I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Film] Kimbo Slice vs. Tank Abott

Övrigt - Webbsidor

2008-02-17 16:07

[Film] Kimbo Slice vs. Tank Abott

Hell yeah!

http://kimbo-fights.com/kimbo-vs-tank-abbott/

Like hell yeah! Flock the seagulls on this mothafukka!

2008-02-17 16:53
Jag har sett massa fights med kimbo, men fan aldrig sett honom förlora :)

2008-02-17 17:18
Han är 7-1 i streetfights så visst har han förlorat. Var mot boston polisen.
Efter det har han bara gått tre mma matcher så jag vet inte vart alla dessa massa matcher du sett är ifrån?
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2008-02-17 18:26
har han gått 3? trodde detta var hans andra
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2008-02-17 18:32
Ja, han gick ju en match innan Bo Cantrell mot Ray Mercer.

2008-02-17 20:56
Men Tank Abbott hur mycket tränar han? sänka en Jack Daniels på baren det är träning för honom.
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com

2008-02-17 23:55
Jag tror han träna sjukt mycke inför tankmatchen, bass rutten vet vad han håller på med.
If carrots got you drunk, rabbits would be fucked up.

2008-02-18 02:47
varför kan vi inte bara tycka om varandra istället?
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic

2008-02-18 03:05
Askin

Som man säger här på whoa: Word!
"Som klockrenh säger."
- oneoo

2008-02-18 07:11
Den fighten där han möter Gannon(polisen) är en street fight, alltså inte officiell. Så därför är han obesegrad, och sen så däckar han inte i den? Han förlorar väl inte äns? De blir lika vad jag sett? Sen så var ju Kimbo långt ifrån den formen han är i nu efter tränat med Bas Rutten och gått 3 officiella fighter. Så tror han hade plockat den där Gannon hur lätt som helst nu.
Rappare

2008-02-18 08:57
Gannonfighten är ju rankad i "Streetfight" så att säga, så 7-1 i streetfight.. Men Gannon följde samtidigt inte reglerna då han knäades.
ClaesTrofobik.se

2008-02-18 09:48
Okej visst, han knäade.. men Kimbos entourage tog varje tillfälle i akt at storma "ringen" och börja tjaffsa så den slöa Kimbo Slice skulle få vila upp sig lite.. Dessutom blev Kimbo nedräknad 2 gånger innan slutligen den tredje nedräkningen blev den matchvinnande för Gannon. Gannon förtjänade den vinsten till fullo, no question.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2008-02-18 13:27
Frågan är bara när Kimbo ska möta någon bra fighter?
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Rappare

2008-02-18 14:10
Rapsodisk P19

True, han vann. Men i min mening körde han jävligt fult..
Fast det är ju streetfight.. :)
ClaesTrofobik.se

2008-02-18 14:52
Aaa jag tycker också gannon körde jävligt fult. Har de kommit överens om att man inte ska knäa så ska man inte göra det :/
Fast iofs tror jag (tyvärr) inte att kimbo hade vunnit den där ändå. Man ser ju att efter första gången gannon chokat han så är kimbo helt slut.
"I lay chicks like mother goose"

2008-02-18 16:14
okok, men det var då. Tror inte han fått däng av honom idag efter all den träning han fått nu och all erfarenhet av MMA.

2008-02-18 17:19
@narzil

word, tror samma sak. Kimbo har mer uthållighet nu tack vare MMA och att ha tränat med bas rutten. Det skulle vara nice att få se en rematch där kimbo fuckar sönder gannon totalt. Kan ju inte undgå att märka hur sönderslaget gannons ansikte är där vid slutet av fighten.

2008-02-18 17:36

han loosar i denna match!!! Tryck här är du gullig

2008-02-18 19:10
MC_Kiprono P22

Kan ju inte undgå att märka hur sönderslaget gannons ansikte är där vid slutet av fighten.

Ja, för det har ju sån jävla betydelse... Finns ju folk som legat och tagit slag konstant i 2 ronder, sen slagit en kombination och knockat den andra killen, eller vänt sig  om och dragit en submission.

Blir mest irriterad på denna film eftersom Kimbo fanboys ska ut i "ringen" och lägga sig i fighten, och hur länge ska dom ligga förreste? 30 sekunder?
Kommer bli kul att följa i MMA dock.. =)
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2008-02-18 19:38
Simba

Det har visst betydelse. Det här är inte UFC eller MMA, det är ju för fan street fight. Inga handskar, ingenting. Det visar ju att de slagen som man har svårt att se om kimbo får in eller inte faktiskt träffade, det är lite svårt att se det i filmen pga dålig kvalité osv. Men när de visade gannons ansikte såg han ju sönderslagen ut. Och han såg inte helt jävla fresh ut när han stog upp heller, vinglar och ser jävligt trött ut. Så om inte han har tränat lika hårt som kimbo har nu det senaste(bas rutten osv) så har han ingen större chans om det skulle bli re-match.

2008-02-18 20:19
skulle va kul att se kimbo mot någon bra

2008-02-19 01:45
fyfan vad jag har lägntat efter denna fighten! kimbo är fan så djääääääävla biffig och vilka slaaaaag! respect or die liksom :p

2008-02-19 01:53
MC_Kiprono P22

jag trodde du pratade om kimbos MMA-karriär..  Så du tyckte inte Kimbo såg lite hängig ut i den där fighten då? han var ju ner flera gånger på marken.
Sen gör ju slag skada även om man inte blöder. Kimbo kanske träffade näsa, läppar och ögonbryn mer, för kimbo är bra jävla groggy han med.
Inget är klart innan någon är uträknad, oavsett hur blodiga och sönderslagna dom är..

min 2 cent..

