I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Klipp] Prickskytt i Irak - Känsliga tittare varnas

Övrigt - Webbsidor

2008-02-20 02:00

[Klipp] Prickskytt i Irak - Känsliga tittare varnas

Jag vet inte, folk kanske gillar att de sånt här själv mådde jag mest illa. En sånhär video får mig att avsky krig mer än vad jag redan gör. Jag är jävligt glad att jag sluppit uppleva krig och hoppas på att jag aldrig kommer få göra det heller. Now you live, now you don't.

I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2008-02-20 02:02
fy fan asså...
No you!

2008-02-20 02:19
Jag är inte tillräckligt smart för att säga något annat än att det känns lite kass att se folk skjutas. Politik skall jag inte ens gå in på, men det är väl en komplex värld utanför min lägenhet, antar jag.

Så, anledningen till att jag postar är att jag undrar om någon vet vad låten i videon heter?
Eller vad de heter om det är flera. Så jäkla mysigt, om man tänker bort the occasional skott och religiöst skitsnack.
Göteborg på låtsas.

2008-02-20 03:00
Jag tänkte precis säga att det värsta i filmen var musiken...

2008-02-20 03:09

Asså det ser ju ut som värsta tv-serien.

Men ändå helt jävla sjukt.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-20 03:37
han missar ju andra skottet..  Visst, det är krig, men andra parten har ju bombat sjukhus...
Synd att oskyldiga ska dö för att ledare blir arga..

Måste ju ändå hppas dom får tag på honom.. sett en del videos från mellanöstern, och dom knullar fan inte runt med krypskyttar.. En video kallar dom in en apache, och i en annan rullar en abrahams upp och blåser ur ett hus åt marktrupperna..
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2008-02-20 04:09
Jävligt sjukt det där, att skjuta folk framför barn det fick mig att må riktigt kasst.
Nu måste jag se någon disny film innan jag slaggar..
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2008-02-20 07:53
HATA IRAK

amrikanska prick skytar skulle fuck em up
Konsertbesökare

2008-02-20 08:24
Fyfan vad äckligt.

2008-02-20 08:32
Sniper-romantik var bättre under andra världskriget (som allt annat). Skönt med en mini-intervju iaf, skulle behövts lite mer ingående istälelt för små självklara reflektioner över en krypskytts inverkan på fienden.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-20 09:33
uff...hemskt

2008-02-20 10:33
Att ett liv bara kan sluta sådär.. fan.. Känns konstigt..
prefix for death.

2008-02-20 11:35
Usch hemsk film.. Men vadfan är det med musiken? jag vill gärna veta vad dom sjunger, Man blir så jävla arg när man ser sånt
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2008-02-20 12:06
Borde finnas andra sätt att kriga på. Varför inte bara köra en enda lång paintballturnering eller vad som ?

Det är alldeles för intressant för att titta bort, men samtidigt så sjukt att se folk dö :(

2008-02-20 12:24
ångest...men jag undrar dock varför man filmar å gör världens TV serie på skiten? känns så jävla overkligt..snacka om att man lever i en liten bubbla i lilla fina sverige...

Sätt alla idiot politiker/presidenter etc i en gigantisk schack turnering istället...är man smart så får man olja och cash helt enkelt...så slipper ju en massa stackare dö,,,,

tut!

2008-02-20 12:25
lite sjukt att se liv försvinna sådär, kändes inte lika personligt som jämfört när man såg shock and awe bombningarna live på cnn. även när man vet att folk dog, kändes detta mer rättfram i ansiktet på en (ursäkta ordleken). krig e bajs oavsett vilken sida man ser... resultatet är ändå döden...
Ja'da!

2008-02-20 12:25
Jag är osäker på om det är genomförbart. Krig är inte bara en slags tävling utan handlar även om att makthavarna slår på stora hetstrumman för att inliva mer hat i stridigheterna. När man hatar någon eller det den representerar på en sådan nivå samt tycker att det föreligger hot för ens livsstil funkar inte TV-spel eller färgkulor - man vill istället skada/döda fienden.

2008-02-20 12:27
krig e bajs oavsett vilken sida, resultatet är ändå döden*
Ja'da!

2008-02-20 14:37
det sjuka är att låten är svinskön...sen vore det ju helt klart bra om man fick reda på vad de sjunger...
tut!

2008-02-20 14:41
hehe redan borta...
Ja'da!

2008-02-20 15:01

Låten heter ummati, kan ge en översättning lite senare.

amfetaminpsykos X27

Det där är ett klipp från en CD, hela CD är på ungefär 1,5 timme med många interjuver och mer detaljerad info om hur de tränar och hur många krypskyttar det finns under hans ledning.

kan fixa fram en länk om nån vill se hela

http://kevinseymer.blogspot.com/
Politik och Musik is the Shit!

2008-02-20 15:07
Kevin_seymer: länka...
Ja'da!

2008-02-20 17:14
Fyfan. usch hemskt!
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE