[Artikel] - Krafttag mot ungdomsfylla
Tänkte reflektera lite med er på whoa . Vet att det är en gammal artikel men ändå. Projektet trädde kraft för 11 dagar sen. Jaja , står i artikeln att ungdomar som påträffas i ett sammanhang med alkohol kommer att åtgärdas. Alltså, blir jag hemskjutsad om jag ger eld till min bror och snackar lite, som bär på en kasse öl ? Verkar sjukt. Om ni finner ovanstående som korkat eller fel formulerat så var inte så jävla ironiska eller till åtlöje. Länk
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
förklara för snutarna varför du vill supa
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
klart som fan att ungjävlarna ska supa.vad ska dom annars göra?
Heretic ,Thou Art Cast Down!
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Bra initiativ. Jag tycker dock det är lite för lojt att de bara ska vara vittnen, de kan gott få en förseelse inskriven i belastningsregistret, men säg att den plockas bort efter bara 3 år istället för 5, det skulle nog ge lite större verkan...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha, får dra till Kil och kröka ;) Det är lite luddigt vad som är ungdomar tycker jag, på andra ställen där de har infört kronobergsmetoden har det vart 20 år som gäller vet jag, så även nu?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHAHAHAHA
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Det behövs mer kriminalitet i värmland så att polisen har någonting att göra.
Lagar, lagar, lagar, lagar. Ju fler de är, ju lyckligare blir vi.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Ge ungdomarna ngt alternativ istället för att bara straffa dem.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
desto fler lagar desto fler kriminella :D
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
lagar finns för att bryta!
haha gamla underbara värmland! spenderade 8-9 år utav mitt liv i Kil där jag lärde mig att röka cigg, snusa och dricka redigt redan i 11 års åldern... så jag förstår deras poäng med lagen, men så som jag kommer ihåg det fanns det en polisstation i Kil som va öppen typ 2 timmar i veckan eller nåt sånt där och om jag inte är helt ute o cyklar lade de även ner den stationen, kan ha fel däremot.
Ja'da!
"– Om någon är nykter när vi ingriper så kan man på goda grunder anta att de kommer att dricka senare" Hur fan kan dom säga sådär? Inte behöver man väll dricka om man ska på en fest? Fucking retards!
Muhjmathil_Ahmd X19 Håller med dig, istället för att lägga miljonbelopp på sina 100 parker i innerstaden för att få en mer "luftig" miljö ( åt knarkarna å pansionärerna ).
Lägg pengarna på fler skatehaller, musik skolan whatever? Skatehall skulle ju vara sjukt fett då man oftast kan ordna så graffarna kan lägga målningar där inne.
"Även föräldrar till nyktra ungdomar kommer att kontaktas framöver. – Om någon är nykter när vi ingriper så kan man på goda grunder anta att de kommer att dricka senare. Om inte föräldrarna bryr sig eller ordnar hämtning informeras socialtjänsten. " Polis: Hej, vi påträffade din 11-årige son utanför ICA och vi har stora misstankar om att han hade tänkt förtära alkoholhaltiga drycker. Han påstår att han bara var på väg hem från skolan och vi har inte påträffat några alkoholhaltiga drycker på honom. Pappan: Han kanske bara var påväg hem från skolan? Polis: Ni ska med till socialen.
teN Ungefär så sa min pappa också när jag visade artikeln :D
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
Jahmal P21 är du stolt?
och Lööfs moder borde kolla bakom axeln lite oftare
Jag blev offer för deras nya strategi, fick åka på förhör för att jag drack och va under 20....
http://www.herrbitter.blogg.se/
Seban Vad sa du då? Inga kommentarer eller? ;)
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
http://www.herrbitter.blogg.se/
Allt dessa "nolltollerans" vafan ge er! "noll tollerans mot knark!" "noll tollerans mot gatukonst i all form!" "nolltollerans mot ungdommsfylla" Vafan ge er nu det kommer inte hända.
Detta tycker jag är ett OTROLIGT kul citat,"Alkohol är inkörsporten till andra droger" Jo fan det vet ju alla, 90% av hela svenska folket riskerar alltså att börja med droger?..
Färgblind P1 , börja med andra droger än alkohol och nikotin ja. Och, ja. Det gör de väl, det gör de väl i nyktert tillstånd också. Det beror ju helt på personen faktiskt, det har väl knappast något att göra med personen i frågas alkoholvanor.
Börjar med follen och slutar med sprutan
Tycker det är bra! Det här med folk som är under 18 och super är ett nytt påhitt av internetgenerationen och det går och lösa med lite våld! Har alltid funkat förut!
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
ja för det är ju jätte många som bryr sig om dom får en prick i ett register. Du tror inte det finns bättre vägar att gå än att pricka folk och få dom att hata snuten..