ska va rätt. Ps. Nu glömde jag säkert nån annan som e me på låten och gjorde bort mig totalt.
Funkenteller: Du glömde Raekwon ;) Han som inleder låten vafan.
Also Known As (AKA) Ghettoblaster Denmark (video title) / Sweden Baietii de cartier Romania Colegas del barrio, Los Spain Don't Be a Menace (undefined) Ghetto Blaster Sweden (video title) Hip Hop Hood - Im Viertel ist die Hölle los Germany Kulman kundit eivät ole uhka yhteiskunnalle Finland Ne légy barom, míg iszod a dzsúszod a gettóban Hungary Ragazzo veramente speciale, Un Italy Spoof Movie France Tromera paidia Greece
get on your knees like you're looking for that last piece of crack!
varför ska alltid killen som blir rånad och stiger ut bilen utan våld eller göra motstånd, börja springa efter bilen och vara arg när den blir stulen?
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
det är ju bättre i menaceIIsociety, lika roligt..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
jag älskar den här biten när pastorn typ predikar om varför dom inte ska fråga varför han har fint hus och fina bilar samtidigt som kollekten försvinner hahhahaa :P
bad minded dawg yuh gweh far wit yuh dutty ratface!