2008-02-19 08:00
Simba

Jo kimbo är ju helt slut. Men det verkade bero mycket på giljotinstrypningen gannon får in där i början, inte så mkt p.g.a slag osv. Efter gannon chokat honom verkar kimbo inte ha mycket ork kvar och jag tror det är därför han förlorar. Men som sagt, det skulle nog varit väldigt annorlunda om de hade fightats idag. Hoppas de går en rematch.

2008-02-19 17:15
Kimbo har ju inte direkt mött något hårt motstånd än. Både Abbott och Mercer börjar ju bli gamla (Mercer är fan nästan 50 bast) men det ska bli spännande att se hur Kimbo står sig mot någon bättre fighter. Han har väl aldrig mött något riktigt motstånd i sina streetfighter förutom mot Gannon då?
Walking the street of dreams

2008-02-20 05:12
Han kunde mött och spöat Chuck Lidell, det hade varit kul. För han är så ful. XD Rimmarn!

2008-02-20 10:26
Kimbo slice är kungen! Bas Rutten tränar ju han, fett värt!

2008-02-20 12:51
finns det ett bättre namn på en fighter, liksom... Kimbo Slice,  kimbo slice dig liskom, (vi använder slice som slang för sex i mitt umgänge)
Ja'da!

2008-02-20 18:14
Kimbo har ju bara mött nollor än så länge,var någon allvarligt överraskad över att han knockade Tank? Sen har man ju bara sett Kimbo's standup,kul om han mötte någon som tog ner honom.

2008-02-20 19:11
behram,  har för mig han tog nån på en submission i hans pro karriär...
Ja'da!

2008-02-20 19:12
de va hans första match iaf vet inte vem de va....
Ja'da!
Producent

2008-02-21 03:57
inte manga ganger man ser tank förlora mot en streetfighter..
fast sätt nagon av dessa med nagon som är teknisk pa riktigt sa far du se hur det gar :) jävla clowner
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2008-02-21 11:10
är detta han tredje eller andra match? om det är den tredje kan nån länka den andra? peace

2008-05-16 16:51
kimbo - tyson hade varit mäktigt intressant
Survival of the fitest only the strong survive.

2008-05-16 16:57
Jag är säker på att han har gått 2 matcher och vunnit dessa.. 3:e? kan nån bekräfta?

2008-05-16 17:24
Kimbo e kung och ALDRIG förlorat.
angoende matchen mot polisnen så va de fan ingen mathc,, kul å ta stryp tag hela matchen för man är rädd för å slåss å bara försöka trötta ut motståndaren. hur jävla fegt å tråkigt är inte de???? polisen hade inte en chans fan....

KIMBO FO' PRESIDENT

HAHAHAHA
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag)
WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP

2008-05-16 17:57
Snuten vann, Endurance fighting. Solid jag har fan inte sett ett rätt från dig, någonsin.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-05-16 18:27
Solid P24

Du snackar gojja och jag menar inte birdsen som hänger uppochner.

2008-05-16 19:46
Nästa fight för kimbo blir mot james"colossos" thompson. va tror ni om det? thompson är en superstor hettsig jävel som aldrig går en fight längre än 130sec typ och det slutar oftast med att james blir knockad.." se fighten mot alexander emilianenko"

Ganska intressant endå eftersom det räcker med en träff från han så sover kimbo men ja tror endå att kimbo vinner. Vad tror ni?

Här är lite fighter me james för er som inte vet vem han är.

http://www.mmalinker.com/xfighters.php?name=James+Thompson

2008-05-16 19:48
http://www.mmalinker.com/xfighters.php?name=James+Thompsonnull vet inte om det blir en länk nu, kan inte sånna däringa nymodigheter på vilda webben ;)

2008-05-16 19:49
fuck! ta den första istället...haha "tar på mig dummstruten o ställer mig i ett hörn"

2008-05-16 20:53
Aleksander Emelianenko vs James Thompson : PRIDE 28

på den länken var tamejfan det rligaste jag sett.. står och kliar sig i ansiktet udner staredwn och är hur svalappnad som helst.. vilken jävla kontrast.. :P

2008-05-16 20:55

2008-05-16 21:07
Simba

hahahahah fy fan va ball. så skönt att han överseriösa jäveln losa
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-05-16 22:35
ja shit emialienko bröderna är inte o leka med :P
Kolla bara storebrorsan fedor..

haha ja det är ju det som är så roligt med james att han e suuuperseriös o biff men alltid förlorar! förutom mot don frye, men hur svårt är det?
Hank säger: kimbo by TKO första ronden
Rappare

2008-05-17 00:33

2008-05-17 15:16
Är Emialienko Rysk maffia eller? Brukar inte stjärnorna han har ovanför brösten betyda nått sånt?

2008-05-17 15:51
jaquil P20
Jupp det är min teori ochså! om du har sett eastern promisses "stavar bra idag" med viggo så har han exakt samma stjärnor på axlarna hehe
det finns bilder på tuben när fedor o alexander sitter o käkar midda me putin, berlusconi och van damme. maffiooosoo. Jag vill iallafall tro det :)

2008-05-17 17:04
Är Emialienko Rysk maffia eller? Brukar inte stjärnorna han har ovanför brösten betyda nått sånt?

"he is a debtcollector", låter ju lite fishy så att säga.. ;)

2008-05-17 17:13
Simba

Vart läste du det?
Skoj o få hembesök av han..tjena

2008-05-17 17:43
Sensimilaa P24

Kommentatorn säger det i klippet.