I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Film] kinesisk päls farm (varning utfärdas)

Övrigt - Webbsidor

2008-02-04 09:48

[Film] kinesisk päls farm (varning utfärdas)

Det är så ini helvete sjukt!!!!

jag hoppas samtliga som sysslar med detta dör en plågsam död i någon okänd sjukdom...jävla idioter!!!!!! jag mår fan illa....

Titta på filmen på sidan....på egen risk!

film

nu ska jag fanimej bli emo å köra jihad!!!

tut!

2008-02-04 11:23
Vill inte vara den som är den, men den här filmen är lika gammal som internet. Sök så hittar du diskussioner.

2008-02-04 11:43
får vara hu gammal den vill, men jag hade då inte sett just denna....tycker ändå det är värt att posta då kanske fler har missat den...

innehåller en jävla massa idioter iaf
tut!

2008-02-04 11:45
Som fixar mat till sina familjer.

Idioterna är dom som köper dom färdiga produkterna.

2008-02-04 11:47
Hazn speaks the truth!

2008-02-04 12:08
kom tillbaka när du har slutat plundra alla dessa länder som tvingar folk att livnära sig på detta.
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!

2008-02-04 12:28
fan vad vidriga människor dom borde ändå kunna avliva dom på ett bra sätt än att slänga runt dom allt dom har i marken å flå av pälsen levande å sånt shiiiiiit

2008-02-04 12:51
fixar mat till sina familjer...helt riktigt...men för det så behöver dom ju inte vara ohumaniska....flå ett djur levande känns inte riktigt som ett bra val bara för att få cash....cash får dom ju ändå även om djuret är dött eller ej...

sen så finns det väl inget som är särskilt humant med att döda djur...men att mishsandla dom är fanimej tusen ggr värre...
tut!

2008-02-04 15:42
Man flår djuren för att pälsen ska hålla en hög kvalitet, inte för att plåga djuret mer än nödvändigt. Därmed inte sagt att jag stödjer pälsindustrin..
Walking the street of dreams

2008-02-04 15:44
Som Naizo sa så blir kvalitén bättre om man gör på det här sättet.

Missuppfatta mig inte och tro att jag stödjer industrin, men jag skulle nog gå samma väg om det inte fanns andra jobb och jag hade en familj att föda.

2008-02-04 16:25
men vafan om man dödar stackarn först å flår 1 min senare så inte fan kan kvalitén bli sämre....
tut!

2008-02-04 17:04
jo.. jag skulle aldrig ta på mig en päls som har blivet flådd 1 min efter rävens död. aldrig!
work some magic

2008-02-04 17:18
djur har väl inga känslor :S
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.

2008-02-04 18:46
Alltså, jag kan inte ens se skiten.
Jag tittade i ca 10 sek. Fan får lust att mörda.
Jag skiter fullständigt om dom har en familj att föda. Fan man har ingen empati i kroppen om man håller på, på det här viset. Fan vad arg jag blir nu alltså.
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second!
En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!

2008-02-04 19:06
Självklart har dom kännslor. :P he. men vi ska bara vänta.. Tror djuret gör en liten revolution en dag.. då jävlar människor.. ehhe
prefix for death.